Kenwood FPM800 zilver, zwart - Reviews

Inhoud kom
4 liter
Kleuren
zilver, zwart

Beoordeling op basis van 59 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Mariëlle 23-01-2016
  • Product maand in bezit

Deze foodprocessor heeft een scala aan mogelijkheden: hakken-mixen-sap centrifugeren-raspen. Heb slagroom en eiwitten geklopt wat prima lukt. Sinaasappels persen gaat uitstekend. Hakken van kleine en grote hoeveelheden en een shake maken is ook geen probleem. Ook het afwassen gaat prima. Ik heb de onderdelen nog niet in de vaatwasser geplaatst omdat dit vrij veel ruimte in beslag neemt. De kom voor de shake heeft bij het afwassen wel kans dat kleine snippertjes tegen het rubber blijven zitten. Met een satéprikker lukt het om deze te verwijderen. Bij het sap centrifugeren moet je bij een grote hoeveelheid wel de "sinaasappelmoes" verwijderen, zodat het sap in de kan komt. Erg fijn dat de hakkom niet kan breken (heb het deksel al een keer laten vallen). Voor een kleine hoeveelheid slagroom pak ik nog graag een handmixer, zo heb ik nl minder afwas. De foodprocessor is goed van pas gekomen bij de voorbereidingen voor het kerstdiner. Ik zou hem niet meer willen missen.

Rick 06-11-2016

Overcompleet!

Ik heb gekozen voor de foodprocessor van Kenwood omdat deze, t.o.v. andere machines, completer is. Met name de hulpstukken voor het kneden en mixenv an zachte en zware vloeistoffen mistte ik bij veel andere machines.

Pluspunten

• Compleet
  • Uitstraling

Minpunten

• Handleiding kan uitgebreider

Martin 15-12-2017

Prima machine voor de juiste prijs

Het is een mooie machine die een top aanwinst is voor in mijn keuken. Zal het veel gebruiken voor taart groente fruit soepen. Perfect apparaat

Martin 15-12-2017

Mooie grote machine met veel functies

Hele mooie goede machine met veel functies. Is een grote aanwinst in mijn keuken. Mixen kloppen raspen snijden kneden alles is goed te doen met deze machine.

johan 14-12-2017

Mooi en Duurzaam RVS Design

Hele mooie uitstraling, ik laat hem gewoon gebruiksklaar op het aanrecht staan, zo mooi is hij. En klaar voor gebruik. Zonde om hem in de kast te zetten. Dit artikel moet echt regelmatig gebruikt worden. De messen zijn gewoon van een heel goede stevige kwaliteit. Ik heb hem pas, maar heb al allemaal plannetjes wat ik ermee kan doen. Het kookboek wat meegeleverd is, is jammer genoeg in het Engels, maar de recepten staan ook op de Kenwood site in het Nederlands.

Pluspunten

• Stevig Design
  • RVS

Minpunten

• Engelstalig kookboek

Sjoerd 13-12-2017

Compleet en Dynamsich Design

Afgelopen week voor het eerst gebruikt. Een zeer uitgebreide Keukenmachine met alles erop en eraan. Handig opbergsysteem voor de messen. De RVS uitstraling is ook een dikke pluspunt bij de FPM800. Daarmee is het een pareltje in je keuken. Na gebruik is alleen wel gelijk de vaatmachine vol.

Pluspunten

• Handige Opbergsysteem

Minpunten

• Neemt veel ruimte in vaatmachine

Margot de Kat van Straten 13-12-2017

Mijn man omschreef het als: zo mooi kwaliteitje!

Zeer tevreden over de kwaliteit en het design van deze keukenmachine.
Wij hebben de machine al voor verschillende bereidingen gebruikt.
Hij is heel handig om te bouwen, van mixer naar snijmachine naar citruspers.
Kijk er nu al na uit om mijn kerstdiner met mooi gesneden groente te serveren, en mijn heerlijke kerstbrood met de machine te kneden deze keer.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik

Minpunten

• te kleine lettertjes in de gebruiksaanwijzing.

Hemelsoet 11-12-2017

Perfecte alleskunner

Na veel twijfelen toch voor de duurdere kenwood gegaan en absoluut geen spijt van. Ik heb helaas (nog) niet alle functies uit kunnen proberen, maar hij bevalt ontzettend goed. Is makkelijk in bediening, zacht qua geluid en de opbergbox die er bijgeleverd wordt is ontzettend fijn. Hij heeft een hele stoere uitstraling en is makkelijk schoon te maken. Een aanrader!

• Veel opties
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Ruth 09-12-2017

Mooi degelijk apparaat

Goed apparaat, vooral blender is stevig van hard glas, mooie opberg voor alle attributen. Trilt bijna niet bij gebruik en is gebruiksvriendelijk.

Eric Scholten 09-12-2017

Geweldige blender, krachtig!

Geweldige machine, robuust, power, heel veelzijdig, doet z’n werk uitstekend. Deeg kneden nog niet geprobeerd...

Pluspunten

• Blender
  • Stevig materiaal
  • Veel accessoires

Minpunten

• Btje luidruchtig
  • Geen aan/uit-schakelaar, blijft altijd stand-by...
  • Mis eigenlijk wel spiraalsnijder

Jorien 08-12-2017

Fijne keukenmachine

Ik heb onlangs deze mooie en handige foodprocessor aangeschaft en tot nu toe bevalt hij erg goed! Ik heb er al vele dingen meegemaakt, van pesto's tot curry's, maar is daarnaast ook geschikt voor het maken van deeg, slagroom en heerlijke smoothies. Ik vind het zelf erg handig dat het een blender, hakmachine en citruspers in een is. Ook krijg je er verschillende hulpstukken bij, waarmee je raspen, plakjes maken of slierten. De keukenmachine voelt heel degelijk aan en wat ik zelf heel fijn vind, hij kan in de vaatwasser! Het enige nadeel is dat hij door zijn vele onderdelen wel een heel keukenkastje in beslag neemt, of je moet hem gewoon op het aanrecht laten staan, daar is ie mooi genoeg voor.

Pluspunten

• Blender, hakmachine, en citruspers in een
  • Veel hulpstukken
  • Twee maten kommen

Minpunten

• Maakt redelijk wat geluid
  • Veel opslagruimte

Joost 08-12-2017

Multipro Sense FPM800

Cadeau voor mijn vrouw. Die is er helemaal mee in haar nopjes. Bereiden van gerechten was nog nooit zo makkelijk. Voldoende accessoires om alles te kunnen doen.

Pluspunten

• Stevig
  • Ziet er mooi uit
  • Veel accessoires

Minpunten

• Heeft wat moete met het vermalen van harde noten

Anouk 07-12-2017

Uitstekende machine!

Echt een top ding! Weliswaar mijn eerste keukenmachine maar ik ging gelijk voor een goede en dus bij deze uitgekomen. De messen zijn vlijmscherp en maken binnen de kortste keren kleine stukjes van je groenten. Wel is niet alles vaatwasserbestendig, iets waar wij na 1x wassen pas achter kwamen. Raadpleeg de gebruiksaanwijzing om te kijken wat er wel in de vaatwasser mag en wat niet. Jammer overigens dat niet alles in de opslagbak paste (zaken zoals de citruspers etc niet, enkel de mesbladen etc)

Pluspunten

• Super snel
  • Goede kwaliteit
  • Professioneel gevoel

Minpunten

• Maakt wel een hoop geluid
  • Niet alle onderdelen passen in de opslagbak

Imke 07-12-2017

veel functies

Ik heb dit apparaat gekocht voor de vele mogelijkheden. Ik kan nu alles met 1 apparaat! Ik heb dadels gehakt met het keukenmes. Dit ging prima!

Pluspunten

• ziet er mooi uit
  • degelijk materiaal

Minpunten

• vrij groot en veel losse delen

Nick 06-12-2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding

De prijs kwaliteit verhouding is super, ben lang naar een goede foodprocessor opzoek geweest met uitgebreide mogeljikheiden en een sterke motor.
Uiteindelijk ben ik bij de fpm800 uitgekomen en deze bevalt mij ten zeerste!

Pluspunten

• Sterke motor
  • Ziet er mooi uit

Danielle 03-12-2017

Degelijk en veelzijdig.

Voelt zeer degelijk aan in verhouding met andere producten in deze klasse.
Glazen blender is ideaal omdat je hierdoor warme en koude dingen kan bereiden.

Pascal 02-12-2017

Multipro Sense

Een geweldig product, waar je bijna alles mee kunt. Alles is ook zeer degelijk, aan alle plastic onderdelen voel je gewoon dat het geen gewoon plastic is. Nadat ik het gekocht had kwam ik er ook achter dat tritan staat voor zeer degelijk plastic datt in de medische sector ook veel gebruikt wordt, uitstekend dus. Ik mis alleen een glazen multimolen die wel bij een duurder maar ook een goedkoper model wel aanwezig zijn.

Pluspunten

• Zeer zeer degelijk

Minpunten

• Geen glazen multimolen

V 01-12-2017

De ultieme keukenhulp

Gekozen voor de Kenwood foodprocessor vanwege vertrouwen in het merk en omdat deze keukenmachine ten opzichte van andere machines, completer is en alle bijgeleverde accessoires van een degelijke kwaliteit zijn en tevens een flink vermogen (1000watt) heeft. De glazen blender is geschikt voor hete vloeistoffen en daarnaast ziet het apparaat er fraai afgewerkt uit en is de bijgeleverde opberg box erg handig! Het is alleen jammer dat niet alle accessoires hierin kunnen worden opgeborgen en dat het apparaat nogal veel lawaai maakt als je hem gebruikt maar dat krijg je bij een apparaat met een flink vermogen. Desondanks ben ik erg tevreden met mijn aankoop en is de FPM800 foodprocessor een welkome en mooie aanvulling in de keuken!

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Krachtig vermogen
  • Grote mengkom
  • Glazen blender

Minpunten

• Hulpstukken passen niet allemaal in de opberg box

Mirjam 29-11-2017

Mijn ultieme keukenhulp

Ik heb al diverse hakmolens versleten van verschillende merken en ook de grotere merken gingen niet lang mee, mede doordat het materiaal niet bestand was tegen eigen vermogen. Bovendien heb ik me autodidactisch steeds meer ontwikkeld als aamateurkok en vroeg ik dus ook steeds meer van mijn apparaten. Deze is 1000 watt en van duurzaam slijtvast materiaal dus heb hoge verwachtingen. Heeft bovendien veel mogelijkheden. Is snel en zal me uiteindelijk veel tijd en geld besparen. En frustratie zal me bespaard blijven dus plezier met koken en bakken blijft dan aanwezig. Happy mama!!

Pluspunten

• 1000 watt
  • duurzaam slijtvast materiaal
  • snelheid
  • veel mogelijkheden
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• produceert nog best veel geluid
  • opbergbox neemt tamelijk veel plek in beslag

R Wolf 28-11-2017

Goed apparaat

De kwaliteit van dit apparaat is erg goed. Het is massief en het werkt precies zoals je verwacht. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Massief
  • Je kan er erg veel mee