Philips Viva Collection HR7769 Metallic - Reviews

Inhoud kom
2 liter
Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Corine 30-03-2016 Product maand in bezit

Veel mogelijkheden voor relatief weinig geld

Het apparaat is nu een maand in ons bezit en we gebruiken hem volop. We zochten een citruspers, maar dit apparaat heeft zoveel meer in zijn mars, voor een niet al te hoge prijs. Het is een degelijk apparaat en hij neemt niet al teveel ruimte in. Is makkelijk te wisselen van citruspers naar foodprocessor. Als je gewoon voorzichtig met dit apparaat om gaat kan je er volgens mij erg veel plezier van hebben. Wij wel in ieder geval!

marietje47 24-03-2016

compact, handig en compleet

compact, handig en voorzien van voldoende hulpmiddelen. De motor is van voldoende sterkte, de messen zijn scherp.

Henryvg 02-02-2016

zier er belovend uit

Nog weinig ervaring met machine.

Wat toch wel heel erg ontbreekt is een GOEDE BESCHRIJVING. Welk onderdeel voor welke werkzaamheden.

Zou handig zijn als Philips een receptenboekje uitgaf
welk met deze machine beshrijft hoe het een en ander te maken

Sea15 07-11-2015

Prima

Sinds vandaag deze machine in gebruik en al heerlijke smoothies gemaakt. Fijne machine die alle andere machines overbodig maakt, dus weer ruimte in de kast! Wat ik fijn vind is de extra kleine blender voor het hakken van noten, bonen etc. Wat ik minder vind is de gebruiksaanwijzing maar dit opgelost door de gebruikershandleiding online te bekijken. Kortom ik denk dat ik hier jarenlang plezier van ga hebben!

SebastianT 03-06-2015

Veelzijdige machine met uitstekende prijs- / kwaliteitsverhouding

Mooie en degelijke keukenmachine. Gebruik van bijgeleverde accessoires is eenvoudig door kleurcodering die correspondeert met snelheidsinstelling op de basis van het apparaat. Eenvoudig schoon te maken (geschikt voor vaatwasser).

Fernandez81 03-02-2013

Goed product

Voldoet aan alle verwachtingen alleen patat snijden lukt (nog) niet goed, misschien moet ik daar nog wat handiger in worden en jammer dat de bewaardoos voor extra schijven geen deksel heeft