Bosch MCM62020 wit, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MCM62020 wit, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Frans 09-01-2017

Veelzijdig, degelijk èn mooi!

Geschreven voor: Bosch MCM62020 wit, grijs

Deze keukenmachine kan alles wat ik nodig heb (en wat nodig is volgens Jamie!), steekt degelijk in elkaar en ziet er ook nog eens goed uit. Ik had al een plekje in de kelderkast leeggeruimd, maar hij blijft mooi op het aanrecht.
De accessoires zijn makkelijk te verwisselen en het spreekt eigenlijk vanzelf. Dus..erg blij mee! :)

Pluspunten

• veelzijdig
  • degelijk
  • mooi

Minpunten

• nog geen

Brigitte 29-01-2017

Hi Frans, zit er nou ook zo'n mini hakbeker bij? Ik zie het niet in de artikelomschrijving staan, maar op het gebruiksfilmpje bij Braun laten ze dat wel zien. Ben even benieuwd, alvast dank voor je reactie.
Mvg Brigitte

C 08-12-2016

Heel Handig!

Geschreven voor: Bosch MCM62020 wit, grijs

Heel fijn multi functionele machine. Voelt stevig en robuust aan ondanks dat plastic is en genoeg power.

Pluspunten

• Krachtig
  • Multifunctioneel
  • Geschikt voor afwasmachine

Minpunten

• Blijft water staan in delen in afwasmachine
  • Even puzzelen hoe te gebruiken

Pamela 09-06-2016

Moeiteloos en snel!

Geschreven voor: Bosch MCM62020 wit, grijs

Dit mooie apparaat zoemd vrolijk in de keuken terwijl ik helemaal NIETS hoef te doen! Ik heb zojuist hamburgers gemaakt van courgette en champignons. Het word een hele mooie samenhangende massa die ook nog eens heerlijk smaakt. Makkelijk bij te kruiden dankzij de opening bovenaan. EN dit apparaat gaat niet aan als je de deksel er niet op hebt! geniaal! Ik ga binnenkort eens brownies maken van gemalen noten en natuurlijk ijs!

Danny kuiper 15-05-2016

Wat een monster deze bosch keukenmachine :D

Geschreven voor: Bosch MCM62020 wit, grijs

Dit keukenaparaat van Bosch kan werkelijk alles, naja bijna alles en heeft mij het werken in de keuken zo veel makkelijker gemaakt ! Super !

Sabine 04-05-2016

Super aankoop

Geschreven voor: Bosch MCM62020 wit, grijs

Twee dagen geleden heb ik de Bosch keukenmachine (MCM62020) besteld en de volgende dag netjes thuisbezorgd. Omdat ik reuze benieuwd was hoe de machine werkte, heb ik hem meteen uitgeprobeerd en moet zeggen ben ontzettend blij en tevreden met de machine. De machine heeft zoveel functies dat het andere keukenbenodigdheden overbodig maakt. Je hoeft nu geen aparte machines te kopen omdat dit een all-in 1 machine is! De machine staat stevig op het aanrecht en je kunt er echt alles mee maken.
Raad deze aankoop dan ook zeer aan!

NiQ 06-01-2016
Geschreven voor: Bosch MCM62020 wit, grijs

Het was even uitvogelen hoe alles vastgeklikt moest worden en het is erg jammer dat het veel kunststof is en dus oppassen met geuren en smaken die erin trekken.

Lon 19-02-2016

Hi NiQ,
Het lukt mij niet om het apparaat in elkaar te zetten. Daar waar het moet klikken klikt er niks en hangt alles er maar een beetje los bij. Is dat bij jou ook? Of moet ik gewoon grof geweld gebruiken? Ik hoor graag van je :-)
Groetjes,
Lon

Franse Lelie 04-01-2016
Geschreven voor: Bosch MCM62020 wit, grijs

Het is een prima machine, multifunctioneel. Ben er erg blij mee, want het is mijn eerste foodprocessor en het werkt allemaal prima. Goede aankoop.

ruud 21-12-2015
Geschreven voor: Bosch MCM62020 wit, grijs

prima apparaat voor een lage prijs, goede kwaliteit, gemakkelijk schoon te maken, vervangt citruspers en blender

michelle 30-11-2015
Geschreven voor: Bosch MCM62020 wit, grijs

We hebben deze machine nu ongeveer 2 tot 3 weken en zijn hier erg tevreden over. Hij doet alles wat je wil en vooral het feit dat er een blenderstuk bij zit voor bijvoorbeeld een smoothie is een plus. Het enige dat ik mis is een goede functie tot het kneden van deeg: daar durf ik het bijgeleverde kloppertje niet voor te gebruiken. Bij het maken van een stevig deeg liep deze helemaal vast. Dat was even schrikken maar gelukkig kon het apparaat dat goed handelen. Slagroom klopt hij trouwens fantastisch en het maken van een guacamole is zo gebeurd met de hakmolen.
Elke ochtend verse ei-banaan pannenkoeken zijn ook in een handomdraai gemaakt. Alles in de kom en hakken maar!
Het slicen van wortels etc hebben we nog niet echt geprobeerd, maar dit hebben we wel snel uitgetest en dat was ook een succes.

Het plastic schrikt in de eerste instantie misschien was af in verband met de prijs, maar dit is absoluut niet nodig. Het materiaal waar de stukken van zijn gemaakt zijn zeer stevig en voelen erg degelijk aan.
Al met al een fijn apparaat dat erg gebruiksvriendelijk is en goed degelijk aanvoelt. De prijs kwaliteit verhouding is dan ook erg goed. Zoek je een goede keukenmachine met veel extras voor niet al te veel geld, dan is dit het apparaat wat je zoekt!

Eric 27-11-2015
Geschreven voor: Bosch MCM62020 wit, grijs

De machine is degelijk vooral ook omdat de aandrijfing bovenin de kom ook gelagerd/gesteund is.
Hij maakt weining lawaai in vergelijking met andere keukenmachines die wij gebruikt hebben. We kunnen er geen frites mee snijden.

Coenhop 26-05-2015
Geschreven voor: Bosch MCM62020 wit, grijs

Makkelijk en stevig apparaat. Mixt zonder moeite. Genoeg accessoires bijgeleverd voor veel verschillende keuken-activiteiten, en het schoonmaken valt erg mee (omspoelen is vaak voldoende). Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

C17arla 30-04-2015
Geschreven voor: Bosch MCM62020 wit, grijs

Hij is makkelijk en snel in gebruik, voor het maken van baby fruithapje.
Goed en snel schoon te maken.
Deeg maken en slagroom kloppen gaat ook heel gemakkelijk.
Kortom hele fijne keukenmachine die ik eerder had moeten hebben.

Toparo 04-12-2014
Geschreven voor: Bosch MCM62020 wit, grijs

Nog maar 2x gebruikt om sinaasappels te persen. Gaat prima.
Echter om de witte staaf te plaatsen staat op het plaat "click" , er klikt echter niets.
Voelt degelijker aan dan mijn oude Philips 7775, waarvan al snel de plastic onderdelen stuk gingen.
Begin is goed.

theofiel 28-11-2014
Geschreven voor: Bosch MCM62020 wit, grijs

Na 25 jaar heeft onze vorige keukenmachine het begeven.
Snijden van rode kool gaat prima en het uitpersen van flink wat sinaasappelen is een peulschil. Traploze motorinstelling werkt prima. Goed schoon te maken. De tijd zal leren of dit apparaat net zo duurzaam is als het vorige.

Keizerin 11-11-2014
Geschreven voor: Bosch MCM62020 wit, grijs

Een geweldig apparaat!! En gemakkelijk in gebruik.
Smooties maken, groenten raspen, alles heel eenvoudig. Ook na gebruik is het apparaat heel eenvoudig schoon te maken: afspoelen, en klaar!!

Ummuhan 31-10-2014
Geschreven voor: Bosch MCM62020 wit, grijs

Perfecte keukenmachine. Voldoet aan alle eisen en gebruiksvriendelijk. Makkelijk schoon te maken. Mooie kleur.

dehoef 31-05-2014
Geschreven voor: Bosch MCM62020 wit, grijs

De Bosch MCM62020 zou niet op de markt moeten wezen met de brooddeed kneed optie. Omdat het een apparaat is met de aandrijving/gat in het midden (itt tot de apparaten waar de kneedhaak vanboven af in de kom gaat), wordt deeg niet goed gekneed en, nog veel erger, komt het deeg via de aandrijving in het apparaat. Een nachtmerrie om schoon te maken. Voor mij was dit de miskoop van het jaar..

martijnspr 16-09-2013
Geschreven voor: Bosch MCM62020 wit, grijs

Keukenmachine wordt geleverd met zeer veel accessoires waardoor het een veelzijdige hulp in de keuken is. Zowel de blender functie als de functie van echte keukenmachine gaat hem goed af.

Ik gebruik hem vooral om af en toe een heerlijke smoothie te maken, maar ook voor het maken van soep of voor het snijden van veel groentes is de machine erg handig. Ik zal er in de toekomst ook eens de voorbereiding van het bakken van deegwaren mee gaan doen. Doordat deze machine zowel een keukenmachine als blender is zorgt dit er voor dat je toch weer een apparaat minder op het aanrecht hebt staan. Hoewel de machine toch wat ruimte inneemt, past hij prima op het aanrecht.

De machine is erg krachtig, wat je merkt als er veel 'stevige' groentes moeten worden gesneden of als er ijsblokjes in de blender zitten. Ik heb hiervoor een machine gehad met een lager wattage, maar dit werkt zeer frustrerend. Ondanks dat de meeste accessoires van plastic zijn voelen deze wel zeer stevig aan.

Al met al een fijne multifunctionele keukenhulp met genoeg kracht en mogelijkheden.

heereve 11-09-2013
Geschreven voor: Bosch MCM62020 wit, grijs

De kwaliteit is echt goed. Alle onderdelen passen zeer goed en stevig in elkaar.
Daarnaast is het ook weer eenvoudig schoonmaken.