Bosch MUM56S40 wit, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM56S40 wit, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

janus1984 26-08-2016

zeer veel zijdige keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM56S40 wit, rood

Het is een keuken machine die eigenlijk in elk huishouden thuis hoort. Voor goede en vooral gezonde voeding drank en ijs te maken

Pluspunten

• zeer makkelijk in gebruik
  • vaatwasser bestendig

Albert 23-06-2016

een pronkstuk

Geschreven voor: Bosch MUM56S40 wit, rood

wij hadden eerst een ander merk maar vergeleken bij de BOSCH keukenmachine zijn we van de hel in de hemel gekomen.

Klarie 28-05-2016

fijne machine

Geschreven voor: Bosch MUM56S40 wit, rood

Een fijne machine die ondanks zijn vele mogelijkheden nog wel lekker compact is. Gekregen voor mijn verjaardag, dus direct maar meerdere taarten mee gemaakt. zowel het kloppen van room, het mixen van beslag als het maken van deeg was geen probleem. Bij het deeg werden alle ingrediënten mooi van de rand van de kom gehaald de machine was snel omgetoverd in een blender en de koekjes die ik moest malen waren snel fijne kruimels. alles is snel schoon en makkelijk op te bergen in de accessoiretas.

Janus1984 08-05-2016

Een aanvulling op de keuken

Geschreven voor: Bosch MUM56S40 wit, rood

Het is een prachtige machine mooi design en een ruime variatie aan mogelijke heden. Het zorgt voor een gezonde voeding in ons huishouden van 4 personen.

De Koning 27-04-2016

keukenmachine Bosch MUM 56S40

Geschreven voor: Bosch MUM56S40 wit, rood

Mooi compact en veelzijdig apparaat dat makkelijk in gebruik en makkelijk is schoon te maken.De onderdelen zien er degelijk en solide uit,ook is de gehaktmolen een grote plus. Kortom een prima aankoop.

konsaliek 12-07-2015
Geschreven voor: Bosch MUM56S40 wit, rood

pas in huis gehaald en er al flink van alles gemaakt brood en koek bakken smoothies maken en ga zo maar door ,werkt gewoon perfect is gewoon een handige hulp wat het leven gemakkelijker maakt.
Moet daarvoor een heel goede beoordeling maken!!!!!!!!!!

jmvanrhee 13-01-2015
Geschreven voor: Bosch MUM56S40 wit, rood

Mooi apparaat om te zien. Ik wilde eerst voor de witte gaan, maar in het echt is de witte kleur mij te plastic/goedkoop. De zilver grijze uitvoering vind ik een stuk mooier en degelijker ogen.
De mogelijkheden met dit apparaat zijn bijna onbeperkt en de prijs keurig, vandaar dat ik hierop uitgekomen ben. Heb nog niet alles getest en er zijn waarschijnlijk ook dingen, waar ik nog niet achter ben, die niet kunnen en vandaar een 7. Enige wat ik heb gemerkt is dat ik zaken als pesto niet kan maken, gezien hakken/raspen met bijv. pijnboompitten niet kan naar mijn mening.
Je gaat er zo mee aan de slag en vandaar de gebruiksvriendelijkheid een 10, alles wijst zich vanzelf.
Degelijkheid voor zover in te schatten goed, dus een 9. Ik dacht zelf dat een plastic blender prut zou kunnen zijn, maar hard plastic is ideaal. Toch een 9, gezien in een paar weken degelijkheid niet voldoende te testen is.

Al met al een absolute aanrader!

Zechner 06-01-2015
Geschreven voor: Bosch MUM56S40 wit, rood

De robot neemt je veel werk uit handen en is een sieraad in de keuken. Hij is vriendelijk in gebruik en bij de levering zat er een recepten cd bij met handige tips.

scholten_86 03-01-2015
Geschreven voor: Bosch MUM56S40 wit, rood

Geweldige all-round keukenmachine. Heeft tal van apparaten in de keuken vervangen. Er staat nu slechts 1 mooi ontworpen apparaat op het aanrecht in plaats van 5.

Doet het perfect. De vele meegeleverde snijschijven zijn een zeer welkome aanvulling. Van wortels voor een loempia tot verse patatjes.

De vleesmolen is tevens zeer geschikt om kip te hakken voor een lap kai. Heb al verschillende machines hiervoor gebruikt maar deze is met afstand de beste.

SWilmink 30-12-2014
Geschreven voor: Bosch MUM56S40 wit, rood

De eerste cake en taarten zijn gemaakt met deze krachtpatser. De machine is makkelijk in gebruik en het pakket bevat degelijke accessoires, die makkelijk aan te sluiten zijn op de machine. De beschrijvingen bij de machine zijn kort en bondig en eenvoudig door te nemen voor het eerste gebruik van de machine.

Coert57 30-12-2014
Geschreven voor: Bosch MUM56S40 wit, rood

Apparaat voelt erg degelijk aan. Veel extra onderdelen meegeleverd die ook eenvoudig te monteren en demonteren zijn. Komende periode alle mogelijkheden eens proberen.

Kimby 27-12-2014
Geschreven voor: Bosch MUM56S40 wit, rood

Het is een erg mooie keukenmachine. De zuignapjes aan de onderkant zijn erg prettig zo verschuift je keukenmachine niet als je er mee bezig bent. Het (de)monteren van de verschillende opties is in het begin wat lastig. Ik ben erg blij met de keukenmachine hij is niet alleen praktisch maar ook erg mooi op het aanrecht.

jr2323 09-12-2014
Geschreven voor: Bosch MUM56S40 wit, rood

Het is een mooie krachtige machine. Meest compleet in assortiment.
Design is geweldig.
Er zitten veel mogelijkheden bij dit product. Ik heb de meest complete versie en kan er veel uren kook en bakplezier mee beleven.

Kamila1979 07-12-2014
Geschreven voor: Bosch MUM56S40 wit, rood

Fantastische multi-purpose machine. Alles erop en eraan en makkelijk te reinigen, zeer content met de aankoop

Joanna04 19-11-2014
Geschreven voor: Bosch MUM56S40 wit, rood

Robuust, mooi op het aanrecht.
Accessoires goed op te bergen.
Maar GBA regelmatig nodig.
Schoonmaken nog te weinig ervaring maar op het eerste gezicht OK.

Ellen133 11-11-2014
Geschreven voor: Bosch MUM56S40 wit, rood

Fijne, krachtige keukenmachine. Gemakkelijk te bedienen en ook nog mooi om te zien met rvs onderdelen.

Fam Boelaars 31-10-2014
Geschreven voor: Bosch MUM56S40 wit, rood

Deze keukenmachine heeft goede mogelijkheden en ius gemakkelijk schoon te maken. Veel accesoires worden meegeleverd met dit model.

kjalving 04-08-2014
Geschreven voor: Bosch MUM56S40 wit, rood

Helaas is deze Bosch keukenmachine niet alleen heel veelzijdig, maar ook nergens écht goed in. Het werkt allemaal wel, maar mij toch een beetje te omslachtig. Dat geldt bijvoorbeeld voor de raspschijven, waar een hele constructie voor moet worden opgezet. De citruspers werkt okee maar is dan bijvoorbeeld weer niet drukgevoelig. De rvs beslagkom met deeghaken, daar heb ik eigenlijk geen klachten over, al is slagroom en eiwit kloppen een langdurige activiteit met dit apparaat. Het teleurstellendst is echter toch wel de blender. Doordat deze van kunststof is, houdt deze geurtjes vast, ook na een paar keer afwassen. Tot overmaat van ramp is de blender door intensief gebruik gebarsten, waardoor er nu vloeistof doorheen lekt bij gebruik.
Het apparaat voelt verder wel lekker Duits-degelijk aan en ziet er knap uit.

Bian1975 03-06-2014
Geschreven voor: Bosch MUM56S40 wit, rood

We hebben deze keukenmachine nu 3 weken in ons bezit, tot nu toe zijn wij zeer tevreden! Wat we al hebben uitgeprobeerd werkt super. In eerste instantie oogt het moeilijk en complex, maar het valt reuze mee. Stap voor stap met het boekje erbij, dan blijkt dat het erg makkelijk is. Goed schoon te krijgen, dus enorm tevreden.