Bosch MUMXL20G grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUMXL20G grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Joke 29-12-2016

Super machine

Geschreven voor: Bosch MUMXL20G grijs

Het is een super apparaat , die snel en goed werkt , grote mengkom, stabiel, kortom fijne machine om heel veel lekkere dingen mee te maken. Ook brooddeeg is een fluitje van een cent.
Ik mis alleen een extra kom, voor als ik twee mengsels tegelijk wil gebruiken, maar misschien kan ik die bij bestellen, daar moet ik nog naar kijken.

Pluspunten

• Snel en luchtig product
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Geen 2e mengkom

À van de Velde 25-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUMXL20G grijs

Zeer zwaar uitgeruste keukenmachine waarbij degelijkheid direct tastbaar is. Het apparaat is eenvoudig te bedienen en te reinigen. Dankzij de kracht van het apparaat en de grote van de mengkom is het ideaal voor grote hoeveelheden en zwaardere deegsoorten.

Tonny 30-11-2015
Geschreven voor: Bosch MUMXL20G grijs

De machine is zeer degelijk en stabiel. Bediening is eenvoudig. Hij mixt, snijdt en kneedt perfect. Zeer tevreden.

Sjoerd 22-11-2015
Geschreven voor: Bosch MUMXL20G grijs

Geweldig apparaat en heerlijk om er mee te werken. Vergeleken met veel andere apparaten niet lawaaierig. Oerdegelijke uitvoering en een prachtig ontwerp. Een sieraad in de keuken!

JJ_KuchenMeister 22-06-2015
Geschreven voor: Bosch MUMXL20G grijs

Hiervoor negen jaar lang een Bosch MUM8200 gehad. Die is na negen jaar martelen overleden, vandaar een vervanger gezocht. Het lijkt erop dat Bosch de paar nadelen die ik ondervond met de MUM8200 heeft opgelost.

Het was altijd klooien om de mengarm omhoog te krijgen, daarvoor moest je altijd twee handen gebruiken. Niet meer, met EasyLift, zoals Bosch het noemt. Ideaal.

Ook vond ik het een nadeel dat de Bosch niet zo goed om kon gaan met kleine hoeveelheden. Een liter slagroom kloppen was geen enkel probleem, maar 250 mll was lastig. Hetzelfde met weinig eiwitten. Dat lijkt nu opgelost, want ook kleine hoeveelheden gaan goed.

Bijzonder veel accessoires verkrijgbaar. Sommigen kiezen liever voor de KitchenAid, maar eerlijk is eerlijk: als je degelijkheid wil, zit je hier beter. Daarnaast is het apparaat vele malen krachtiger.

Ik gebruik de Bosch met name voor het maken van pasta- en brooddeeg, waardoor de kracht van de motor voor mij een eis was.

Nu toch maar eens de vleesmolen aanschaffen en zelf gehakt draaien...

2N 12-05-2015
Geschreven voor: Bosch MUMXL20G grijs

Fantastisch apparaat, erg blij mee. Nog wel even doorsparen om alle accesoires bij te kopen, maar dan kun je er ook alles mee. Stabiel en zo krachtig dat je hem eerder zachter dan harder wil zetten. Het was even zoeken hoe de blender gemonteerd moest worden en welke afdekdop nog ontbrak voordat hij ging mixen. Op dat punt mag de gebruiksaanwijzing iets duidelijker, maar de smoothies zijn heerlijk!

La Colline 11-05-2015
Geschreven voor: Bosch MUMXL20G grijs

De Bosch MUMXL 20G doet zijn werk als een professional en is makkelijk in gebruik. Vooral na het inzetten bij de bereiding van de producten is het makkelijk schoon te maken. Ik heb de machine nu enkele weken en gebruik hem werkelijk elke dag voor van alles en nog wat. Ik heb zelf de Veggie Love uitbreiding bijgekocht voor het simpele raspen en snijden van groente, kaas etc.
Het is natuurlijk een hele investering en met alle uitbreidingsmogelijkheden komt daar nog wat bovenop. Daar staat wel tegenover dat het goed besteed is, want je krijgt er een geweldige machine voor.
Ik ben er erg blij mee!

spookie1 05-01-2015
Geschreven voor: Bosch MUMXL20G grijs

een goed en degelijk apparaat met vele mogelijkheden
met name de sterke 1600 watt motor erg prettig bij zwaar deeg

orlando007 21-12-2014

Zeer tevreden.
Naar persoonlijke wens uitbreidbaar.
minpuntje:kwetsbaar zijn de rubberpuntjes onder de kom
(in verhouding tot de robuuste kwaliteit van de rest van de machine).
Ben blij met mijn aankoop!

Bobbie7 07-12-2014
Geschreven voor: Bosch MUMXL20G grijs

Ik vind het een heel handig en degelijk apparaat. Je moet er wel even ruimte voor hebben en doordat hij nogal zwaar is en de zuignappen goed werken verplaats je hem niet zo maar, dus je moet hem een vaste plaats geven waar je alle onderdelen kunt gebruiken. Maar als je dan z'n plaats hebt gevonden is het een super ding waarbij je volgens mij door de krachtige motor niet bang hoeft te zijn dat hij het brooddeeg niet kan kneden. Ook handig is de rubberen vleugel op de garde voor het beslag.

RobinDB88 28-11-2014
Geschreven voor: Bosch MUMXL20G grijs

Het lijkt of deze keukenmachine oneindig uitbreidbaar is. Met de diverse uitbreidingssets kan deze machine alles! De machine is zeer degelijk en door het uiterlijk van geborsteld aluminium bijna niet te beschadigen. De keukenmachine is zwaar, waardoor deze stevig staat en voelt daardoor solide aan.

Stefanie M. 25-11-2014
Geschreven voor: Bosch MUMXL20G grijs

Ik gebruik de keukenmachine voor het kneden van deeg, raspen en blenderen. Maar er zijn nog veel meer mogelijkheden hoewel je voor de meeste opties apart onderdelen moet aanschaffen. Het apparaat is zeer gebruikersvriendelijk. Je kunt niets verkeerd doen,alles staat met symbolen duidelijk aangegeven, het werkt alleen als het goed is vastgeklikt, geen scherpe onderdelen. Zeer eenvoudig schoon te maken, zowel de blenderkan (het mes kan er van onderen uit) als de andere onderdelen en het apparaat zelf. Het apparaat maakt een degelijke indruk en zelfs grote hoeveelheden, zwaar deeg worden moeiteloos gekneed zonder dat de machine de hele aanrecht over hobbelt. Kortom: zeer zeer tevreden.

Wim de hobby-bakker 01-11-2014
Geschreven voor: Bosch MUMXL20G grijs

Mijn eerste ervaringen met de MUMXL20G, zijn veelbelovend. De mogelijkheden zijn volop, Prima uitleg over het gebruik en de veiligheidsbegrenzingen van het apparaat. De eerste taart is gemaakt en ziet er prachtig uit, mede dank zij deze geweldige keukenmachine.

Friesland Bos 12-10-2014

Mooi, robuust apparaat.

Eindelijk een keukenmachine die en mooi en degelijk tegelijk is.

Gisteren mijn eerste biscuitdeeg gemaakt, eieren werden uitstekend luchtig geklopt. Blijkbaar is het oude probleem van wishket afstand goed opgelost (was ik wel even bang voor)

T'is een mooie banketbakkers taart geworden, die we heerlijk hebben opgegeten.

G Tieme 10-10-2014
Geschreven voor: Bosch MUMXL20G grijs

Het is een mooi apparaat om te zien, voelt erg degelijk en met voldoende power. Ik gebruik hem vooral voor brooddeeg te kneden. Dit gaat zeer netjes door het grote vermogen, en ook blijft het apparaat redelijk stil en kraakt en beweegt niet zo erg als vele andere apparaten. De vele mogelijkheden met accessoires met ik nog ontdekken. maar het zware kneed en meng werk is wel weggelegd voor dit machine. tot nu toe tevreden man.

Rob7 08-06-2014
Geschreven voor: Bosch MUMXL20G grijs

Ging naar de Makro voor een kleiner model maar zag toen deze staan. Na het nodige voelen, optillen en draaien werd ik steeds enthousiaster over deze machine. Helaas hing er best wel een flink prijskaartje aan wat me toch weer aan het twijfelen bracht. Totdat mijn vrouw (de schat) de opmerking maakte dat ze nog een bon had waarmee we 20% korting kregen. Toen was de beslissing snel genomen.
Tot op heden alleen nog maar een paar keer de blender gebruikt en de machine gebruikt om de nodige kilo's gehakt te kneden. Dat gaat fantastisch met zowel de kneedhaak als met de roergarde Absolute. M.a.w. ik ben een gelukkig man met deze machine.

Natuurliefhebbers 27-05-2014
Geschreven voor: Bosch MUMXL20G grijs

Uitgebreide mogelijkheden, compact, krachtig en gewicht is niet een probleem omdat hij
Mooi in de keuken past.
Accessoires ook degelijk.