Bosch MUMXL20C bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUMXL20C bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

EllenvHal 11-05-2017

Grote mengkom krachtige motor

Geschreven voor: Bosch MUMXL20C bruin

Naarmate ik ouder wordt kreeg ik steeds meer problemen met het kneden van bv deeg. Nu ik de MUMXL20C heb aangeschaft kan ik weer naar hartelust koken en bakken

Pluspunten

• Grote mengkom 5,4 L
  • Krachtige motor 1600 Watt
  • 3D planetary mixing

Unknown 03-01-2017

WOW wat een mooi, goed, functioneel en uitstekend apparaat

Geschreven voor: Bosch MUMXL20C bruin

Ik heb voor de MUMXL20C gekozen, omdat de bruine kleur heel goed bij ons op het keukeneiland. ik heb er ook meteen de veggielove pakket erbij aanschaft en kreeg een ijsmaker gratis kado en 100euro retour van Bosch. Ik heb de rasp en de spatel tot toe gebruikt en dat gaat allemaal fantastisch. Ik moet nog veel dingen uitvinden. Daarnaast gebruik ik dit apparaat al meer dan de keukenmachine die in de kast opgeborgen is. Toch vind ik het jammer dat er geen inrolbaar snoer op zit. want je kan nu wel het snoer opbergen (terugduwen) maar dat kan de binnenkant van het snoer doen knakken.

Ik ben zeer tevreden met dit apparaat en heb mijn oude blender en keukenmachine meteen weggedaan :-)

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Voelt degelijk en zwaar
  • Staat heel mooi in de keuken
  • Functioneel
  • Redelijk makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Snoer niet inrolbaar
  • Prijs
  • Extra accesoires zijn duur

Arjen 08-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUMXL20C bruin

Een prachtig degelijk en krachtig apparaat. Ik ben blij dat ik na het lezen van diverse reviews (op kieskeurig.nl) niet voor een goedkopere keukenmachine van een ander merk gegaan ben. Met een klein beetje meer investeren veel meet profijt.

Newworld 03-03-2016

Ik heb ook dit apparaat. Maar is het normaal dat de metalen mengkom na bevestiging, speling blijft houden? Zit een beetje los, als de arm nog omhoog staat. En de kabel is vrij kort, 75 cm.