Kenwood Chef Classic KM336 wit, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood Chef Classic KM336 wit, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Rosalie 27-12-2016

Lekker krachtig

Het is een krachtige machine, die uit te breiden is met div. Hulpmiddelen. Pas 3 dagen geleden aangeschaft, dus nog niet optimaal gebruikt. Wat ik ermee gedaan heb, beviel heel goed.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Uitbreidbaar
  • Handig formaat
  • Grote mengbeker

Minpunten

• Geen handvat aan mengkom
  • Nvt

Rosalie Kummel 24-12-2016

Lekker krachtig

Na lang bezit van mijn vorige machine, toch maar een machine met betere mengcapaciteit gekocht.
Ik had dat eigenlijk eerder moeten doen, heb ik nu gemerkt.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Grote mengkom
  • Handig in gebruik
  • uitbreidbaar

Minpunten

• Gebrek aan handvat op mengkom

Rosalie 24-12-2016

Degelijke machine met veel gebruiksmogelijkheden

Nog erg kort in bezit, maar ik heb er alle vertrouwen in dat hij doet wat er van hem verwacht wordt. Zit goed in elkaar, is solide gebouwd en heeft veel uitbreidingsmogelijkheden.

Pluspunten

• mogelijkheden
  • betrouwbaarheid
  • voldoende vermogen

Minpunten

• geen

Marian 18-11-2016

mooi en goed apparaat

Ik had dezelfde maar blijkbaar heeft deze het nooit goed gedaan, dus nu een nieuwe gekocht en het is duidelijk dat deze goed is en die andere totaal niet, hoewel ik die ook nieuw had gekocht

annemarie69 06-06-2011

Heb veel plezier van deze machine. Het is een beetje een "lawaaibak" maar levert goed werk. Botercreme maken is een koud kunstje, cakes prima luchtig, brooddeeg geen probleem, blender doet goede dienst.
Mogelijkheden heeft deze machine genoeg, ook zonder dat je extra onderdelen bijkoopt. Jammer dat de extra hulpstukken (sapcentrifuge, snijmolen etc etc) bepaald niet goedkoop zijn.

jaikke 07-07-2009

Machine perfect,maakt iet wat geluid,maar werking is goed.Helaas zit er een accessoires lijstje bij geleverd. Helaas niets leverbaar.Via mail info gevraagt,1e antwoord raakt kantnog wal,2e mail geen antwoord.dus mensen niet aanschaffen, zijn markt vervuilers bij Kenwood, zal nooit meer dit merkaanschaffen.