Philips Avance Collection HR7954 wit, geel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR7954 wit, geel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Philips 13-09-2018

Waardeloos

Helaas is “ons” Philips in het geval van televisie’s en oa in keukenmachines in Chinese handen overgegaan.
Vroeger kocht je een Philips en was je blij dat dat apparaat een keertje stuk ging zodat je wat nieuws kon kopen, dat probleem heeft Philps met de keukenmachine niet meer, onze keukenmachine is 2,5 jaar geworden.

Pluspunten

• Ziet er prachtig uit
  • Zijn er verder

Minpunten

• Ingewikkeld
  • Betrouwbaarheid

Tarmi 07-05-2015

Het apparaat is heel handig en multifunctioneel en is een aanwinst in de keuken en makkelijk in gebruik.

fdbkc01 07-05-2015

Hij doet het gewoon erg goed en het materiaal voelt solide aan.

Antoon Frijters 30-04-2015

Goed apparaat goed in gebruik en goed zuiver te maken

tomasbina 29-04-2015

Philips Advance HR7954 is a well thought design. It is easy to use and makes cooking a pleasure. It is a versatile all in one machine.

Gelukspersoon 29-04-2015

In een zucht en een vloek worden de eieren stijf geklopt. Zonder diepgaande bestudering van de gebruiksaanwijzing meteen aan de slag.

Ab19722010 29-04-2015

Gisteren voor het eerst gebruikt.

ik heb vele deegkneedmachines, mixers gebruikt dit is wel een topper.
helaas blijven er deegresten over achter het plaatje waar je de kopstukken aan bevestigd. dit krijg je er ook niet meer uit!

dit is wel jammer

mvg

onlyelle 27-04-2015

Mooi apparaat, ziet er degelijk uit, veel mogelijkheden, snelle levering, mooie kwaliteit voor een mooie prijs.

Gelukspersoon 26-04-2015

Zonder diepgaande bestudering van de gebruiksaanwijzing meteen aan de slag.
In een vloek en een zucht wars het eiwit stijf geklopt.

stephanie123456 22-04-2015

Makkelijke machine in gebruik. Alles is goed schoon te maken.Nadeel is wel dat de blender van kunststof is en er zit geen vleesmolen en hakmolen bij .

Rogier.1980 11-01-2015

Mooi apparaat. Zowel in aanzicht als in gebruik. Zeer eenvoudig in gebruik. Ik gebruik hem vooral voor het snijden van groenten. De vrouw meer voor deeg, sap centrifugeren en smooties. Ik wil nog kijken naar extra snijbladen.

jango200 11-01-2015

met deze machine is gemakkelijk te werken en de mogelijkheden zijn ruim voldoende. de machine bevalt ons prima

Moorsjes 08-01-2015

Veel mogelijkheden, makkelijke bediening
Degelijk apparaat, echt een philips produkt.
Mooi uiterlijk, compact apparaat.

Harrie V 05-01-2015

Apparaat met vele mogelijkheden. Had verwacht dat het apparaat zwaarder en steviger zou zijn. Bij het kneden van een brood van 500 gram deeg heeft het apparaat moete en beweegt gedeeltelijk mee uit verband. Verder doet ie meer dan waarvoor ik m ga gebruiken

Kalkoen 04-01-2015

Ik heb de keukenmachine pas één dag, maar ik denk dat ik er erg blij mee zal zijn. Alleen de citruspers gebruikt, dit werkte prima. Handleiding is duidelijk, volgens mij een erg gebruiksvriendelijk apparaat.

naam keukenmeid 27-12-2014

De eerste indrukken zijn prettig praktisch. De comninatie van de verschillende mogelijkheden maakt dat het apparaat echt gebruiksvriendelijk is en ook handig omdat je allerlei losse keuken apparaten nu weg kan doen. De kunststof kom lijkt me wel wat kwetsbaar. Eigenlijk zou die ook van metaalmoeten zijn.

keukenchef 26-12-2014

Mooie machine en goed uitgebreid.
We hebben hem nog niet veel gebruikt, maar hij maakt een solide indruk.

Alley123 25-12-2014

Heb er nog maar 1 keer deeg in gemaakt maar dat ging fantastisch! Voelt als een heel degelijk apparaat en het staat goed in de keuken

Artbuijs 16-12-2014

Erg goed apparaat. Gaat goed met deeg om en is erg uitgebreid. Wel is er ondertussen een onderdeel kwijt geraakt waaardoor oa de sinasappelpers het niet meer doet. We moeten een schakelaar nu met een stukje hout aanzetten.

Laura en Co 14-12-2014

Moet nog even doorhebben hoe alles werkt, goed de handleiding lezen. Wat ik heb uitgeprobeerd werkt goed

bienimini 13-12-2014

fijn apparaat erg gebruiksvriendelijk maakt wel een beetje veel geluid. Ik ben er heel blij mee!Heb deze machine al een tijd op mijn verlanglijstje staan en ben er nu lekker mee aan de slag!

Rene heijink 11-12-2014

Tot nu toe bevalt de keukenmachine prima!, voorzien van veel accessoires welke makkelijk te verwisselen zijn. Enig min puntje is dat niet alle accessoires ergens opgeborgen kunnen worden wanneer deze niet gebruikt worden. Bediendgsgemak is uitstekend met de enkele keuze knop en de meegeleverde handleiding.

Ton0210 09-12-2014

De eerste indrukken zijn positief. Het heeft veel nuttige functies en het gebruik is heel makkelijk. Prachtige keukenmachine die van alle gemakken is voorzien. Ik heb nog niet alle opties uitgeprobeerd, maar tot nu toe bevalt de machine goed. Vooral de blender is al goed in gebruik genomen. Het kantelen van de machine met de grote drukknop is een echte meerwaarde.

jango200 08-12-2014

er is gemakkelijk mee te werken, alles funktioneert prima en de naam waarborgt kwaliteit. we zijn zeer
tevreden met deze aankoop.

tacamodo 02-12-2014

De Philips keukenmachine is voor mij een aanvulling op de mixer die ik al had. We hebben hem uitgebreid getest en uitgeprobeerd. Alle denkbare hulpmiddelen zitten erop. Van garde en kneedhaak, blender, citruspers en hakker, snijder.
Ik gebruik de machine dagelijks,zelfs voor het kloppen van slagroom, biscuit is de machine uitermate geschikt snel en luchtig, alle onderdelen kunnen in de vaatwasser, behalve de messen die kunnen wel in de vaatwasser maar dat gaat ten kosten van de scherpte van de messen. 1 paar minpuntjes wil ik graag met uw delen: de kleur geel bij de machine vind ik jammer effen wit had ik mooier gevonden. Het snijmes voor b.v komkommer is te dun voor plakjes aardappel wel geschikt voor uienringen en komkommer 1 dikker mes erbij was handiger geweest. De citruspers heeft geen schenktuitje dat misten wij ook. Voor de rest een prima, handige machine.