Philips Viva Collection HR7769 metallic - Reviews

tile-Aantal standen
2 snelheden/standen
Functies
kneden, citruspers, blender

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR7769 metallic op Kieskeurig.nl.

6,2

Corine 30-03-2016
  • Product maand in bezit

Veel mogelijkheden voor relatief weinig geld

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7769 metallic

Het apparaat is nu een maand in ons bezit en we gebruiken hem volop. We zochten een citruspers, maar dit apparaat heeft zoveel meer in zijn mars, voor een niet al te hoge prijs. Het is een degelijk apparaat en hij neemt niet al teveel ruimte in. Is makkelijk te wisselen van citruspers naar foodprocessor. Als je gewoon voorzichtig met dit apparaat om gaat kan je er volgens mij erg veel plezier van hebben. Wij wel in ieder geval!

hertje 07-07-2019

een fijn apparaat , makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7769 metallic

Een mooie,goed te bedienen keukenmachine.
Makkelijk te reinigen
Veel accessoires
Enig minpuntje voor mij is dat als je raspt, er een groot reststukje overblijft.

HenK1357 06-05-2019

werkt 100% bijna compleet ..

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7769 metallic

fijne machine, makkelijk in gebruik , maar net als de vorige reviewer mis ik ook de mix haken voor het mixen van bv cake beslag. dit lukt nl niet met de standaard accesoires..jammer, ik zie deze ook nergens los te verkrijgen

Charlotte8 16-04-2019

Mooie keukenmachine, goede prijs/ kwaliteit. Super service

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7769 metallic

Mooi compact en gemakkelijk in gebruik. Neemt niet veel plaats in op aanrecht. Je kan er veel mee doen door alle onderdelen. Mis wel een klopper voor cake deeg of slagroom.

Appie52 23-12-2018

Apparaat met veel gebruiksmogelijkheden

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7769 metallic

Sterke motor. Veel hulpstukken, goed schoon te maken. Solide materialen gebruikt. Duidelijke beschrijving erbij welk hulpstuk voor welk doel gebruikt kan worden. Alleen het maken van aardappelplakjes ging wat lastig. De trechter in de deksel op de kom is daar wat te ruim voor waardoor de aardappel als het ware kantelt waardoor je lange plakjes krijgt. Een inzetstuk waarbij de aardappel rechtop blijft zou een oplossing kunnen zijn.
Veel hulpstukken kunnen worden opgeborgen in de kommen.

Roelof 12-12-2018

Groot snijgevaar voor vingers

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7769 metallic

Veel goede reviews op internet gelezen. Compact apparaat, met diverse mogelijkheden en voor een aantrekkelijke prijs. Er is echter één groot probleem. Wanneer je het mesblad in de houder verwijdert uit de mengkom, kan dat alleen door een klein handgreepje vast te pakken. Dat greepje is zo klein, dat je zeer makkelijk in het mes kunt grijpen, zelfs als je er goed op let. Helaas in een paar dagen al driemaal een flinke wond opgelopen. Het probleem zou makkelijk oplosbaar zijn door een losse handgreep mee te leveren of door de vaste handgreep een andere vorm te geven. Het verbaast me dat in andere reviews hierover geen opmerkingen zijn gemaakt. Het apparaat is m.i. niet bruikbaar door deze tekortkoming.

Pluspunten

• Mogelijkheden

Minpunten

• Zeer groot risico op vingerletsel

Chasen84 12-05-2018

Interessant Product

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7769 metallic

Je kan dit gebruiken voor verschillende zaken in de keuken.

Het helpt u zeer goed en werkt heel snel dus zeer efficient.
Oorspronkelijk gepost op philips.be

Roel42 17-02-2018

Met beter materiaal zou dit een top produkt kunnen zijn

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7769 metallic

Door de vele accessoires die erbij geleverd wordt kan dit apparaat veel. Jammer alleen dat je er maar kort van kan genieten. Na 1 jaar breekt het plastic al en komen er scheuren. Vervang onderdelen zijn erg duur. Ik zocht een nieuwe mixkom, maar die is al bijna net zo duur als het hele apparaat! En waarschijnlijk gaat die kom ook maar 1 jaar mee. Dit apparaat is dus niet duurzaam.
Oorspronkelijk gepost op philips.be

Hriskook 08-02-2018

Goede keuken machine voor af en toe gebruik

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7769 metallic

De machine is perfect alleen de materiaal van de bakken is heel matig.
Ik heb hem nu 2
Jaar en gebruik hem dagelijks meerdere keren per dag. En dat is ook af te zien aan de bakken die vol zitten met barsten. De blender is helemaal kapot en de grote bak gaat het binnenkort ook begeven. En nieuwe bak, blender en hak bakje aanschaffen is even duur als de hele machine bij elkaar. Zo zonde want de motor zelf is nog perfect! dus binnenkort toch weer opzoek naar een nieuwe :(