De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MCM3401M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

gerlach 03-01-2017

veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch MCM3401M

mooie vormgeving, makkelijke bediening.
vooral de maler voor o.a. koffiebonen.
goede machine sterke moter

Janny 25-12-2016

Mooi apparaat doet wat ie moet doen

Geschreven voor: Bosch MCM3401M

Heel fijn apparaat voldoet aan mijn verwachting heb alles uitgeprobeerd en werkt perfect en supersnel en heeft een hele krachtige motor .
En wat fijn is dat je de snijbladen om kan draaien dus niet alles dubbel
Ik heb hem gekocht omdat ik het zat was in mijn vingers te snijden en omdat dit apparaat mooi compact is en er ook nog mooi uitziet
Ik ben er erg blij mee

Anna 22-12-2016

mooie vormgeving, krachtige motor, wel kwetsbare puntjes

Geschreven voor: Bosch MCM3401M

Het is een mooi, stijlvol apparaat met zijn combinatie zwart/rvs. De motor is sterk en kan bij de functie schaven harde groentesoorten goed aan. Wat wel tegenvalt: kom en deksel zijn van dun, kwetsbaar plastic. En bij het schaven van kool komen stukjes koolblad klem te zitten tussen deksel/schaaf en tussen de stopper en de vulopening. Dan moet je kracht zetten om alles weer los te krijgen, en gezien het kwetsbare plastic is dat een riskante onderneming. Daarom een zesje. Als de kom van degelijker materiaal zou worden gemaakt, zou dit cijfer omhoog schieten.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • krachtige motor

Minpunten

• kom van kwetsbaar plastic
  • groente komt klem te zitten

Maarten 11-11-2016

Mooi apparaat, maalt goed fijn

Geschreven voor: Bosch MCM3401M

Eerste indruk is goed. Heb niet alles gebruikt tot nu toe maar apparatuur ziet er degelijk uit en werkt goed.

Pluspunten

• Veel mesjes en mogelijkheden

Minpunten

• Best groot onderstel (motor)
  • Opbergmogelijkheid