De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM54251 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Salem 28-12-2016

Prachtig apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM54251

Eigenlijk alles wat er verteld werd en meer! Super product en strak design. Doet het perfect en precies wat een keuken nodig heeft. Doet alles en het Zit allemaal in één product.

Pluspunten

• Compact
  • Mooi strak design
  • Prijs/kwaliteit

Irene 04-07-2016

Goede degelijke keukenmachine!

Geschreven voor: Bosch MUM54251

Ik ben nu ongeveer een maand in het bezit van deze keukenmachine en ben erg tevreden! De machine heeft vele mogelijkheden. De verschillende standen werken goed, en maken het mogelijk om veel verschillende dingen te maken. De losse onderdelen zijn makkelijk te plaatsen, en alle schijfen kunnen makkelijk opgeborgen worden in het meegeleverde zakje. De machine is daarnaast ook makkelijk schoon te maken. Een ander pluspunt van de machine is de degelijkheid, de machine voelt erg stevig aan en plakt zich als het ware vast aan het aanrecht, waardoor hij tijdens het gebruik niet beweegt, het kost dan wel enige moeite om het apparaat weer los te krijgen maar dat vind ik persoonlijk geen probleem! Ik kan iedereen aanraden om de machine te bestellen met de 7 standen en een 900W motor, zo kan hij alles aan! Verder ben ik ook erg blij dat ik hem heb gekocht met vele losse materialen erbij, zodat ik vrijwel alles wat ik wil in de keuken met 1 machine kan.

Van den Dool 21-06-2016

alleskunner

W
Ik was al tijden opzoek naar een mooie keukenmachine, deze machine kan echt alles, zeer gebruiksvriendelijk. Mooi ontwerp en zeer eenvoudige bediening

GD keukenprinces 10-06-2016

Waar voor je geld! Degelijk met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch MUM54251

Heerlijk, dat dit apparaat je werk overneemt en je beide handen vrij hebt. De motor is krachtig en geluidsarm. Zonder dat je gezin het door heeft, bereidt je de heerlijkste smoothies voor ze.
Hij neemt weinig ruimte in, wel heb je wat bergruimte nodig voor alle accessoires.
Veel mogelijkheden.Ik mis alleen de hakker voor het verwerken van noten. Dat zou de machine helemaal compleet maken.
Bij het gebruik van de citruspers moet je wel opletten. Het apparaat is snel en krachtig ( zelfs in de lage stand). Als de je sinaasappel niet goed vast hebt, vliegt deze zo door je keuken!
Een houdertje voor de uit te persen sinaasappelhelft zou fijn zijn en beschermt je vingers.Tip voor Bosch (-:

Burhan 10-06-2016

goed beste beste van beste

Geschreven voor: Bosch MUM54251

zeer tevreden, heel erg handig snel klaar voor je voorbereiding. haalt veel uit handen .ik kan aan iedereen adviseren goed product, zeer zuinig niet twijvelen gewoon kopen zul je zeker geen spijt krijgen

Marry 26-05-2016

mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM54251

Al verschillende dingen mee gedaan: groenten gesneden, gehakt gemaakt, maar ook smoothies! Een prachtig apparaat en makkelijk in gebruik

Marry Groenendijk 24-05-2016

een fantastisch apparaat en een aanwinst in de keuken

Geschreven voor: Bosch MUM54251

Al heel lang dit apparaat willen hebben ik ben hier heel blij mee en de kinderen ook die eten met plezier de fijngemaakt groente en .....gehakt nergens zo lekker als zelf gemalen

C van ieperen 23-05-2016

TOP apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM54251

Deze alleskunner had ik jaren eerder moeten hebben. Wat een fantastisch apparaat, echt geweldige prestaties. Ook het gebruikersgemak is prima. Echt een blikvanger voor in de keuken,erg design. En je kunt de machine nog verder uitbreiden en er dan zelfs nog spritskoeken mee maken. De opbergtas past in de kom, ook heel erg over nagedacht. Echt een top idee. Kortom ik ben meer dan zeer tevreden over deze alleskunner.

Lon 06-05-2016

Prima apparaat met veel opties

Geschreven voor: Bosch MUM54251

Machine is gewoon goed. Heel veel plezier ervan. Mooi, makkelijk, alleskunner.
Wel jammer dat de blender plastic is. Als deze glas was geweest dan was het helemaal compleet.

Tevreden klant 15-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54251

Mooi apparaat, staat prachtig op het aanrecht. Veel accessoires. Deze nemen veel plaats in, maar veel ouder apparaten, zoals losse citruspers kunnen nu weer weg. Blender uitgeprobeerd, gaat heel goed. Andere functionaliteiten moeten nog getest worden.

Lena 13-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54251

We zijn heel erg blij met onze nieuwe keukenmachine. Ik heb nog nooit zo'n mooie en fantastische keukenmachine gehad in mijn leven. Echt een heel leuk verjaardagscadeau voor mezelf is dit, ben er echt super blij mee. Dit product heeft me het koken echt een stuk makkelijker en leuker gemaakt, het schoonmaken ervan gaat trouwens ook moeiteloos!Ik ben vooral heel erg blij met de blokjessnijder, want ik hoef de groentes voor mijn salades niet meer met de hand in blokjes te snijden, het bespaart me superveel kostbare tijd! Dit was eigenlijk waar ik specifiek maar zocht, zo'n keukenmachine kon ik niet makkelijk vinden voor zo'n voordelige prijs. Mijn dochter kan nu ook makkelijk zelf, voor haar ontbijt, gezonde sapjes en drankjes maken met de sinaasappel pers en de blender. Als je twijfelt tussen deze keukenmachine en een andere (/duurdere), neem deze, want je hebt alles dan gelijk bij de hand, en dat ook nog voor een voordelige prijs! Zo bespaar je makkelijk geld! We raden hem echt aan! Ik wens jullie veel geluk en plezier ermee als jullie hem kopen.

Joost de Thuiskok 13-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54251

Deze gekocht als vervanging van 20 jaar oude Bosch machine, die na veel gebruik de geest heeft gegeven. Speciaal deze gekocht vanwege de blokjessnijder, gelijk na uitpakken een aardappel gepakt en dat werkt subliem. Daar kan geen hakmachine aan tippen.
Plus:
- 900 watt motor. 2x zo sterk als de oude, brooddeeg gaat veel beter en sneller.
- Snelheidsregeling met 7 standen, beter te regelen als de oude 3 standen.
- Na uitzetten keren de gardes en kneedhaak automatisch terug naar de 'parkeerpositie'.
- Solide bouw, kraakt niet bij zwaardere belasting.
- RVS schaal; goed schoon te maken en te ontvetten ivm. kloppen eiwitten (mag geen vet bij).
- Vertrouwde Bosch techniek; uitpakken en gebruiken.
- Niet te groot en storend op aanrecht.

Eén ding nog uit te zoeken: bij gebruik van de blokjessnijder moeten de 3 metalen clips los, anders draait de messchijf niet. Dit staat niet in de handleiding beschreven.

Al met al, zeer tevreden en ga er vanuit dat deze machine het ook 15 jaar doet.

Adriana 06-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54251

De MUM54251 is een SUPER apparaat, heeft een mooie uitstraling. Is een sieraad is onze moderne keuken. De MUM54251 is veelz9ijdig, is inzetbaar voor de vele snij/kneed/mix/meng en rasp functies. Nu kan eindelijk mijn man met Reuma weer heerlijk koken en bakken. Kortom eenvoud met veel mogelijkheden.

Els 29-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54251

Al een paar keer gebruikt (nog niet alle onderdelen) en werkt perfect. Eenvoudig deeg, beslag of eiwitten bereiden. Binnenkort de vleesmolen proberen!
Door de zuignappen blijft hij goed op het aanrechtblad staan, ben er erg blij mee.

Ramona 26-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54251

Apparaat net voor kerst gekocht, ideaal in gebruik en veel mogelijkheden! Zeker de investering waard.

Jeroen 14-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54251

Super apparaat met vele mogelijkheden
Mooi design en geen prul spul. Het werkt allemaal echt goed! Blij mee!

Huisman 14-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54251

Mooie complete machine. Met flink deeg mengen zit er wel wat beweging in, moet dus nog zien dat het allemaal heel blijft op de langere termijn.

Jet47 12-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54251

prima apparaat met veel accessoires. even goed kijken hoe alles in elkaar gezet moet worden daarna gaat het gemakkelijk. kunstof behuizing dus wat minder degelijk dan (dure) apparaten van metaal

Dik Daub 11-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54251

Mooie machine. Erg compact. Minder geschikt voor zeer grote hoeveelheden, maar super voor alle dagelijkse dingen. Nog niet echt getest. Update volgt later. Zeker ivm degelijkheid.

Esther 10-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54251

Ik heb hem net een paar dagen in bezit, maar vind het nu al een geweldig apparaat. Meer ruimte in mijn keukenkastjes omdat je met dit apparaat meerdere apparaten vervangt. Geweldig

Cyndy 06-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54251

Ik heb nog niet alle onderdelen geprobeerd maar ben dik te vreden. Heb de blokjes snijder gebruikt. Mooie blokjes en snel, met blender bananen milkshake gemaakt waren heerlijk en verder pasta deeg gemaakt, cake beslag, slagroom. En weetje wat ik nu het makkelijkste vond het kon gewoon zo hup de vaatwasser in heerlijk

ERRI 05-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54251

Makkelijk te gebruiken apparaat met veel doeleinden en makkelijk te onderhouden!Een echte aanrader dus.

marlise21 28-11-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54251

Een geweldig apparaat met heel veel mogelijkheden.
doordat het een alles in 1 apparaat is zal je deze veel meer gaan gebruiken dan allerlei losse apparaten. bv. een citruspers staat ergens achter in de kast omdat je het zelden gebruikt. Nu staat het apparaat al op m'n aanrecht en is het alleen een kwestie van het personderdeel te pakken.
Ook is het fijn dat alles in de vaatwasser kan.
Ik ben er blij mee en zal hem veel gaan gebruiken en voornamelijk voor taarten :)

Antoinette Wehrman 24-11-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54251

Een super mooi design. Gelijk twee cakes gebakken en die waren heel mooi gelukt. Geen rommel in de keuken door rondvliegend bloem.Snelle mixer.Veel accessoires bijgeleverd, maar ik wil nog meer uitbreiden. Jammer genoeg heeft mijn man bij het uitvogelen van het apparaat de deksel laten vallen en er is gelijk een groot stuk uit, daar kan ik wel om janken.

Becky115 21-06-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54251

Deze keukenmachine aangeschaft vanwege de goede beoordeling. Hij heeft veel mogelijkheden. Ik vind het leuk dat er nog onderdelen bij te kopen zijn op een later moment. Een goede prijs voor zoveel accessoires. Ik ben heb de machine net binnen en moet hem nog gaan gebruiken.