Bosch MUM57B22 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 75 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM57B22 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Johan 12-02-2019

Sterke motor en stil

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Fijne keuken machine. Ik heb voor dit product gekozen omdat ik een machine nodig heb voor brooddeeg maken. Deze machine heeft een grote mengkom en voldoende power en is bovendien relatief stil.

Pluspunten

• Grote beslagkom
  • Sterke motor
  • Relatief stil
  • Goede en voldoende schijfraspen
  • Goede hak/ noten molen

Minpunten

• Blender moet je apart erbij kopen
  • Blender van oude Bosch keukenmachine past niet

Theadoor 28-01-2019

veelzijdige keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Getwijfeld tussen een Kenwood- en deze Bosch keukenmachine. De doorslag gaf de test van de Consumentenbond, waar de Bosch Mum als beste uit kwam. Het is een krachtige machine die er ook nog eens mooi uitziet in de roestvrijstalen uitvoering. Hij kneed brooddeeg met gemak en er zitten standaard al veel accessoires bij, die deels heel praktisch in de kom opgeborgen kunnen worden. En blij met de cashback actie. Erg tevreden met mijn aankoop.

Pluspunten

• goede kwaliteit, werkt prima, kneden gaat prima
  • gunstig geprijsd
  • veel accessoires inbegrepen
  • vrij stil

Minpunten

• geen nederlands receptenboekje bij

Anita Bakker 26-01-2019

Grandioos !!!!

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Werkelijk waar al die jaren een gemis in de keuken geweest, een grandioze machine, heerlijk in gebruik en in en handomdraai weer schoon.
Hij ( of zij ) is ook nog stil en is zo mooi van design dat je hem niet in de kast hoeft te verstoppen :-)

• Makkelijk te reinigen
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Gewichtstoename door vele gebruik :-)

Meindert 13-01-2019

Sterk, duurzaam, mooi

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Over de jaren al meerdere keren dit model gekocht. Bij intensief/dagelijks gebruik gaat de machine zeker 10 jaar mee.

Pluspunten

• onderdelen werken goed en makkelijk

Petra 02-01-2019

Super fijne machine

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Na reviews te hebben gelezen heb ik voor deze keukenmachine gekozen en hij bevalt super.
Ik heb de blender en de citruspers erbij gekocht. Voelt zeer degelijk aan en kan goed deeg kneden.
Wel jammer dat de blenderbeker van kunststof is.
Verder is het een aanrader.

Pluspunten

• zeer degelijk apparaat
  • blijft goed op zijn plaats op het aanrecht
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• blender van kunststof

Marc 31-12-2018

Aanrader voor eenieder die veel in de keuken staat

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Makkelijk in zowel gebruik als onderhoud. Doet wat hij moet doen. Zeer solide en oogt zeer stijlvol.

Pluspunten

• Solide
  • Praktisch in gebruik en onderhoud

Hilde 30-12-2018

Prima kwaliteit en stevigheid

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Compact voor een keukenmachine, stevig materiaal, makkelijk in gebruik
Ideale combinatie van keukenmachine en foodprocessor

Pluspunten

• Stevigheid
  • Makkelijke bediening
  • Compactheid
  • Hoesje voor asscecoires,

Minpunten

• Opbergsysteem assecoires

B 27-11-2018

Super machine !

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Een fantastische keukenmachine. Zeer prettig in gebruik. Mooi en super handzaam. Makkelijk schoon te maken .

Marieke 23-05-2018

Fraaie keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Via Bol.com deze keukenmachine van Bosch gekocht. Hij is niet zwaar en ziet er fraai uit, je kunt hem dus prima op je aanrecht laten staan. De plaatjes in de handleiding zijn niet zo duidelijk maar de filmpjes die op internet te vinden zijn verduidelijken een hoop. Het eerste deeg is met succes in de nieuwe machine gemaakt!

Pluspunten

• vormgeving
  • licht

Minpunten

• onduidelijke handleiding

E. Maas 11-01-2018

Design, mooi compact apparaat.

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Echte keukenmachine! Gebruiksaanwijzing is niet altijd even duidelijk. Maar als deze hobbel is genomen, prima apparaat.

Jolanda 19-12-2017

Werkt perfect

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Ik heb alleen maar Bosch apparaten in huis, koelkast, vaatwasser,magnetron, staafmixer, waterkoker, keukenmachine, broodrooster. Allemaal super mooi design zwart met chroom/geborsteld staal.
Werkt allemaal perfect!! krachtige betrouwbare apparaten met krachtige motors.

Astrid 08-11-2017

Mooie compacte en stevige machine.

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Mooi compact en strak design, handig schoonmaken, stil, krachtig. Deeg wordt lekker stevig.
Je kunt het apparaat evt uitbreiden.

Pluspunten

• Strak Design
  • Eenvoudig schoonmaken
  • Stil
  • Voelt degelijk en stevig aan
  • Compacte machine

Jose 22-07-2017

Goede prijs-kwaliteit!

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Heel fijn apparaat! Van pannenkoekenbeslag tot brooddeeg is geen probleem en dankzij de zuignappen aan de onderkant blijft hij goed op zijn plek staan. Daarnaast ziet hij er ook heel mooi uit op het aanrecht. De inhoud van de kom is goed voor thuisgebruik, maar als je echt grote hoeveelheden gaat maken moet je een groter model kopen. Ik ben heel tevreden met deze keukenmachine en hij is (in verhouding met andere keukenmachines) goed geprijsd.

• Weinig lawaai
  • Uitbreidmogelijkheden

Marion 25-06-2017

Mooi, strak en super handig

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

het apparaat werkt goed. Ik gebruik hem meerdere keren per week. Met goede beveiliging, mochten onderdelen niet goed in elkaar zitten. Het hakgedeelte had voor mij iets groter mogen zijn.

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Makkelijk reinigbaar
  • Compleet
  • Hak makkelijk noten, maar ook dadels fijn

Minpunten

• Het hakgedeelte mag iets groter.

Sjef Geelen 11-06-2017

Degelijk, handig, mooi design.

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Waren op zoek naar een nieuwe keukenmachine met veel mogelijkheden. Compacte en mooie vorm waren gewenst. Met dit apparaat kregen we dit allemaal in huis.

Pluspunten

• Fraai uiterlijk
  • Doordachte funties

Minpunten

• nog niet ontdekt

JS 24-05-2017

handige machine

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Een mooie machine met veel accessoires. Makkelijk schoon te maken. Mixt op een makkelijke manier deeg en beslag. Ook het snij gedeelte werkt eenvoudig. De losse onderdelen zitten in een handig opbergzakje, zodat het niet door je keukenla heen slingert

Pluspunten

• mooi design
  • handige opbergtas voor de accessoires

Lien 24-05-2017

Geweldige keukenhulp

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Ik heb sinds kort de MUM57B22 aangeschaft omdat we erg van koken houden maar ik door een handicap niet zo goed ben in zelf snijden en mixen. Ik vind het een geweldig apparaat. De hulpstukken zijn makkelijk te plaatsen en schoon te maken. Hij maakt erg weinig geluid. Ik heb net muffindeeg gemixt en door de 3D PlanetaryMixing pakt hij echt alles mee. Ik stond er met verbazing naar te kijken. De raspen zijn ook erg makkelijk te plaatsen en snijden de groenten heel goed. Ik heb nog geen deeg gekneed maar ik heb er alle vertrouwen in. De easy arm lift is ook erg prettig en je hoeft weinig kracht te zetten. Hij neemt ook nog eens erg weinig ruimte in en staat heel stevig. Ik vind het een aanwinst in mijn keuken!

Pluspunten

• Neemt weinig ruimte in
  • Makkelijk te bedienen en schoon te maken
  • Erg stil apparaat

Rianne Peters 17-05-2017

Veelzijdige machine

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

De Bosch MUM75B22 is een geweldig apparaat. De mixer is stil en komt echt in alle hoeken van de RVS mengkom. Eiwit wordt netjes stijfgeklopt met de garde, en ook de snijschijven doen precies wat ze moeten doen. Geweldig aan deze set is wel de glazen hakkom, die je boven op de keukenmachine plaatst en in een mum van tijd een ui in fijne snippertjes omtovert.

Pluspunten

• Degelijk
  • Eenvoudige bediening
  • Veel accessoires

Minpunten

• Mager aantal recepten in het receptenboek
  • Niet alle accessoires makkelijk op te bergen.

christine 13-05-2017

fijne keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Ik heb heel lang getwijfeld of ik de duurdere maxximum van bosch of deze mum 5 uiteindelijk toch voor deze gekozen omdat ik de andere toch gewoon te duur vond en niet zeker was of het voor mijn thuis kokkerellen het extra geld waard was. Na gebruik van de handmixer is dit een hele verbetering. ik heb nog niet alles getest de mixer werkt goed, wel jammer dat het toch wel een beetje aan de randen blijft zitten als je de garde gebruikt, je moet hem nu tussendoor stopzetten om het met een spatel van de randen af te halen. Met de flexibele klopper heb je hier minder last van. deeghaak nog niet gebruikt.

De rasp is eenvoudig te gebruiken, ik heb worteltjes geraspt op de fijne rasp zag er mooi uit, beter dan met mijn oude philips keukenmachine, er blijft wel een klein stukje over maar dit had ik ook bij mijn oude machine.

De Multi molen heb ik gebruikt om koekjes te verkruimelen. Ik vond het wel lastig om hem voor de eerste keer goed in elkaar te zetten, de instructies zijn niet heel duidelijk er staan zoveel plaatjes bij elkaar. Na een paar keer ging dit wel makkelijker. het verkruimelen ging het beste op de laagste stand en het bakje niet te vol. wel fijn dat het bakje van glas is en er een afsluitdeksel bij zit.

Al met al ben ik tot nu toe redelijk tevreden over deze machine krachtig genoeg voor hobby/thuis kok.

Pluspunten

• veelzijdig, veel uitbreiding
  • klein opbergen
  • snoer kan in apparaat
  • mooi opbergtasje voor de messen en gardes

Minpunten

• jammer dat de extra's vrij prijzig zijn.
  • de garde pakt niet goed de zijkanten
  • gebruiksaanwijzing zou duidelijker kunnen

Sheila 12-05-2017

Mooi compact, meerdere functies

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

In eerste instantie voor gekozen vanwege de reviews op bol.com. Toch vond ik de keuze maken erg lastig. Eenmaal in gebruik ben ik wisselend enthousiast. Pannenkoekbeslag kreeg ik niet klontvrij, misschien omdat ik alles tegelijk bij elkaar voegde. Beide mix-set geprobeerd. Groenten snijden ging geweldig goed. Guacomole maken in het hak-blend set gaat niet. Daar heb je wellicht meer een blender voor nodig. Ik heb het uiteindelijk maar met een staafmixer gedaan. Vind het wel heel fijn dat er een glazen pot bij zit ivm knoflookgeur enz wat bij plastic niet fijn is. De hak-blend set wil ik op andere klusjes gaan testen als noten malen en van havermout havermeel maken. Nog niet getest. Kortom niet ontevreden maar ook niet helemaal tevreden. Misschien verwacht ik teveel toepassingen met de attributen die ik nu heb. Maar aanvullen kan altijd met extra hulpsets.

Pluspunten

• Veel uitbreidingsmogelijkheden
  • Verschillende aansluit openingen

Minpunten

• kreeg beslag niet klontvrij (maar 1x getest)

Eric 27-01-2017

Fijne aanwinst in keuken

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Geweldig apparaat; jammer dat de gebruiksaanwijzing wat summier is (vraagt veel uitboekwerk) Veel accessoires/gebruiksmogelijkheden en gelukkig lekker stil!

Pluspunten

• compleet
  • alleskunner
  • weinig geluid

Minpunten

• gebruiksaanwijzing

Esther 19-01-2017

Mooie veelzijdige keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Dit is een praktisch en mooi vormgegeven apparaat. kan op je aanrecht, maar als je niet veel ruimte hebt is het compact genoeg om in een kastje op te bergen. Machine doet wat hij moet doen. Ik heb 'm nu vooral gebruikt voor het kneden van brooddeeg en dat gaat heel goed. Alle ingrediënten worden goed gemixt en gekneed. Door de zuignappen staat de machine stevig op het aanrecht. Ook het snijden en hakken van groente gaat prima. Ik heb nog niet uitgebreid alles kunnen testen. In het begin nog even onwennig met het verwisselen en in elkaar zetten van de verschillende onderdelen, maar alles zit goed doordacht in elkaar en kan eigenlijk niet missen. Kwestie van wennen.
Verder is het erg handig dat het snoer automatisch in het apparaat opgerold wordt en dat verschillende losse onderdelen in etui bij elkaar opgeborgen kunnen worden in de mengkom.

Pluspunten

• veel verschillende mogelijkheden
  • kneedt en mixt goed
  • compact op te bergen
  • snoer rolt gemakkelijk in het apparaat op

Minpunten

• vastmaken snij / hakgedeelte gaat wat lastiger

Armand 31-12-2016

Makkelijk in gebruik, multifunctioneel

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Wij waren op zoek naar een keukenmachine en hebben de MUM57B22 gekozen vanwege de mogelijkheden en de positieve feedback van andere gebruikers. Op deze keukenmachine zat eigenlijk alles wat we nodig denken te hebben en daarnaast was deze wat goedkoper dan nieuwere vergelijkbare modellen. En aangezien we van Bosch bij dit model 75 euro retour kunnen verwachten, werd de prijs alleen maar interessanter. De keukenmachine is eenvoudig te bedienen en het (de-) monteren van de losse onderdelen gaat ook makkelijk. Hoe degelijk het apparaat is moet nog blijken, de behuizing is van kunststof. Ik verwacht dat dit in verhouding is tot de prijs en tot het gebruik (licht tot middelmatig thuisgebruik). Tot nu toe dus zeer tevreden.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Veelzijdig

Minpunten

• Losse onderdelen vullen keukenkastjes

Ricky & Lieke 13-12-2016

Geweldige Alleskunner!

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Als jong stel waren wij opzoek naar een keukenmachine die eigenlijk zo'n beetje alles zou kunnen. Na ons ingelezen te hebben en ons budget vastgesteld te hebben viel ons oog al snel op de MUM57B22. Behalve dat het apparaat vlekkeloos zou moeten werken, en zelfs voor een man te bedienen moest zijn, vonden wij het ook belangrijk hoe dat het keukenmachine eruit zou zien. Deze alleskunner is tot veel in staat en daarbij eenvoudig te bedienen. Het kan nu in ieder geval niet meer aan het gereedschap liggen...

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Eenvoudig te bedienen
  • Handig kabel oprolsysteem
  • Veel accessoires te verkrijgen
  • Makkelijk te reinigen

Charles 12-12-2016

Sterk en degelijk met veel hulpstukken

Geschreven voor: Bosch MUM57B22 zwart

Dit produkt heb ik gekozen omdat ik geen kracht in mijn armen en handen heb. Daardoor is dit apparaat in ideaal alternatief👍🏻

Pluspunten

• Sterk
  • Degelijk
  • Veel hulpstukken
  • Mooi apparaat

Minpunten

• Prijs