Bosch MCM68861 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 210 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MCM68861 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Xandra 07-07-2017

Veel standen en krachtige keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MCM68861 zwart

Er past veel in de keukenmachine en door de traploze standen kan je zelf bepalen hoe hard hij staat. Ook is de hoogste stand erg krachtig. Er worden ook veel accessoires bij geleverd in een bijbehorend tasje.

Pluspunten

• Past veel in
  • Traploos
  • Krachtig
  • Veel accessoires in tasje

Minpunten

• Neemt veel plek in

Kitty 05-07-2017

Krachtig apparaat die veel kan

Geschreven voor: Bosch MCM68861 zwart

Ik had een keukenmachine nodig maar de prijs van die apparaten hield me altijd tegen. Nu ik toch tot deze uitgave over ben gegaan ben ik heel erg blij. Wat kan hij veel!! In eerste instantie deed hij het niet maar dat kwam omdat ik de deksel er niet juist op had gedaan. Daarna maar eens proberen met een prei, super mooi en dun gesneden. Nog andere dingen die ik in de keuken kon vinden hakken, en snijden. Leuk hoor. Ik heb daarna alles onder de kraam afgespoeld, gaat heel makkelijk en als toetje wat slagroom geklopt. Ook dat werkt handig.

Pluspunten

• Krachtig
  • alles zit er bij,van citruspers tot hakmolen
  • Handig schoon te maken
  • sterk
  • Messen in apparte tas

Minpunten

• Groot door al de extra spullen die er bij zitten

Bea 04-07-2017

Krachtige keukenhulp

Geschreven voor: Bosch MCM68861 zwart

Deze krachtige foodprocessor van Bosch is een super hulp in onze keuken. Wij eten sinds een tijdje koolhydraatarm. Daar komt veel groente aan te pas die gesneden moet worden. Vooral het maken van "bloemkoolrijst" is met deze fraaie machine een fluitje van een cent. Voor het maken van een gezonde smoothy draait deze Bosch zijn hand niet om. En voor kleine hoeveelheden gebruik je de slimme kleine "cutter". Qua design staat prachtig op ons granieten aanrecht.

Pluspunten

• Krachtig
  • Staat stevig op aanrecht
  • De extra kleine cutter

Minpunten

• Geen blokjessnijder

Leonie 02-07-2017

Foodprocessot, Bosch MCM68861

Geschreven voor: Bosch MCM68861 zwart

Zeel veelzijdige en krachtige keuken machine met heel veel toebehoren. Zo goed als alle onderdelen kunnen in de vaatwasser wat schoonmaken heel makkelijk maakt. Machine is alleen wel aan de grote kant en ook alle toebehoren nemen behoorlijk wat plaats in.

Pluspunten

• krachtig
  • veel mogelijk heden met 1 machine

Minpunten

• groot

Jannie 02-07-2017

Handige keukenmachine, snelle bevestiging van onderdelen

Geschreven voor: Bosch MCM68861 zwart

Veel mogelijkheden, hoge wattage zodat je snel de ingrediënten kunt hakken/kneden/mixen etc.
Goede prijs-kwaliteitsverhouding en mooi om te zien.

Pluspunten

• Snelheid bewerking van ingrediënten
  • Voldoende mogelijkheden

Minpunten

• Maakt lawaai

Annika 01-07-2017

Superfijne krachtige machine

Geschreven voor: Bosch MCM68861 zwart

Ik ben superblij met mijn MCM68861, het is een superkrachtige machine die echt doet wat ik wil. De prijs-kwaliteitverhouding is onwijs goed; er zijn niet veel machines in deze prijscategorie die dusdanig goed zijn. Ik heb voor dit apparaat gekozen omdat ik het belangrijk vond dat ik ook etenswaren zoals dadels e.d. kon verwerken in de keukenmachine en daar is dit type uitermate gechikt voor. Daarnaast maakt ie ook mooie gladde smoothies.

Pluspunten

• Erg krachtig
  • Erg compleet met alle accessoires

Minpunten

• apparaat is relatief groot

EdeP 29-06-2017

Prettig apparaat

Geschreven voor: Bosch MCM68861 zwart

Met dit apparaat kan je werkelijk alles maken. Erg handig als je veganistisch bent. Ik ben erg tevreden over dit artikel

Pluspunten

• Goed prijs kwaliteit
  • Een alles kunner
  • RVS messen

Minpunten

• Veel plastic zoals je blender

Kit 29-06-2017

foodprocessor

Geschreven voor: Bosch MCM68861 zwart

Mijn foodprocessor snee niet wat ik gewend was en heb daar contact over gehad met de service van Bosch. En mijn garantie was al verlopen en nog steeds niet te vreden. Het service team heeft mij gevraagd het app. voor onderzoek op te sturen. Zij konden niet iets vinden wat er aan mankeerde echter was het naar mijn verwachting, Zo zou het geen draderige groente kunnen snijden wat ik eerst wel kon. Daarom kreeg ik een nieuw apparaat toe gestuurd met een andere compressor die meer aan kan. Wel moest ik iets bij betalen.
en ook al ging de verzending niet zo als het moest gaan, werd eerst de verkeerde geleverd en zat er een lange wacht tijd op de beloofde machine, hij is toch binnen gekomen en ben uiterst te vreden over de service van Bosch.

Pluspunten

• service

Minpunten

• on oplettende medewerkers

Peter 28-06-2017

Krachtpatser!

Geschreven voor: Bosch MCM68861 zwart

Was na enkele jaren behelpen toe aan een keukenmachine die wél doet wat je verwacht: mixen, pureren, blenden. Daarom gekozen voor meer vermogen, en uitgekomen bij deze Bosch, die maar liefst 1250 Watt biedt. En die 1250 Watt weten van wanten! Met mijn voorliefde voor de Thaise en Indiase keuken moet ik nogal eens harde ingrediënten tot een pasta zien te vermalen, en daar draait deze Bosch zijn hand niet voor om. Pièce de la resistence was voor mij het kaneelstokje dat, samen met de kruidnagels, in de vorm niet meer terug te vinden was, maar in de smaak des te meer. Smoothies zijn tegenwoordig echt smooth, en snijden en hakken doet-ie als de beste. Had dit apparaat veel eerder moeten kopen, dat had een hoop frustratie gescheeld!

Pluspunten

• vermogen
  • bedieningsgemak
  • veel accessoires
  • de minihakker!

Minpunten

• vrij groot

Foodprocessor 24-06-2017

Multifunctionele krachtpatser.

Geschreven voor: Bosch MCM68861 zwart

Degelijke keukenmachine voor een hele goede prijs. Zitten ook veel onderdelen bij en is goed schoon te maken. Vooral de blender en hakmolen zijn top! Zeker een aanrader!

Pluspunten

• goede prijs kwaliteit
  • handig in gebruik
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• beetje groot

Assepas 24-06-2017

Multifunctionele keukenmachine.

Geschreven voor: Bosch MCM68861 zwart

Geweldige keukenmachine met bijna oneindig veel mogelijkheden met een krachtige motor voor het zwaardere werk.
Door de cash back actie een hele mooie multifunctionele foodprocessor voor een leuk bedrag.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • veel mogelijkheden
  • veel hulpstukken.

Sjans 21-06-2017

Bosch keukenmachine mcm68861

Geschreven voor: Bosch MCM68861 zwart

Geweldig apparaat ik kan er alles mee! Krachtig genoeg om te snijden en ook om te kneden/mengen. Mijn vorige apparaat kapot gedraaid omdat deze het deeg niet door elkaar kon mengen

Pluspunten

• Krachtige machine

keukenmachine 17-06-2017

keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MCM68861 zwart

De keukenmachine is veelzijdig te gebruiken, makkelijk schoon te houden. De mooi heeft een krachtige motor waardoor er geen problemen zijn om aardappelen of groentes fijn te snijden. Ik gebruik de machine erg veel. Ik ben veel gezonder gaan eten het is een plezier om nieuwe recepten te ontdekken.

Pluspunten

• sterke motor
  • makkelijk schoon te houden
  • Er zijn heelveel mogelijkheden koken wordt leuker.

Bakker 15-06-2017

Prima apparaat, ziet er goed uit

Geschreven voor: Bosch MCM68861 zwart

Ik heb dit apparaat aangeschaft omdat het zulke goede reviews had op alle belangrijke consumentensites.
Nu ik het in huis heb ben ik zeer tevreden,....met name met de cashback aanbieding waardoor het feitelijk een heel goedkoop apparaat wordt.

Pluspunten

• Sterke motor
  • makkelijk schoon te maken

Tevreden gebruikster 14-06-2017

Alleskunner!

Geschreven voor: Bosch MCM68861 zwart

Zo houd je nog eens ruimte over in je keuken! Ik heb mijn citruspers, smoothy-maker, mixer, pureerder en nog een aantal andere keukenhulpjes kunnen wegdoen en nooit meer gemist. Ook de tussentijdse reiniging onder de kraan en na gebruik in de afwasmachine zorgen voor dikwijls gebruik van deze absolute aanwinst!

Pluspunten

• Snel en grondig
  • Ruimtewinst

Minpunten

• Maakt soms wel veel geluid
  • Verder niets negatiefs ov er te zeggen!

leroy 13-06-2017

Bosch Keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MCM68861 zwart

Deze bosch keukenmachine is niet meer weg te denken uit onze keuken. We vinden het ideaal dat we nu tijd vrij hebben om andere te doen dan het snijden van de groenten en eigen gemaakte friet. Alles is in een handomdraai klaar. Ook het maken van smoothies en sapjes is snel klaar. We maken er elke dag gebruik van en het is voor iedereen makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • makkelijk op te bergen (onderdelen in tasje)
  • vele mogelijkheden
  • snel in gebruik

Minpunten

• geen schenktuit
  • accessoires van kunststof

Cornelis 10-06-2017

Multifunctionele foodprocessor

Geschreven voor: Bosch MCM68861 zwart

We zochten een foodprocessor die ook kon hakken. Helaas zijn er daar niet heel veel van! De foodprocessor van Bosch daarentegen kan dat wel! Een schitterend veelzijdig apparaat! We zijn net begonnen met gebruiken, maar zijn er nu al enthousiast over!

Pluspunten

• Hakken
  • Multifunctioneel
  • Modulair
  • Gebruiksvriendelijk

Bart 05-06-2017

Bosch MCM68861 MultiTalent - Foodprocessor - RVS

Geschreven voor: Bosch MCM68861 zwart

Deze foodprocessor een maand in bezit een al regelmatig gebruikt voor smoothies, kneden van beslag (gebak, cake, pizzadag en brood (1 krentenbrood)) en snijden van groente (kool, wortels en knolselderij). De foodprocessor is gemakkelijk in bediening, een mooi product om te zien en neemt niet veel ruimte in. Een praktisch voordeel is dat veel onderdelen in de vaatwasser mogen.

Een gemakkelijk overzichtelijk beschrijving hoe wat te verwerken en welke hulpstukken daarbij nodig zijn.

Een paar kleine puntjes voor productverbetering; bij de minpunten vermeld.

Over degelijkheid kan ik nog geen uitspraak doen, vind ik dat ik de foodprocessor te kort in bezit heb.

Pluspunten

• veel onderdelen / mogelijkheden
  • staat stevig m.b.v. zuignoppen
  • neemt niet veel ruimte in

Minpunten

• beslagkom bevat ribbels
  • geen schenktuitje aan de blender
  • kleine mixer mag niet in vaatwasser

jO 03-06-2017

Alleskunner

Geschreven voor: Bosch MCM68861 zwart

Wat een prachtapparaat is die foodprocessor. Het is even schrikken als je 'm de eerste keer aanzet, omdat hij in één keer op toeren is, maar wat kan die veel. Pindakaas maken met harde noten? Geen probleem. Smoothies maken met bevroren fruit? Geen probleem. Deeg? Gewoon doen!

Er zitten genoeg accessoires bij om in één keer aan de slag te kunnen, het bekende ronde tasje waar de meeste van deze accessoires in zitten (handig), en de traploos instelbare motor is een genot om mee te werken.

Zijn er minpunten? Alleen als je voor deze prijs een beetje gaat 'mierenneuken': de zijkanten van het apparaat en de opzetstukken zijn deels van plastic. Metaal/rvs/aluminium of glas is natuurlijk mooier en sterker, maar daar betaal je ook voor. Een ander klein puntje is dat, vergeleken met onze keukenmachine van Bosch (MUM-serie) heeft deze Foodprocessor geen intrekbare stroomkabel. Het zou mooi zijn als die dat wel zou hebben. Maar goed, dat zijn echt kleine puntjes van kritiek die totaal niet afdoen aan wat een mooi apparaat dit is.

Pluspunten

• Snél
  • Alleskunner
  • Krachtig
  • Misstaat niet op het aanrecht
  • Veel accessoires

Minpunten

• niet intrekbare kabel

Alice Haworth 31-05-2017

mooie accesoires, een geweldig en mooi machine.

Geschreven voor: Bosch MCM68861 zwart

Ik heb die verkozen want het heeft veel mogelijkheden, mooie opties en accessoires en ziet heel mooi uit. Helemaal tevreden met mijn keuze

KP 24-05-2017

Mooie en degelijke keukenmachine/blender

Geschreven voor: Bosch MCM68861 zwart

Wat een schitterde machine. Het is heel gebruiksvriendelijk. Er zit een goede beveiliging op, hierdoor werkt het apparaat alleen maar als het helemaal in orde is. Dus geen losvliegende troep als opeens het deksel eraf vliegt ;)
Er zit zoveel producten bij,je kunt er echt alles mee. Heel handig. Ik ben er erg blij. Alsd u twijfel, niet doen,maar gewoon aanschaffen!

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • lichte kom en blender
  • grote inhoud

Minpunten

• vind het jammer dat de blender er niet bij op zit

Trudie 22-05-2017

Prima Apparaat

Geschreven voor: Bosch MCM68861 zwart

Dit is een uitstekend apparaat omdat:
Hij een sterke motor heeft en daar door hakt en snijd hij uitstekend.
Ook de blender werkt erg goed.
Alles is makkelijk schoon te maken.

Natasja 20-05-2017

Veelzijdig

Geschreven voor: Bosch MCM68861 zwart

Ik heb het apparaat nog maar een dag en ben nu al zeer tevreden. Toen ik het uitpakte dacht ik eerst: o jee! Hoe moet dit allemaal in elkaar. Maar dat is toch erg makkelijk. Ik heb hem meteen gebruikt en ben er al helemaal blij mee. Zeker omdat het een stuk minder lawaai maakt dan de blender die ik had. Maar ook om het gemak waarmee alles blend/mixt. Het apparaat is echt veelzijdig.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Handig tasje voor de onderdelen
  • Minder lawaai dan andere keukenmachines
  • De meeste onderdelen kunnen in de vaatwasser
  • Ziet er mooi/strak uit

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Peter 16-05-2017

Compact op de aanrecht

Geschreven voor: Bosch MCM68861 zwart

Kan pas na jaar vertellen of het een goede en degelijke koop is geweest, die ik kan aanbevelen.

Handig dat er één motor is voor drie opzetstukken: grote mengkom, blenderbeker en chopper.

Weet nu al dat de chopper goede notenpasta aflevert.

Onduidelijkheid of je droge en/of natte ijsblokjes kunt crushen. Durf het niet goed te proberen.

Nog geen ervaring met beslag maken, maar het wattage (1250 watt) lijkt voldoende.

De sinaasappelpers alleen bruikbaar als je een kilo citrusvruchten perst: veel te groot waardoor te veel sap achterblijft.

Schenktuitjes ontbreken aan mengkom en blenderbeker.

Jammer dat er geen blokjessnijder en asia vegetatie disc bij zitten.

Gebruiksaanwijzing is waardeloos.

De €40,- retouractie haalde ons over de drempel.

Iets meer betaald door bij Blokker te bestellen, in de hoop dat Blokker nog wat langer zou leven: mag helaas waarschijnlijk niet helpen.

Pluspunten

• Hoog wattage
  • Grote mengkom
  • Erg goede chopper
  • Compact: drie in één
  • €40,- retour-actie

Minpunten

• Citruspers te groot
  • Geen schenktuitjes aan kom en beker
  • Ontbreken blokjessnijder en asia vegetable disc
  • Veel lawaai
  • chopper moeilijk schoon te maken

Mw. van Mierlo 15-05-2017

Scherpe messen & scherp design

Geschreven voor: Bosch MCM68861 zwart

Fantastische keukenmachine met enorm veel accesoires en mogelijkheden (vooral het frietsnijblad is een aangename verrassing). De messen zijn scherp en snijden goed door groentes en anders voedsel, de blender werkt fantastisch en het kleine opzetstuk is superfijn voor bijvoorbeeld knoflook en kruiden, iets waar je de grote bak niet voor vies wil maken.
De machine voelt enorm degelijk, niet naar goedkoop plastic zoals andere keukenmachines soms doen, er zijn accesoires om room te kloppen, deeg te kleden, dingen te snijden en raspen, er is een blender en klein opzetstuk voor kleine producten, en een citruspers.
Alleen jammer dat de blender geen schenktuit heeft.

Pluspunten

• veel accesoires EN accesoiretas!
  • veel opzetstukken
  • degelijk gevoel
  • makkelijk schoon te maken
  • mooi design

Minpunten

• blender heeft geen schenktuit