Bosch MUMXL10T zilver - Reviews

Kleuren
zilver

9,1

Pngo 12-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een geweldig product met hartstikke veel mogelijkheden! Zeer stevig product en zeker geen plastic geval wat zo uit elkaar zou kunnen vallen. Een klein beetje aan de dure kant, maar dat is ook wel te verwachten voor de 1600w en mogelijkheden die je er voor terug krijgt.

Geert L 28-12-2015 Product paar dagen in bezit

Oerdegelijk gebouwd apparaat met de ultieme motorkracht voor de serieuze hobbybakker, tegen een zeer gunstige prijs! Bij vrienden en kennissen veel machines uitgeprobeerd van alle serieuze merken, maar ik liep toch steeds tegen te zwakke of heet wordende motoren aan bij zwaarder deeg of grotere hoeveelheden voor bv 50 worstenbroodjes. De Bosch doet dit allemaal in één keer en met één hand op de rug. Hij snort zich er rustig doorheen en door de 3-voudige beweging werkt hij ook vaster deeg steeds mooi los van de deeghaak zodat het echt goed gekneed wordt. Een mooi apparaat om te zien, en nog mooier als hij aan het werk is. Ook slagroom en sauzen natuurlijk allemaal heel gemakkelijk. Ik heb niks anders meer nodig. De MUMxl10t is de basisversie, hogere nummers zoals xl20t zijn dezelfde machine, maar met meer accessoires meegeleverd. Aanrader!

Patzu69 19-12-2015 Product paar dagen in bezit

Heb de MUMXL10T net binnen en heb meteen brooddeeg gemaakt. Het deeg woog 2.1kg en de machine had er geen moeite mee! Broden zien er prachtig uit! Heerlijke start dit!

valdie67 10-12-2015 Product paar dagen in bezit

Het apparaat ziet er mooi uit qua design. Maar is daarnaast zeer krachtig Super blij met onze aankoop

turner 04-12-2015 Product paar weken in bezit

Apparaat nu ongeveer twee weken in huis. Inmiddels al diverse soorten brooddeeg mee gekneed. Het apparaat kan moeiteloos deeg met zaden voor 2 grote broden in 1x kneden. Tot nu toe perfecte werking!

Martin 02-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ik was op zoek naar een machine die geschikt was voor zwaar brooddeeg. Vele merken vielen af. Deze machine kneed moeiteloos door de zwaarste deegsoorten. super.
Ook het kloppen van eiwit, andere lichtere soorten beslag en deeg doet hij perfect. Het geluid is zeer aangenaam in een open keuken. Ben heel blij met deze keuze. Bosch, bedankt.

MUMXL10T 28-11-2015 Product paar dagen in bezit

Dit is werkelijk een super machine. Alle mogelijkheden. Zowel brood kneden als mixen doet hij heel snel.

Nico 24-11-2015 Product paar weken in bezit

Inmiddels op verschillende manieren gebruikt. Voldoende vermogen voor brooddeeg tot in ieder geval 1 kilo meel, er komt prachtig deeg uit. Bij 500 gr. meel heeft hij meer moeite om het deeg mooi rond te draaien, maar het lukt uiteindelijk wel.
Ook slagroom, eiwit, botercreme, etc klopt hij prima, bij grote, maar ook bij kleinere hoeveelheden.
Prima prijs/kwaliteitverhouding. Zeer tevreden.

George 15-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb een machine nodig die het zware werk niet schuwt en het fijnere werk makkelijk aankan. Kortom een machine die brooddeeg maar ook eiwitten uitstekend verwerkt tot een prima resultaat.

Even zoeken op internet, het lezen van allerlei reviews en daarna gekozen voor de MUMXL.

De MUM doet alles wat ik wil en ziet er ook nog gelikt uit.

Rutger AB 28-05-2015 Product paar weken in bezit

Super krachtig apparaat! Drie kilo pizzadeeg volgens origineel Napolitaans recept mixt deze mixer moeiteloos (mijn vorig mixer begon brandlucht te verspreiden...;-( ). Echt een aanwinst. En dan heb ik het nog niet over de bijna eindeloze reeks accessoires die er te koop zijn... Die schaf ik later wellicht nog aan. Ik ben wel een echte Bosch fan (koelkast, vrieskast, vaatwasser, electrisch gereedschap) maar dat heeft Bosch toch echt aan zichzelf en hun mooie, degelijke spullen te danken...

Floris en Florentina 26-01-2015 Product maand in bezit

Zeer degelijk en krachtig apparaat. Het gebruikte materiaal voelt zeer stevig aan. Deeg kneden gaat zeer makkelijk, zelfs zware deeg (brood en pizza). Het apparaat beweegt nauwelijks op de tafel en staat zeer stabiel. Het geluidsniveau is ook zeer acceptabel. Na bijna een maand in gebruik zijn we zeer tevreden. Andere mogelijkheden dan kneden hebben we nog niet geprobeerd.

Lieve Madelief 22-01-2015 Product paar weken in bezit

Beste privé keukenmachine ooit, benaderd professionele restaurant apparatuur! Ondanks krachtige motor maakt deze weinig geluid (wat fijn is met een open keuken). De diverse apart bijgekochte accessoires (mixer-hakker-snijschijven, blender en citruspers)zijn zéér gebruiksvriendelijk en laten zich makkelijk en snel schoonmaken (en kunnen óók in vaatwasser). Handleiding is niet heel duidelijk, maar na goede telefonische hulp van de Bosch-service afdeling kwamen we erachter dat alle afdekdoppen van de - op dat moment ongebruikte - koppelingen erop moeten vanwege veiligheidsredenen - en dan doet alles 't geweldig. Al met al een prijzige aankoop, maar z'n geld dubbel en dwars waard!

DaveHunter 27-12-2014 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat. Stevig, sterk en heel degelijk gemaakt. Hij mengt het zwaarste deeg met gemak. De bediening wijst zich vanzelf en is logisch.

Halsey 26-12-2014 Product paar dagen in bezit

Zeer stille machine, terwijl hij toch zeer krachtig is. 1.5kilo deeg maken is geen enkel probleen, en stukken beter dan mijn oud apparaat. De machine heeft veel mogelijkheden, echter veel van deze kan je niet direct gebruiken, ie moet je uitbreidingen voor kopen.

calastra 23-12-2014 Product paar weken in bezit

Veel mogelijkheden, maar jammer dat de accessoires zo prijzig zijn. Het is voor mij niet heel duidelijk welke accessoires precies geschikt zijn voor deze machine.
Zeer krachtige machine, zelf grote hoeveelheden brood deeg is geen probleem. De mengkom is heerlijk groot.
De machine maakt weinig geluid. Alleen van de mengkom is een plastic houdertje met daarin een magneetje al gelijk los gekomen. Wat ik vreemd vind voor een nieuwe machine. Zonder dat magneetje werkt de machine niet (is denk ik de beveiliging). Deze moet ik nu steeds vast klikken maar ben bang dat deze kwijt raakt.

Job999 24-11-2014 Product paar dagen in bezit

Zeer degelijk en stabiel apparaat waarbij het geluidsniveau zeker aanvaardbaar is.
We gebruiken deze sinds kort voor het kneden van hoofdzakelijk brooddeeg, ter vervanging van de broodbakmachine die na vele jaren aan vervanging toe was.

BakkerJH 25-10-2014 Product paar dagen in bezit

super degelijk apparaat met vele mogelijkheden met de accessoires. En een mooi design en materiaalkeuze!

r wiese 11-10-2014 Product paar dagen in bezit

heb hem net een paar dagen en reeds 2 maal brooddeeg ermee gemaakt en ging perfekt. aangezien ik reuma heb ging het niet meer met me handen en nu was het resultaat beter dan met de hand