Bosch MUM53143 zwart - Reviews

Kleuren
zwart

Anne-Marie 04-09-2016 Product paar maanden in bezit

Gebruikersvriendelijkheid

Elk onderdeel moet correct op de plaats zitten, anders werkt het apparaat niet. Een dopje niet geplaatst, pijltjes niet bij elkaar en je hebt een probleem. Het is een prima machine, maar niet geschikt voor gebruik door wisselende personen.
Heb de indruk dat, als er iets afbreekt, ik bepaalde functies niet meer kan gebruiken. Ik noem dat een kwetsbaar apparaat.

Pluspunten

• Compact
  • gebruiksmogelijkheden

Minpunten

• klein vulgat
  • gebruiksgemak
  • kwetsbaar

Stephan 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

MUM5 keukenmachine

Wat een fantastisch apparaat! Zeer degelijk, praktisch en goed werkend. Ontzettend blij mee. Vooral de optie om zowel smoothies te maken icm deegkloppen spreekt ons erg aan. Hierdoor hebben we slechts 1 apparaat nodig ipv meerdere machines...

Ook nog de mogelijkheid om rauwkost te snijden en/of fruit te slicen. Op de koop toe hebben we nu ook nog een s de mogelijkheid om ijsjes te maken aangezien we tijdens een actieperiode deze machine hebben aangeschaft en we hiervoor zijn beloond met deze assecoire :)

Marlies 13-06-2016 Product paar weken in bezit

Erg soepel in gebruik

Soepel in gebruik! Erg makkelijk te bedienen, mooi klein apparaat waar je van alles mee kunt doen. Neemt weinig ruimte in.

inge 12-06-2016 Product maand in bezit

een handige alleskunner

7,3
Een fijn apparaat met vele mogelijk heden.
zoals de blender, en mix gedeelte.
wel opletten bij de blender er op zetten dat je dit goed doet ik keek de eerste keer niet goed naar de pijlen daardoor brak er een heel klein stukje plastic van de onderkant af. Gelukkig heeft dit geen nadelig gevolg voor het gebruik.
Mix kom is handig in gebruik en apparaat is compact. en de prijs is zeer aantrekkelijk tegenover de andere merken deze doet niet onder voor de dure merken. En daarbij meer mogelijkheden.
makkelijk schoon te maken!

mum53143 04-06-2016 Product paar dagen in bezit

Vervanging voor juicer / braun multimix

wij hebben bij de mum53143 de MUZ45XTM1 allessnijder set erbij gekocht. totaal €265 incl verzenden.
juices maakt ie gemakkelijk en met de alles snijder een goede vervanger voor onze multimix die veel minder degelijk was.
het apparaat heeft een redelijk kleine footprint in de keuken en de accesoires liggen op de plek van de multimix.
voelt erg robuust aan allemaal, schoonmaken gaat ook best. eenvoudig te bedienen, al moet je wel even wennen.

keukenprinces 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

uitgebreide keukenhulp

Ik ben zeer tevreden over deze machine en zeker over zijn mogelijkheden. Nog niet lang in bezit dus degelijkheid is lastig te bepalen, hij voelt en oogt zeer degelijk.

robuust 02-06-2016 Product paar dagen in bezit

robuste machine

degelijke gebruiksvriendelijke machine met veel mogelijkheden, die goed in het werk bevalt waar we denk ik nog jaren plezier van kunnen hebben.

Ca 02-06-2016 Product paar dagen in bezit

betrouwbaar product

veelzijdig apparaat en stabiel. Fijn om me te werken. Bosch heeft een prima keukenmachine op de markt gezet.

Spaan 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Veelzijdige aanrader

Het fijne van dit apparaat is dat er zoveel mogelijkheden in één zijn en dat het tevens ook nog uit te breiden is met extra's. Weet je gelijk weer wat voor je verjaardag te vragen. Alles is compact, past in elkaar qua opbergen en vraagt weinig ruimte in de kast.
Kortom, een krachtig en veelzijdig apparaat.

Iris 01-06-2016 Product paar weken in bezit

Bosch keukenmachine: krachtpatser in een mooi jasje...

Eyecatcher op het aanrecht, staat heel stabiel door zuignappen, neemt echt al het deeg/beslag mee door de speciale roterende beweging. Zoveel verschillende mogelijkheden met maar één apparaat, super! Heb 'm nog maar anderhalve week in mijn bezit, maar kan nu al niet meer zonder!

keukengenie erbij 01-06-2016 Product paar weken in bezit

In een mum van tijd meer tijd.

Deze keukenmachine is een genot om in de keuken mee te werken. Ik heb mijn handen vrij en in een mum van tijd mijn deeg of beslag klaar. Ook de slim bedachte manier om mijn beslag etc. te mixen vind ik geniaal. Hierdoor geen meelresten meer verscholen in de zijkanten van de mix kom, alles komt aan de beurt. Ook in een mum van tijd een salade van diverse soorten groente op tafel. Ik wil hem niet meer missen!

Connie 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch MUM53143

Mooie keukenmachine! Doet wat hij belooft en staat ook nog eens mooi op je aanrecht. Ga hem binnenkort gebruiken voor taarten maken, dus ben benieuwd wat mijn gasten te eten krijgen! Maar heb er alle vertrouwen in met deze machine.

Winie 29-05-2016 Product paar weken in bezit

Een geweldig apparaat

Dit is het apparaat dat ik mezelf wenste, helemaal super veel mogelijkheden en ook veel uitbreidingsmogelijkheden. Ik hoop hier lang plezier van te hebben

NynkeA 26-05-2016 Product maand in bezit

Degelijk en veelzijdig

Goed apparaat met veel mogelijkheden. hij is niet zwaar, je kunt hem dus ook opbergen als je hem niet dagelijks gebruikt. Wij gebruiken hem dagelijks.(blender). Je kunt snel wisselen van schijven, mixer of blender.
Mooir roestvrijstalen kom. Alles word goed gemixt. Niet dat de helft blijft hangen in de kom als je denkt dt je klaar bent.

Ik ben er super tevreden mee!!

does 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

keukenmachine

super mooi en handig apparaat. Doet degelijk wat het moet doen. zeer tevreden over en erg super blij mee. zeer sterk en multifunctioneel.

riwikiwi 25-05-2016 Product maand in bezit

Bosch keukenmachine

Super apparaat, doet wat het moet doen en degelijk. We hebben hem nu al veel gebruikt en zijn er erg tevreden over.

bakmum GL 24-05-2016 Product paar dagen in bezit

neemt je werk uit handen

Ben geweldig blij met mijn machine, gekregen van mijn 15 kinderen op moederdag. Ik had al jaren een mum 4405 en heb die met veel plezier gebruikt. Maar deze is net even luxer, sterker en wat meer mogelijkheden. En nu ook nog es lekker een ijsmaker erbij. Wat zullen we smullen.

Jan martijn 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

Multi-mummmmmmmmm

Wij hebben nu sinds enkele dagen de MUM53143, oer degelijke machine en zeer multi-functioneel dat ie is. Komen daar nu echt achter door dat wij als ouders allebij full-time werken en dus normaal weinig tijd hebben om in de keuken te staan. Wat maakt deze machine het nu toch makkelijk om het eten sneller te bereiden en te bewerken. We kunnen hierdoor nu gemakkelijker mooie gerechten op tafel zetten en/of meer quality-time over houden voor het gezin. Echt een gezins-verrijking, dus Bosch, welcome to the family and lets eat....

Diana 21-05-2016 Product paar weken in bezit

Super mooi en handig apparaat!

Ik heb er tijd voor moeten sparen en bewust over de aankoop nagedacht.
Het apparaat bevalt mij zeer goed.
Ondanks dat de blender wat klein van maat is, ben ik zeker zeer tevreden!
Ook de mogelijkheden voor de uitbreiding is zeer breed.
Voor ieder wat wils dus!
Mijn volgende aankoop zal de bijbehorende sapcentrifuge zijn.

Fraaie en degelijke Bosch Keukenmachine 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende en fraai uitziende keukenmachine

De keukenmachine ziet er erg fraai uit en de bediening ervan is erg eenvoudig. Daarnaast levert de machine voor mij het gewenste resultaat. Een multifunctionele machine, die me goed helpt bij allerlei klussen in mijn keuken.