Kenwood FPM800 zilver, zwart - Reviews

zilver, zwart

9,4

dekkert 27-11-2016 Product paar weken in bezit

Grote Foodprocesor

Het is een hele mooie keuken machine met veel opties.
de machine maakt wel flink geluid.
hij is degelijk , en het design is prachtig

Pluspunten

• grote meng kom,
  • veel functies

Minpunten

• geluid.

Mooi 13-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Degelijk, uitgebreid

Lang getwijfeld, maar heel blij met dit apparaat. Ziet er degelijk uit. Heeft veel mogelijkheden en vervangt, voor mij, veel andere apparaten.

Pluspunten

• Degelijk
  • Uitgebreid

Rick 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

Overcompleet!

Ik heb gekozen voor de foodprocessor van Kenwood omdat deze, t.o.v. andere machines, completer is. Met name de hulpstukken voor het kneden en mixenv an zachte en zware vloeistoffen mistte ik bij veel andere machines.

Pluspunten

• Compleet
  • Uitstraling

Minpunten

• Handleiding kan uitgebreider

Mariëlle 23-01-2016 Product maand in bezit

Deze foodprocessor heeft een scala aan mogelijkheden: hakken-mixen-sap centrifugeren-raspen. Heb slagroom en eiwitten geklopt wat prima lukt. Sinaasappels persen gaat uitstekend. Hakken van kleine en grote hoeveelheden en een shake maken is ook geen probleem. Ook het afwassen gaat prima. Ik heb de onderdelen nog niet in de vaatwasser geplaatst omdat dit vrij veel ruimte in beslag neemt. De kom voor de shake heeft bij het afwassen wel kans dat kleine snippertjes tegen het rubber blijven zitten. Met een satéprikker lukt het om deze te verwijderen. Bij het sap centrifugeren moet je bij een grote hoeveelheid wel de "sinaasappelmoes" verwijderen, zodat het sap in de kan komt. Erg fijn dat de hakkom niet kan breken (heb het deksel al een keer laten vallen). Voor een kleine hoeveelheid slagroom pak ik nog graag een handmixer, zo heb ik nl minder afwas. De foodprocessor is goed van pas gekomen bij de voorbereidingen voor het kerstdiner. Ik zou hem niet meer willen missen.