Bosch MUM4405

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM4405 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

Anton 06-07-2019

prima kneedmachine

Geschreven voor: Bosch MUM4405

Dit is alweer mijn derde Bosch MUM4405. Met de vorige twee heb ik samen zo'n 2200 keer brooddeeg gekneed (telkens 1 brood à 800 gram)
De nieuwe heeft zo te horen een andere motor (500 Watt, net als de vorige exemplaren) want hij maakt niet een beetje maar een stuk minder lawaai.
Hij is heel handig in gebruik, geen overbodige knoppen.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • degelijk apparaat
  • maakt weinig herrie

antonkieskeurig 15-09-2015
Geschreven voor: Bosch MUM4405

Ik bak al jaren om de dag een brood. Deze machine werkt zo goed (en heeft voldoend een krachtige motor)dat, nu hij af en toe begint te haperen na 5, 6 jaar, ik hem ga vervangen door een nieuw exemplaar. Gemakkelijk in gebruik en schoon te maken; er sit niets overbodigs op dat stuk kan gaan.

Ray 25-03-2011
Geschreven voor: Bosch MUM4405

Heb erg lang met onze oude Philips mixer gedaan maar op een gegeven moment is het toch echt voorbij. Na veel zoeken en bekijken van allerhande beoordelingen inzake keukenmachines en mixers kwamen we op de Bosch Mum 4405 uit. Deze machine is al vele jaren in productie en heeft zijn kwaliteiten en duurzaamheid al ruimschoots bewezen.

Uit de eerste hand kan ik inmiddels beamen dat de Mum 4405 inderdaad erg fijn werkt en meteen vertrouwen wekt ondanks de kunstof behuizing en onderdelen. De machine is zwaar en wanneer je 'm voor het eerst in je handen krijgt tijdens het uitpakken weet je al dat hij geen moeite zal hebben met kneden en mixen van allerlei beslag en deegsoorten. Tot nog toe hebben we er mee gekneed en gemixed en we zijn er thuis erg over te spreken mag ik wel zeggen. De machine is eventueel uit te breiden met allerlei accessoires waaronder de Vleeswolf om bijv. gehakt te malen maar dat heeft voor ons niet de doorslag gegeven, wij gebruiken het apparaat hoofdzakelijk voor mixen en kneden.

eric9 15-01-2011
Geschreven voor: Bosch MUM4405

Ik gebruik dit apparaat nu een jaar en ben er tot op de dag van vandaag super blij mee.
Ik kan géén nadeel noemen.
Alles kan in de vaatwasser, inhoud kom is prima, snoer is lang genoeg, mixen is in een mum van tijd gedaan.
Ik kan het iedereen aanraden!
Zeker in verhouding tot de prijs is het echt een topapparaat!

Jos van Wetten 21-10-2009
Geschreven voor: Bosch MUM4405

Ik wil het niet meer missen, een geweldige hulp in mijn keuken. heb het al bijna tien jaar, gebruik het wekelijks een paar keer en is nog zo goed als nieuw, heb er verschillende hulpstukken bij gekocht, zoals gehaktmolen en blender.
alles is zeer kompact en gebruiksvriendelijk.
Heb hiervoor 2 veel duurdere machines gahad met een veel te korte levensduur en veel ongemak.
Geef mij maar een MUM4405

greetvelde 21-01-2013

Geachte Jos van Wetten,

Omdat een reageerder hieronder aangaf dat de keukenmachine na drie jaar kapot was gegaan, ben ik benieuwd of uw machine nog naar tevredenheid werkt. De verdere reacties zijn zo positief dat ik nog steeds voorkeur heb voor deze keukenmachine. Ik hoop dat u wilt reageren!

foraloysius 16-01-2009
Geschreven voor: Bosch MUM4405

Ik heb deze keukenmachine nu een paar weken in gebruik en ben er erg tevreden over. Ik heb al het een en ander gemixt en gekneed en alles is goed gelukt. Het is een handig en licht apparaat dat niet veel ruimte inneemt. Ik zocht een niet al te groot apparaat naast mijn Braun K1000 vooral voor beslag voor cakes en taarten. De relatief kleine kom en de garde vinden gemakkelijk een plekje in de vaatwasser. Ik was ook onder de indruk van het eiwit kloppen, er lijkt meer lucht in te zitten dan bij de Braun. Ik heb deze machine in Duitsland gekocht, later zag ik bij een andere winkel de versie met groentesnijder voor dezelfde prijs. Dus even opletten wat prijs betreft. Echt een aanrader voor niet al te grote hoeveelheden!

foraloysius 22-12-2012

Helaas moet ik nu melden dat mijn Bosch keukenmachine de geest heeft gegeven. Er is kennelijk iets mis met de electronica (chip?) of met de schakelaar. De machine draait nu alleen nog maar op de hoogste snelheid, op welke stand dan ook en houdt er na korte tijd weer mee op. Wellicht dat ik zelf de machine eens ga openen om te kijken wat eraan gedaan kan worden, een reparatie via Bosch lijkt me te duur.
Ik ben tamelijk teleurgesteld, ik heb de machine niet heel vaak gebruikt omdat ik meerdere keukenmachines heb.
Jammer!