Magimix Mini Plus geel

Bekijk 6 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Magimix Mini Plus geel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jos 13-01-2019

productiefout citruspers

Geschreven voor: Magimix Mini Plus

In 2016 gekocht en nu twee maal de citrus pers stuk gehad wat door de leverancier is vergoed. Echter het stuk gaan is heeft met een ontwerp fout te maken volgens ons. De kunststof om de as is ook beschadigd geraakt en nu functioneert de citrus pers ook niet meer. Zit geen verticale beweging meer in de as. Hoe ik hier mee verder moet is nog niet helder bij mij.

Minpunten

• cityrus pers heeft productie fout

Jos 23-01-2019

Met Magimix klantenservice het probleem besproken, opgestuurd naar de technische dienst ervan en vandaag weer door ons weer in gebruik genomen. Prima service, nemen hun verantwoordelijkheid. Bedankt.

Reactie van Magimix Nederland BV 14-01-2019

Beste Jos, wat vervelend om te horen dat je problemen hebt met je Magimix machine. Zou je een mailtje kunnen sturen naar klantenservice@magimix,nl met een foto van je machine, het serienummer onderop en de aankoopbon? Dan gaan wij kijken hoe we je het beste kunnen helpen.
Groet,
Team Magimix

ronnoes 14-03-2010
Geschreven voor: Magimix Mini Plus groen

Le mini nu een kleine 3 jaar in bezit heb. In de motor, met een garantie van 15 jaar, heb ik alle vertrouwen dat ie dat volbrengt. De onderdelen kunnen zo in de vaatwasser en er kan ook zo hete soep in. De groene versie oogt zeer modern en is lekker zwaar
De kunststof onderdelen zijn best stevig.Het enige zwakke punt van de machine vind ik de plastic vergrendeling bij de handgreep. Deze is dus inmiddels stuk gegaan maar na een klein schroefje op die plaats aangebracht te hebben vergrendelt ie weer en kan weer volop gebruikt worden. Wat ook enigszins tegenviel is dat ie maar 1 snelheid heb. Grove ingredienten blijven wel eens boven het mes steken zodat het soms lang duurt eer het vermalen is. Als het deeg te compact wordt draait de motor steeds langzamer en omdat de motor zeer krachtig is slijt de witte nylon aandrijfstift bovenmatig, dus gelijk stopzetten als dat gebeurt. De eiwit/room hulpstuk werkt perfect. Voor de citrushulpstuk draait de motor eigenlijk te snel zodat het ooft alle kanten opvliegt. Samenvattend, betrouwbare keukenmachine met zware motor.Plastic vergrendeling mag wel verbeterd worden en 2 of 3 snelheden, zoals een mixer zou wel prettig zijn.