Kenwood FPM810 metallic - Reviews

Inhoud mengbeker
3,5 liter
Functies
kloppen en mixen, kneden, blender
Blender capaciteit
1,60 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 96 reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood FPM810 metallic op Kieskeurig.nl.

Freja 01-06-2016

Overal voor te gebruiken!

Geschreven voor: Kenwood FPM810 metallic

Of het nu is voor het maken van een groentesalade, het bakken van een brood, cake of taart, het persen van een lekker glas sinaasappelsap, het bereiden van een heerlijke smoothie, het pureren van een babyhapje of het maken van een gezonde mueslireep of kokosballetjes, je kunt het zo gek niet verzinnen...ongekende mogelijkheden met deze Kenwood keukenmachine.
Wat ook bijzonder prettig is, is de ingebouwde weegschaal, super handig!
Ik vond hem in beginsel wat duur, maar geloof dat het wel waard is.

perfect 22-11-2020
  • Product gekregen

waanzinnig product

Geschreven voor: Kenwood FPM810 metallic

doet alles wat je er van verwacht hij is redelijk stil en hij is goed schoon te maken ben er heel blij mee

Pluspunten

• snel
  • goed schoon te maken

Peter 09-06-2020
  • Product gekregen

Keukenmachine doet z'n werk niet goed, blender wel

Geschreven voor: Kenwood FPM810 metallic

Ik heb nog geen functie van de keukenmachine kunnen vinden die mij tijd in de keuken uitspaart. Bij het snipperen van bijvoorbeeld uien blijft een groot deel van de ui tussen het blad en de deksel zitten. Dit had makkelijk opgelost kunnen worden door niet zo'n grote afstand tussen het blad en het deksel open te laten, waardoor het nu bij bijna alles gebeurt. Bij het kneden van deeg loopt de machine continu vast. De blender doet het dan nog redelijk goed gelukkig. Minpunt is ook het strenge beleid m.b.t. de cashback actie, deze lijkt vooral bedoelt om het zo moeilijk mogelijk te maken om geld terug te krijgen, let hier dus bij op.

Minpunten

• Eten komt vast te zitten tussen blad en deksel
  • Keukenmachine loopt vast bij kneden deeg
  • Cashback actie

Henk 18-12-2017

Wegen tijdens bereiding: daat is pas top

Geschreven voor: Kenwood FPM810 metallic

Compact, geen groot apparaat op de aanrecht. Vooral de combinatie van wegen en voedselbereiding is prachtig.

Pluspunten

• Wegen tijdens voedselbereiding
  • Compact

Minpunten

• Geluid is behoorlijk intens
  • Deegkneder is vrij zwak (plastic)

Annette 30-12-2020

Degelijk, fijn werkend product.

Geschreven voor: Kenwood FPM810 metallic

Ik heb ook al andere apparaten van Kenwood en dit bevalt prima. Kwalitatief goed product, wel aan de prijs maar werkt perfect. Gebruiksvriendelijk, werkt volgens beschrijving. Gemakkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Degelijk

Martijn 10-12-2020

Robuust apparaat dat perfect helpt in alle situaties

Geschreven voor: Kenwood FPM810 metallic

Stevig apparaat dat er professioneel uit ziet en daarnaast ook bij veel acties in de keuken hulp biedt. Eten verwerken gaat snel en precies en het kan daarna allemaal in de vaatwasmachine. De ingebouwde weegschaal is daarnaast een handige functie die je bij vergelijkbare apparaten niet vaak tegenkomt!

Pluspunten

• Robuust
  • Makkelijk te gebruiken

Appie 18-11-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Geschreven voor: Kenwood FPM810 metallic

Was op zoek naar een foodprocessor voor een proffesionele keuken, dit product is uitstekend hiervoor. Stevig en makkelijk schoon te houden!

loes100 26-10-2020

Solide en degelijk, wel veel herrie.

Geschreven voor: Kenwood FPM810 metallic

Solide apparaat, ook voor brooddeeg. Blijft goed staan terwijl hij draait. Vorige (compacte) Kenwood keukenmachine is zo'n 12 jaar meegegaan en veel gebruikt. Deze maakt wel veel herrie en de weegschaal is niet heel consequent. Het nut van de kleinere kan zie ik niet zo. Zorgt vooral voor meer afwas, want de grote kom wordt dan ook vies. Verder prima apparaat.

Pluspunten

• degelijk, stabiel
  • vorige Kenwood ging meer dan 10 jaar mee.

Minpunten

• herrie
  • weegschaal is onnauwkeurig, wisselend.

Glenn 20-10-2020

Super maklijk, krachtig en veel accessoires

Geschreven voor: Kenwood FPM810 metallic

Prijs-kwaliteitsverhouding is erg hoog. Tegen de prijs vind jij in het doos veel accessoires en een top foodprocessor! Auto optie werkt top en sterke motor werkt echt goed. Zilver is voor mij een top en stijlvol look. Makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Auto opties
  • Veel accessoires

Jacqueline 19-10-2020

Super foodprocessor

Geschreven voor: Kenwood FPM810 metallic

Compact, opbergbox, krachtige motor, veel snijmessen, 2 mengkommen. Ik heb de kenwood chef al jaren. 2 jaar geleden een foodprocessor gekocht en nu ingeruild voor deze. Perfect en nog krachtiger qua motor dan die ik eerst had. Ideaal voor het maken van granola en uiteraard heel veel andere dingen, zoals eiwit opkloppen, snijwerk van groenten etc.

Pluspunten

• krachtige motor
  • opbergbox

J . Gagestein 14-10-2020

degelijke machine

Geschreven voor: Kenwood FPM810 metallic

ziet er degelijk uit prijs kwaliteit verhouding goed, gebruik gemaakt van de cashback actie ..Top, apparaat is compleet duidelijk wel veel ruimte nodig om de spullen op te ruimen. wij hebben hiervoor een 700 w machine gehad (ca. 16 jaar) en altijd dik tevreden geweest. nu een iets zwaardere motor afwachten of wij hier ook ca. 16 jaar mee vooruit kunnen :)

foodprocessor 10-10-2020

Kenwood foodprocessor

Geschreven voor: Kenwood FPM810 metallic

Ik heb een Kenwood foodprocessor gekocht omdat mijn familie een Kenwood product heeft gekocht en het goed bevalt.
Het lijkt me dus een goed besluit om voor een degelijke machine te kiezen

Foodprocessor Multipro Sense FPM810 06-10-2020

Mega apparaat

Geschreven voor: Kenwood FPM810 metallic

Wat een prachtig apparaat! Hij staat lekker stevig op het aanrecht. Alles wat ik nodig heb, zit er bij. Ik ben ontzettend blij met dit apparaat. Ik twijfelde vanwege de prijs, maar hij is het dubbel en dwars waard!

Pluspunten

• Staat lekker stevig
  • Prachtige uitstraling
  • Alles kan in de vaatwasser

A.V.I. 06-10-2020

Veelzijdig

Geschreven voor: Kenwood FPM810 metallic

Een mooi apparaat met veel mogelijkheden. Het is redelijk compact en staat stabiel op het werkblad. Er zitten behoorlijk veel hulpstukken bij en Een paar dagen in bezit en vooralsnog een prima apparaat.

Pluspunten

• strak design
  • Robuust

vera 04-10-2020

mooie complete foodprocessor

Geschreven voor: Kenwood FPM810 metallic

Het apparaat heeft veel onderdelen. Je hebt daardoor nog maar 1 apparaat nodig in de keuken in plaats van meerdere.
De prijs is gunstig voor wat je ervoor krijgt. Ingebouwde weegschaal werkt plezierig.

Pluspunten

• zit alles bij
  • meerdere standen

Minpunten

• gewicht je verplaatst hem niet makkelijk
  • spullen nemen veel kast ruimte in

Nebojsa Savic 30-09-2020

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Kenwood FPM810 metallic

Het is een massief toestel, maar heel praktisch. De enige minpunt is het gewicht dus, maar aan de andere kant, het heeft wel een gevoel van hoog kwaliteit.

Pluspunten

• Veel functies
  • Opbergdoos voor kleine elementen

Danny 19-09-2020

Veelzijdige keukenhulp

Geschreven voor: Kenwood FPM810 metallic

Het vermogen, de gebruikte materialen en de sterke prijsstelling hebben ons doen besluiten om voor dit apparaat te kiezen.

Pluspunten

• Vermogen motor
  • Hoeveelheid accessoires

Easy Peezy 18-09-2020

Gewicht spreekt voor kwaliteit

Geschreven voor: Kenwood FPM810 metallic

Een mooie uitgebreide machine. En dan ook echt een machine, de motor unit is zwaar en degelijk gebouwd. Dit zorgt niet alleen dat hij lang mee zal gaan maar ook stabiel staat. Hij is tevens afgeveerd waardoor geluid en trillingen niet doorgegeven worden aan het aanrechtblad (en dus je buren/slapende kinderen etc.) Verder ruiken de plastic delen niet dus geen ongezonde weekmakers in het plastic die je eten inlekken en de blender is van dik glas. Je merkt ik ga niet direct in op de weegschaal, 8 standen, puls stand en automatische stand. Hoewel erg makkelijk is dat iets waar de goedkopere concurrenten makkelijk mee kunnen schermen maar degelijke bouw en het daarmee gaande gewicht maak je niet zomaar na. Het was een cadeau voor mijn vrouw maar ik word hier als techneut gewoon heel blij van, Top!

Pluspunten

• Degelijke bouw
  • rubberen steunen welke geveerd zijn
  • uitgebreide functies
  • Blije vrouw!

Jildou 07-09-2020

Top

Geschreven voor: Kenwood FPM810 metallic

Wat een zwaar en robuust ding. Geweldig! Dit is mijn eerste food processor en ik wilde graag een die lang mee kan gaan. Ik verwacht hiermee een goede aankoop te hebben gedaan.

miss Baksel 24-08-2020

Geweldig!

Geschreven voor: Kenwood FPM810 metallic

Een hele goede machine! Veel mogelijkheden en erg degelijk. Heel fijn! We zijn er erg blij mee!!
we hebben nog niet alles geprobeerd, maar het lijkt erop dat het allemaal erg handig is. de machine is zwaar. hij heeft daarom een vast plekje op het aanrecht. steeds in en uit de kast is niet echt een optie. voordeel is wel dat hij stevig blijft staan als hij aan staat.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • degelijk

Minpunten

• beetje zwaar
  • water boven van de kom in de afwasmachine