Bosch MUM54W41 wit, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 76 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM54W41 wit, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Huls 28-12-2016

Mooie keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM54W41 wit, zilver

Machine doet wat hij belooft. Neemt niet te veel ruimte in. Deeghaak komt in alle hoeken. Makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• afmetingen
  • gebruiksgemak

debby 06-06-2016

Super fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM54W41 wit, zilver

Heel mooi degelijk apparaat. Ik had graag een kitchenaid gehad, maar ik vind dit apparaat net zo goed en mooi en dat voor de helft van de prijs van een kitchenaid

René Vriesema 01-06-2016

Bosch MUM54W41 echt een super machine!

Geschreven voor: Bosch MUM54W41 wit, zilver

Alles ziet er super strak en netjes uit, je kan hem echt overal neerzetten omdat het gewoon in elke keuken past !
De Mashine is echt heel erg gebruiks vriendelijk en super veilig, dat is de reden dat is weer voor Bosch kies net als al mijn andere apparaten !

Tijdswinst en gemak 21-05-2016

Tijdswinst en gemak

Geschreven voor: Bosch MUM54W41 wit, zilver

Ik heb sinds een paar weken deze keukenmachine en sta versteld van zijn prestaties. Stond ik anders meer dan 3 kwartier sinaasappels te persen, nu ben ik in 5 minuten klaar. Door de krachtige motor en de handige hulpmiddelen ben ik in een MUM van tijd klaar. Ook het maken van taartdeeg-beslag gaat super. De kom is groot genoeg en de kwaliteit van het beslag zorgt ervoor dat de taarten er perfect uitzien. Ik ga nog veel plezier beleven van dit geweldige apparaat waar ik de mogelijkheden nog volop van ga ontdekken.

Anita 07-05-2016

zeer nuttig apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM54W41 wit, zilver

Veel mogelijkheden, gebruiksvriendelijk, mooi apparaat, kan ook prima in het zicht staan. Is echt in aanwinst in de keuken!

Miranda 29-04-2016

voor mij een openbaring

Geschreven voor: Bosch MUM54W41 wit, zilver

Na ruim 30 jaar alles met de handmixer te hebben gedaan na heel lang nadenken over gegaan op een keukenmachine. Niet zo heel erg mijn ding, maar het kon niet meer anders. Als liefhebber van de Maleise keuken en de luchtige sponscakes is deze machine echt een openbaring. De groene Pandancake lukt nu echt super......en de machine laat zich makkelijk bedienen. Ff de keukenkastjes opgeruimd om alles een plek te geven. En een studie gemaakt van alle mogelijkheden. Deze mooie Boschmachine gaat hier overuren maken....dat is zeker. En volgens de reviews is ze echt een super aanwinst.......Volgens mij ook.........

jouwverjaardagstaart 28-04-2016

Mooi en praktisch apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM54W41 wit, zilver

Zojuist de eerste taart mogen maken met behulp van de functionaliteiten van de Bosch MUM54W41. Het apparaat bied diverse snelheden en maakt weinig geluid. De rvs bak is makkelijk in en uit te plaatsen en voelt zeer degelijk. Helaas nog geen gebruik gemaakt van de overige toebehoren.

Marja 25-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54W41 wit, zilver

Een heel degelijke machine, makkelijk in gebruik, goed schoon te houden. Voldoet aan al mijn wensen.

wilma 23-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54W41 wit, zilver

een nieuw jaar dus nieuwe plannen. gezond eten. dus daar is een keukenmachine reuze handig bij. hij kan alles. van sapjes maken tot de gezonde groene smoothies, maar ook mixen van deeg en beslag. ik ben er erg blij mee

Alie Floor 15-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54W41 wit, zilver

Sinds december in bezit. Een gebruiksvriendelijk apparaat met veel mogelijkheden.
Bij de machine ook een Bosch pastamaker bij gekocht, dit werkt perfect op de Bosch keukenmachine. Pasta maken was nog nooit zo leuk geweest.
Het apparaat doet wat je wilt. De sapmachine gaat zo snel, in een mum van tijd heb je een kan vol met sinaasappelsap.
Heb onlangs nog een multimixer erbij gekocht, want die mist ik wel.
En je kan hem uitbreiden met een vleesmolen, een patatsnijder en een graanmolen.
Kortom een apparaat naar mijn hart.
Deze wil ik niet meer kwijt!! ;-)

Loes 13-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54W41 wit, zilver

Een prachtig apparaat waar ik niet meer zonder kan.
Veel opties. Makkelijk schoon te houden. En erg stil.

Henk 12-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54W41 wit, zilver

Voelt degelijk aan, maakt weinig geluid. Mooi design.
Staat stabiel op het aanrecht doormidden van de zuignappen.

Joyce 12-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54W41 wit, zilver

Vandaag gelijk het keukenapparaat uitgetest. Waar ik al blij mee was in de winkel is dat je nog meer onderdelen erbij kan kopen, zo kan je nog meer gebruik maken van het mooie keuken apparaat. Ook is het keukenapparaat erg handig in de omgang. En het apparaat is natuurlijk een prachtplaatje op het aanrecht:)

rijn 10-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54W41 wit, zilver

voor het eerst gebruikt om een appeltaart te maken en dat is goed gelukt :)
Handig in gebruik vooral alle hulpmiddelen die er bij geleverd worden.
Makkelijk in onderhoud zeker een grote aanwinst .

Herman 10-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54W41 wit, zilver

Het apparaat direct uitgeprobeerd en het werkt prima, heeft een krachtige motor, maakt weinig lawaai, is goed beveiligd, laat zich eenvoudig bedienen, heeft veel mogelijkheden met de verschillende opzetstukken in de basis, is nog met andere opzetstukken uit te breiden, ziet er degelijk uit en heeft een mooi design.

Harold 09-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54W41 wit, zilver

Degelijk apparaat met heel veel mogelijkheden en accessoires om te kloppen, kneden en snijden. Makkelijk schoon te maken en fijn om mee te werken.

marina 09-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54W41 wit, zilver

mooi apparaat, goed prijs kwaliteit verhouding, veel mogelijkheden, handige opberg-tas erbij, top, nu nog voldoende tijd vrij maken om hem optimaal te kunnen gebruken

Bastiaan 08-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54W41 wit, zilver

De keukenmachine werkt echt heel eenvoudig. Niet eerst een dik boek hoeven lezen om erachter te komen hoe e.e.a. werkt. Wat betreft de mogelijkheden, hier zou je ook een 10 in kunnen vullen, je weet immers van te voren wat je koopt. Wat ik met name belangrijk vind aan dit apparaat is dat het geluidsniveau laag is en dat toch met 900W.

ccck 05-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54W41 wit, zilver

super handig keukenapparaat en gemakkelijk in gebruik. maakt vrij weinig herrie en alles kan in de vaatwasser...

jull 02-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54W41 wit, zilver

Deze keukenmachine is voor onze een perfecte aanvulling op onze keukeninventaris. Wij moesten een nieuwe blender en waren ook al een tijdje op zoek naar een keukenmachine. De combinatie van deze twee en de toegevoegde waarde van de aanwezige citruspers trok ons over de streep. Meteen aan de gang gegaan. We kwamen er al wel snel achter dat alle doppen op de machine moeten zitten wil hij werken.
Daarna heerlijke cupcakes gebakken en smoothies gemaakt. Het beslag is nog nooit zo mooi geweest! Wij zijn heel erg blij met deze aankoop.

Ronnie Vos 01-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54W41 wit, zilver

Erg complete keukenmachine met flink wat kracht. We hebben de machine al gebruikt voor het mixen (ook van zwaar beslag) en de citruspers. Dit ging goed.

Rine 01-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54W41 wit, zilver

Het is een degelijke Duitse Bosch met veel functies. Voor de doeleinden die wij voor ogen hebben, zoals het kneden van deeg, het maken van smoothies en het snijden van groenten is deze machine zeker geschikt.

Ingrid 30-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54W41 wit, zilver

Je kunt heel veel met dit apparaat. Lees goed de instructie, alles moet goedzitten, anders werkt het niet.

Ik basl enorm dat er bakingredienten aan de kom blijven plakken ( boter, meel). Daar had ik echtniet op gerekend!

Mum54w41 29-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54W41 wit, zilver

Prachtig apparaat maakt geen herrie en makkelijk in gebruik.Bijna alles kan in de vaatwasser en de prijs is ook oké

Theresia 29-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54W41 wit, zilver

Het is een degelijk apparaat,gemakkelijk in gebruik en heeft vele mogelijkheden vanwege de diverse hulpstukken die erbij worden geleverd.