Bosch MUM52130 wit, antraciet - Reviews

4 liter
Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

Suleyman 09-06-2016 Product paar dagen in bezit

Ideaal om goed deel van te maken

We hebben hem vandaag 08-06-2016 gekocht en meteen gebruikt om deeg van te maken en het werkt echt super goed, deeg wordt optimaal opgemaakt en het plakt nauwelijks waardoor je makkelijk kan schoonmaken

Victor ladage 07-06-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte machine

Makkelijk in onderhoud, werkt uistekend,tot nu toe prima resultaten.
Heb alle hulpstukken gebruikt en alles werk perfect, ben er heel blij mee

Anoniem123 05-06-2016 Product paar weken in bezit

Super apparaat, ideale keukenmachine!

Na lang zoeken eindelijk mijn keukenmachine gevonden, wilde graag 1 met bijna alles erop en eraan. Erg handig. Kneed prima en voor een pizza deeg of brood deeg gaat het ook erg goed. Ben er tot nu toe erg blij mee.

perfect 02-06-2016 Product paar dagen in bezit

geweldige machine

alles in een, ben er zo blij mee!, alle kleine apparaten kunnen weg, dus zeer ruimte besparend, ga nu eindelijk eens bakken!

Cees 27-04-2016 Product paar dagen in bezit

Een aanrader

Na aankoop alle mogelijkheden uitgeprobeerd. En alle opties voldoen volledig aan mijn verwachtingen.
Zeer degelijke machine en een "oogappel" op het keukenblad

Ferry 29-01-2016 Product kwartaal in bezit

Hij is erg praktisch en gemakkelijk te gebruiken erg tevreden over. Met name het snijden en verwerken gaat makkelijk en goed schoon te maken. Redelijk compact op te bergen.

Zunneke 07-01-2016 Product paar dagen in bezit

Apparaat is veelzijdig, mooi van vorm en kleur en nodigt uit tot veelvuldig gebruik in de keuken. Gebruiksgemak en instructies zijn ok. Prijs-kwaliteit lijkt mij ook in orde te zijn. Gemakkelijk schoon te maken.

Jos Beerens 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat waarmee je alles kunt. Het is naar wens uit te breiden met veel extra accessoires. Het apparaat voelt heel degelijk en solide aan. Top!

Armand 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

De MUM5 keukenmachine van Bosch straalt moderne perfectie en degelijkheid uit. En bij het gebruik van het apparaat is aan iedere klik, wanneer je een van de vele accessoires aansluit, te horen dat het perfect past. Het voelt meteen solide. En met een enkele machine haal je een keur aan apparatuur binnen om het jou gemakkelijk te maken, ambachtelijke gerechten die schoonheid uitstralen te bereiden. Koken is zo een experience!

Gerard 23-12-2015 Product maand in bezit

Zeer compacte keukenmachine met standaard veel accessoires en de mogelijkheid tot uitbreiding. Fijn en makkelijk in gebruik. Doet wat het moet doen :)

Fridatje 19-12-2015 Product paar dagen in bezit

Werkt erg fijn en kunt er alles mee maken! Ik gebruik hem om eten klein te maken, friet te snijden. Je kunt er van alles mee mixen en je kunt hem gewoon in de vaatwasser zetten.

Willem Weber 18-12-2015 Product paar dagen in bezit

Schitterende machine met zeer veel mogelijkheden. Prima product. In eerste instantie bedoeld om pizza deeg te maken, maar met alle attributen die er bij zitten is het een multifunctionele keuken hulp geworden.

Chefkok 16-12-2015 Product paar dagen in bezit

-Makkelijk in gebruik mbt wisselen van accessoires en bediening.
-Veel accessoires worden meegeleverd.
-extra accecoires zijn te bestellen.
-Duidelijke handleiding met text en foto s.
-Lage prijs voor wat je krijgt(toppertje dus)
-Tot februarie 2016 extra cashback ,oplopend tot 70€

Janny 13-12-2015 Product paar dagen in bezit

Doet precies wat je van een keuken machine mag verwachten heb een bananen cake gebakje noten en dadels mooi fijn en een glad deeg

Dordtenaarster 04-12-2015 Product paar dagen in bezit

Een zeer degelijke keukenmachine. We gebruiken hem meerdere malen in de week voor het kloppen, mixen en raspen van allerhande ingredienten voor taarten, gebak en zelfgemaakte babyvoeding. De eenvoud van het bedienen is fijn en de mogelijkheid om uit te breiden met verschillende hulpstukken is echt een uitkomst.

sjoerd 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

overzichtelijk gebruik.
enigszins moeilijk te wisselen van onderdelen
zuignappen onder machine voorkomt verschuiven tegen gebruik, maar bij opruimen in kast blijft de machine ook plakken.

Bokor Szabolcs 14-11-2015 Product paar dagen in bezit

Very practical, every time I use this.used in the preparation of each dish, and dessert, a light salad is easy to make.

kvg1 20-06-2015 Product paar dagen in bezit

eindelijk blijven mijn vingers heel met groente en fruit snijden !!!!
ben heel tevreden en ga de mum voor nog meer dingen gebruiken TOP

Kiimberliiy 09-06-2015 Product paar weken in bezit

Wij waren op zoek naar een goede mixer en daarbij zochten we ook naar een citrus pers , toen we deze tegen kwamen waren onze 2 wensen in 1 klap vervuld. Het is een handig apparaat en het is niet alleen mixen maar ook nog veel meer en dat allemaal in 1. Kortom top apparaat!👍🏻

Maartje ten Cate 20-05-2015 Product paar weken in bezit

Super apparaat en mooi vorm gegeven. Mijn apparaat heeft een vaste plaats in mijn keuken gekregen waardoor ik hem nu dagelijks gebruik om sapjes te persen en smoothies te maken in de blender. Omdat het zo makkelijk werkt en leuk is eet ik de laatste tijd veel meer groente en fruit dan voorheen. Echt super!