De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM54R00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Emmy 08-06-2019

Fijne keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM54R00

Ik heb hem vooral gekocht om brooddeeg te kneden. Dat is nu zó eenvoudig. Dankzij de sterke 900 watt heel eenvoudig. Gewoon alle ingrediënten in de kom, aanzetten en na een paar minuutjes een mooi deeg, zonder lamme armen! Eenvoudig te bedienen. Kneedt, mixt en mengt zorgvuldig. Alle onderdelen kunnen in de vaatwasser. Ook de machine zelf is makkelijk schoon te maken. Zwaarmetalen rvs mengkom die tegen een stootje kan. Uit te breiden met heel veel accessoires. Staat schuifvast op de ondergrond dankzij de zuignappen aan de onderkant. Kortom, ik ben in mijn nopjes!

Pluspunten

• Krachtige motor waardoor geen deeg te zwaar is
  • Staat schuifvast op de ondergrond
  • Degelijke, zwaarmetalen rvs kom
  • Vaatwasserbestendig
  • Uit te breiden met heeeeel veel accessoires

Minpunten

• De kleur; ik hou niet zo van rood..

E.G 14-12-2018

mooie vormgeving .

Geschreven voor: Bosch MUM54R00

omdat er goede referentie zijn gegeven en een redelijke prijs heb ik voor dit apparaat gekozen. Ik heb hem nog niet veel gebruikt maar wat hij moet doen doet hij goed. Bij product omschrijving stond dat de snoer kan worden op geborgen maar dit is bij dit apparaat niet van toepassing.

Minpunten

• snoer kan niet worden opgeborgen

Tom 17-05-2018

Goede prijs / kwaliteit

Geschreven voor: Bosch MUM54R00

Mixed goed en is niet te luid
Plus het is geen lelijk groot ding dat in de weg staat in de keuken, perfect streamlined design

Pluspunten

• Goede prijs / kwaliteit
  • Leuk en sterk design

Stefanie79 27-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54R00

Mooi kerstcadeau van mijn man gekregen. Ben er erg blij mee en dus meteen in gebruik genomen. Werkt prima voor mij, het enige minpuntje is dat de meegeleverde anti-spatdeksel niet helemaal sluit en er dus nog beslag aan de achterkant uitgeslingerd wordt. Niet ontzettend veel maar toch wel wat.
Ook heeft ie het wel zwaar als je een deeg van een kilo wil laten draaien dat behoorlijk stevig is. Dus een puntje om rekening mee te houden. Dan moet je misschien toch een krachtigere nemen.
Maar ik ben er blij mee!

freek 22-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54R00

geweldige machine die geheel naar verwachting voldoet. Bovendien een plaatje in de keuken. Mooi design, degelijk en gebruiksvriendelijk. En met een bijzonder krachtige motor. Deeg voor 2 broden (1 kg meel) is absoluut geen probleem.

lngrid 19-11-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54R00

Doet wat-ie moet doen. Vooral gebruikt voor brooddeeg tot nu toe. Kneedt het deeg goed! De hele bovenkant gaat daarbij wel wat op en neer, komt niet zo degelijk over. Hoop dat hij het op de lange termijn goed blijft doen.