Philips Avance Collection HR7958/00 wit, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR7958/00 wit, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Leo 04-04-2016

Veel mogelijkheden, kwaliteit stelt teleur

Wij dachten 8 maanden geleden een prachtig apparaat te kopen, maar wat een miskoop zeg. De mogelijkheden zijn eindeloos, dat mag gezegd, maar helaas hebben wij de hakmolen slechts 1 maal kunnen gebruiken tot nu toe, de blender nog nooit, omdat er in ons apparaat een fout zit waardoor je niet ver genoeg erop kan draaien zodat de beveiliging niet uitschakelt. Toestel nu vandaag voor 4e keer ter reparatie opgestuurd. 1e x kreeg ik nieuwe hakmolen wat probleem niet oploste, 2x had men beveiliging verbrugd waardoor appraat levensgevaarlijk werd (rondvliegende messen in de keuken), 3e x gemaakt, na 2x gebruik probleem weer terug. Nu hopen we een nieuwe te krijgen, maar na 8 maanden in bezit voelt dat toch wel heel zuur....

Charalampos 21-11-2015

it is a great product. we are very satisfied from its design and efficiency. its has all gadgets that we may need in our everyday life in the kitchen.

aem7054 15-11-2015

Op dit moment alleen nog maar de kneedfunctie en keukenmachine gebruikt. De kneedfunctie is heel fijn. het kneden is in 2 min al klaar (dit komt door de sterke motor). Het mes van de keukenmachine is heel erg scherp. Alle benodigdheden zijn eigenlijk zonder handleiding makkelijk te gebruiken.

saschabrink 10-11-2015

Mooie machine met veel kracht. Uitleg van de gehaktmolen valt tegen. Er zitten ook geen recepten bij voor gehakt. Verder erg degelijk. Ben er erg blij mee!

Paul 02-11-2015

Top product, werkt naar behoren, voldoet aan de verwachtingen!
Veel opties, mooi design en een degelijk product.

Erin 31-10-2015

Heel fijn apparaat, veel opties, makkelijk in gebruik. Ik mis alleen een schenktuit bij de citruspers.

Hanna15 23-05-2015

Mogelijkheden: De Philips Avance HR7978 is zeer uitgebreid. Tot nu toe alleen taart en slagroom gemaakt. Gaat goed!

Gebruiksvriendelijkheid: de keukenmachine is prima gebruiksvriendelijk

Degelijkheid: Ontwerp en vormgeving zijn ook prima van de Philips keukenmachine.

Tevreden over deze keukenmachine

ameland1987 21-05-2015

Heb het apparaat nu bijna 2 week en ben er super blij mee ik was eerst een beetje huiverig aangezien ik het grote apparaaten ben gewend als kok zijnde maar deze doet niks onder. Ik heb op het werk meerdere losse apparaaten maar overweeg om deze ook aan te schaffen op het werk. Ik kijk er elke keer weer naar uit om er mee te gaan werken

ameland1987 21-05-2015

E Hendriks 17-05-2015

Ik heb de Philips HR7978/00 nu enkele weken in bezit en hij heeft nog amper een dag stil gestaan. Ik hou erg van bakken en het beslag mixen in de grote mengkom gaat super! Voor een crunchy effect heb ik chocolade gemalen in de maalmolen, het is jammer dat hier niet zoveel in past maar het werkt wel goed.
Bij de vleesmolen miste ik een wat fijner plaatje voor het gehakt. Het gehakt wat er nu uitkomt is nog vrij grof. Het gaat wel gemakkelijk en alle onderdelen zijn makkelijk schoon te maken

Het is heel fijn dat alle onderdelen gewoon in de vaatwasser kunnen, dit scheelt veel tijd en zorgt ook voor een frequenter gebruik omdat ik nu niet opzie tegen de berg afwas na gebruik.

Wat ik ook erg fijn vind is dat de standen waarop je het machine moet gebruiken per accessoire op het apparaat/de afdekplaatjes vermeld staat. Zo hoef je niet steeds de gebruiksaanwijzing erbij te pakken.

Kortom: Een superfijne aanwinst in mijn keuken met een krachtige motor en zeer gebruiksvriendelijk.

paulanja 16-05-2015

Tja, ik schrok in het begin wel, toen ik de grote doos van de keukenmachine begon uit te pakken. Wat een hoeveelheid onderdelen! Wat moest ik er allemaal mee. Er was gelukkig een plaatje bij dat liet zien welke onderdelen bij elkaar hoorden.
En de handleiding leerde me al snel dat er 4 plaatsen op/aan de keukenmachine waren om de machine te gebruiken: aan de bovenkant 3 plaatsen voor: rechts een blender / maler, midden een pers / snijmachine, links een vleesmolen en een mengkom onder aan de basis. Ik noem ze maar (keuken)functies.
Het testen ging niet even in een dag. Eerst maar eens wennen aan het plaatsen, aan- en uitzetten en wegnemen van de diverse functies en het omgaan met de onderdelen bij het schoonmaken.

Toen dat lekker ging (en dat viel me zeker niet tegen) gingen we aan de slag met:
1. Blender en molen: uitstekend voor smoothies, crunching en sausjes
2. Citruspers / snijmachine: veelzijdig, maar waarom geen schenktuit?
3. Vleesmolen: nog niet aan toegekomen
4. Mengkom (mixen/kneden/kloppen en zo): indrukwekkend goed, veelzijdig toepasbaar

Tot besluit: Vanwege het succes hebben we besloten de keukenmachine een vaste plek op ons werkblad te willen geven, tevens de diverse overbodig geworden losse keukenmachines uit de keukenkastjes te verwijderen, en de apparaten van de keukenmachine bij elkaar te plaatsen op één kastplank, overzichtelijk bij de hand.
Dat gaf een prima gevoel en geeft ook aanleiding tot veelvuldig(er) gebruik.
We zijn er dik tevreden mee. Nooit gedacht aan zoveel mogelijkheden.

Dina de Bruin 15-05-2015

Mooie machine. Stevig materiaal. Prima formaat.
Bediening is gemakkelijk en de mogelijkheden zijn legio.
Zeker geen spijt van.

Ruda 14-05-2015

Na intensieve gebruik van de eerste week kan ik stellen dat het een aanrader is op de aanrecht. Hij heeft een mooi schuin naar boven wegdraaiende arm wat bijmengen in de mengkom zeer prettig maakt. Blender heeft duidelijk afleesmaten zijkant en is makkelijk te regelen met de knop. oa smoothies maken is zeker geen probleem. Door zijn krachtige motor is brooddeeg of pizzadeeg maken geen probleem

Marla2 11-05-2015

Echt een leuk compact machine, met veel mogelijkheden!!!
Ik heb gekozen voor deze product omdat het een vleesmolen en hakmolen heeft en de andere modelen hebben dit niet. Dus 133 euro extra betaalt voor deze twee extra toepassingen. De hakmolen wekt prima maar de vleesmolen verstopt elke paar seconden, over een kilo vlees ben ik wel bijna een uur bezig geweest. Ik heb wel zeker 15 keer de hele molen uit elkaar moeten halen en binnen de kortste keer was het weer verstopt. Ik ben erg teleurgesteld over deze toepassing geen 133 euro extra waard!! Voor de andere toepassing ben ik wel enthousiast.

govert10 06-05-2015

Ik heb deze alles kunner nu al diverse malen geprobeerd, nou in 1 woord geweldig om hiermee te mogen werken.
Na het lezen van de gebruiksaanwijzing en dat is echt nodig, rustig begonnen eerst met het persen van de sinasappels, hier een heerlijke smooty van gemaakt. dit gaat echt super. asl je deze machine op een goede en stevige plaats zet blijft hij ook goed staan. ook het mixen van beslag voor de cake of het mixen en kneden voor een brood is super handig.
1 klein minpuntje is dat hij veel ruimte nodig heeft als je hem wilt opbergen, maar gewoon niet zeuren zeg ik dan maar. hier ga ik nog jaren plezier van hebben.

GondaMBM 06-05-2015

De Philips Keukenmachine HR7978/00 is een zeer compleet apparaat. De gebruiksmogelijkheden zijn talrijk.
Het schema in de bijgeleverde gebruiksaanwijzing is noodzakelijk om alle accessoires op de juiste wijze te kunnen gebruiken en te plaatsen.
De citruspers is bij een verhoogd aanrecht zoals wij dat hebben wat onhandig in gebruik. De pers dient op de machine geplaatst te worden waardoor de pers erg hoog staat.
Deeg kloppen doet de machine uitstekend met weinig lawaai. Het geluid bij gebruik van de blender is wel luid.
Nootjes zijn in een handomdraai gemalen, erg handig. De bijgeleverde vleesmolen heb ik nog niet gebruikt.
Alle accessoires kunnen in de afwasmachine gereinigd worden. Erg handig.
Al met al een prima keukenmachine, met zeer veel extra’s.

Esthercarlo 04-05-2015

Ik gebruik de philips keukenmachine Hr797800 nu bijna 2 weken. Wat een top apparaat met onvoorstelbaar veel opties. Alles is mogelijk. Ik bak veel en met deze keukenmachine gaat dat super. De motor is krachtig en het apparaat is redelijk stil. Snijden, raspen, sinaasappelsapje persen alles werkt super. Ik had wel even het boekje nodig om uit te vinden hoe alles geplaatst moest op de keukenmachine, maar dit stond duidelijk omschreven.
Ook zit er een vleesmolen bij, die heb k nog niet gebruikt.
Het enige min puntje vind ik dat er geen opbergvakje in de keukenmachine zit voor het snoer.
Verder een top apparaat!

JL1962 29-04-2015

De Philips HR7978 heeft veel mogelijkheden. Daarnaast zien de machine en alle onderdelen er degelijk uit.

Zonnebloem1959 29-04-2015

Ik heb hem nu een kleine week in het gebruik. In het verleden heb ik ook een Philips keukenmachine gehad en die was niet zo krachtig. 1000 watt.nu en dat merk je als deeg voor brood of een smoothie maakt. Er zijn vele accesoires erbij geleverd en dat maakt het een bruikbaar.
Een vleesmolen en een kleine mengbeker voor babyhapjes te bereiden die je meestal apart moet aanschaffen. Alle onderdelen zijn zeer gebruiksvriendelijk en goed schoon te maken.
Algemene conclusie een zeer handzame degelijke machine.

I love food 23-04-2015

Pas sinds een aantal dagen in gebruik. Wat me het meest opviel bij het openen van de doos is dat er zoveel onderdelen zijn, ook al wist ik van de diverse mogelijkheden van deze keukenmachine.
Ik heb altijd losse apparaten gehad, blender, mixer, noem maar op, deze biedt veel meer functies en bespaart me enorm veel ruimte. Deze keukenmachine heeft ook nog eens een hoog vermogen van 1000 Watt, dat werkt toch veel lekkerder en sneller als je 300 Watt gewend bent.
Qua degelijkheid zit het wel goed. Alles is gemaakt van goed materiaal en het ziet er ook fraai uit. Ik heb bij voorkeur wel liever een blender van glas gewild.