De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUMS2EW00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

romana88888 29-03-2021

Handige keukenmachine voor de beginnende keukenprinses

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00

Fijne keukenmachine. Handige accessoires en makkelijk in gebruik. Is wel groot en neemt veel ruimte in. Erg makkelijk schoon te maken, onderdelen kunnen in de vaatwasser. Ideaal voor de beginnende keukenprinses.

Marlie Engel 23-03-2021

Prima keukenmachine, niet bijzonder.

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00

De keukenmachine is compact en je kunt hem behoorlijk inklappen waardoor je hem prima kunt opbergen. De functies vind ik niet bijzonder, waardoor ik heb gemerkt dat ik toch sneller even de handmixer pak. Er zitten 3 opzetstukken bij: één voor het mixen van o.a eieren, één meer voor beslag en een deeghaak. Alleen voor het kneden van deeg vind ik een keukenmachine voordelen hebben.
Ik vind ook de afwerking niet ideaal. Er zitten wel wat randjes aan waardoor het water van de vaatwasser erin blijft staan.
Kortom, prima. Geen bijzonderheden, maar ook geen grote voordelen.

Pluspunten

• Compact

Minpunten

• Afwerking

Amylee 16-03-2021

Fijne compacte keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00

Het is een fijne en compacte keukenmachine.
De hulpstukken zijn makkelijk te plaatsen en de mix wordt moeiteloos gemixt.
De RVS kom is mooi en handig. Je producten blijven lekker koel of warm als dat nodig is. Fijn dat er een afdekplaat bij zit, dit voorkomt dat de hele keuken onder de mix zit.

Met de zuignappen aan de onderkant van de keukenmachine, blijft ie prima op z'n plaats staan.

Pluspunten

• Stille keukenmachine

Minpunten

• Kantelen gaat wat zwaar

Samyra 16-03-2021

lekker compact

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00

Mooie vorm, heel compact en werkt uitstekend. Van pannenkoeken tot brooddeeg; alles is mogelijk.
Prima prijs / kwaliteit.

Pluspunten

• compact
  • maakt niet zoveel geluid

Pris 15-03-2021

Compacte keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00

De doos is erg groot, als je de machine eruit haalt is het een mooi formaat. Hij staat mooi op het aanrecht, een eye catcher vind ik het. Hij is makkelijk in gebruik, het enige wat ik lastig vind is hoe de spatdeksel erop gelegd en ervan afgehaald moet worden. Er blijven soms restjes onderin de kom zitten. Je hebt heerlijk je handen vrij als de ingrediënten in de kom zitten. Hij maakt weinig geluid, waardoor je de televisie ook nog kan horen.

Pluspunten

• Handzaam
  • Stil

Minpunten

• Restjes in de kom
  • Spatdeksel

Beteriele 15-03-2021

Stil, eenvoudig in gebruik en compact

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00

Een keukenmachine neemt normaal gesproken veel plaats in en dat is een reden waarom ik tot een tijdje geleden er geen eentje had. Nu ik veel thuiswerk en daarom soms mijn reistijd thuis voor de tv doorbreng zie ik regelmatig een keukenmachine in een kookitem in een programma als Binnenste Buiten verschijnen en dat wekte toch wel mijn interesse. Deze machine is lekker compact, maar heeft wel de basisfuncties van een keukenmachine. Hij is stil, de 3 opzetstukken die standaard meegeleverd zijn zijn makkelijk te monteren en ook weer te verwijderen en de aluminium kom is geweldig!

Ik heb al een aantal recepten gemaakt en daarbij deze machine veelvuldig ingezet en ik moet zeggen dat het echt top is. Het deeg wordt goed gemixt en gekneed (ook brooddeeg) en de garde werkt perfect! Ik zou deze machine dus zeker aanraden als je niet al te veel ruimte (en geld, want hij is ook nog best ok geprijsd) kwijt wilt zijn aan een machine. En Bosch heeft een topklantenservice, dus als er een probleem is, dan wordt dat meteen voor je opgelost (weet ik van een schuurmachine), dus ook dat zit goed.

Pluspunten

• stil
  • compact
  • aluminium kom
  • uit te breiden met accessoires

Minpunten

• nog niet ontdekt

Jenwies 15-03-2021

Fijne keukenmachine om o.a. cakebeslag in te maken

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00

Ik vind het een fijn apparaat. Ik was op zoek naar vervanging voor mijn handmixer. Ik vind dit fijner werken, omdat het goed mengt. Ik heb idee dat mijn cakes luchtiger zijn dan eerder. Het apparaat is makkelijk schoon te maken. Je hebt er wel wat meer ruimte voor nodig om op te bergen.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Makkelijk schoon te maken
  • Mengt alle ingredienten goed

Minpunten

• Vrij duur om extra accesoires aan te schaffen
  • Groot om op te bergen

RvdZ 14-03-2021

Handige, lichte en stabiele keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00

De MUMS2EW00 keukenmachine is een handig apparaat met een goed formaat, ook voor een kleine keuken. De keukenmachine is licht, maar staat zeker wel stevig en stabiel op het aanrecht. Het mengen van cakemix of kneden van deeg gaat veel sneller en beter dan als je het handmatig of met een handmixer doet. Welk hulpstuk je nodig hebt, wordt duidelijk uitgelegd in de gebruiksaanwijzing van deze keukenmachine. Tot nu toe de garde en deeghaak geprobeerd en die nemen alles mee wat er in de kom zit.

Pluspunten

• Compact formaat, ook voor een kleine keuken
  • Licht
  • Mengt de ingredienten goed
  • Staat stabiel

liet14 14-03-2021

fijne compacte machine

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00

Compacte keukenmachine die alles doet wat ik van deze machine verwacht.; kneden, mixen en kloppen.
Makkelijk schoon te maken. door z'n compactheid ook goed op te bergen.

Pluspunten

• compact
  • makkelijk schoon maken

Gertjan 10-03-2021

Fijne compacte en sterke mixer / keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00

Apparaat gebruikt ter vervanging van de handmixer.

Wat ik goed vind aan het apparaat is dat het compact is. Dus je kan het goed plaatsen op het aanrecht en niet onbelangrijk het ziet er ook gewoon goed uit. En je kan m gewoon even loslaten wat bij een handmixer onherroepelijk tot een bende leidt in de keuken.

De RVS bak is niet alleen goed schoon te houden en is slijtvaster dan een plastic bak, maar staat ook netjes.

De accessoires zijn handig, wel even onthouden dat bij het mixen de mixer niet tot helemaal onderin de bak komt. Dus onderin wordt het beslag niet altijd even goed meegenomen.

Het kantel van de kop gaat wat te stroef vind ik, ook het plaatsen van de afdekkap (tegen het spatten) vergt enige oefening.

Mogelijkheden om uit te breiden naar keukenmachine is ook een mooi voordeel.

Pluspunten

• Sterk
  • Stijlvol
  • Compact
  • RVS bak

Minpunten

• Mixer reikt net niet de bodem van de RVS bak

karinc 10-03-2021

Compacte keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00

Compacte keukenmachine, ook niet heel erg robuust , veel plastic in het design. Uit te breiden met accessoires maat deze zijn niet allen meer te koop. Lijkt toch wel een ouder model. Niet heel krachtige motor waardoor minder geschikt voor zwaar deeg
Staat stabiel, maakt weinig geluid. Is vaatwasbestendig.

Pluspunten

• Compact
  • Geluidsarm
  • Mixt homogeen

Minpunten

• Wat goedkope uitstraling
  • Niet heel krachtige motor
  • Niet alle accessoires meer verkrijgbaar

Willeke69 08-03-2021

top apparaat

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00

Wat een handig apparaat. Klein maar krachtig genoeg voor alles wat we er mee willen mengen. Er zitten handige zuignappen onder waardoor hij stabiel op de aanrecht blijft staan. De kloppers en haak die erbij zitten nemen netjes alles mee en het is ook handig dat alles af te wassen is in de vaatwasser.

Pluspunten

• stabiel door zuignappen
  • diverse kloppers
  • deeghaak voor brooddeeg
  • roestvrijstalen kom

Minpunten

• maakt veel geluid
  • openen gaat zwaar

Heid2020 05-03-2021

Compact en toch krachtig

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00

Ik heb de mixer inmiddels een paar keer gebruikt, dit zijn mijn bevindingen. Hij is compact in vergelijking met andere keukenmachines. Het apparaat is makkelijk schoon te maken, en de mixer werkt heel fijn. De motor is voor mijn baksels krachtig genoeg, al zit er geen turbo knop op. Kortom, prima mixer voor een prima prijs.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• geen

Lins 05-03-2021

Mooi apparaat, maar...

Geschreven voor: Bosch MUMS2EW00

Een blikvanger. Mooi design. Staat door de zuignappen stabiel en geeft weinig geluid.
Met drie verschillende gardes
Eenvoudig in gebruik, ik had het snel door
Alleen heb ik nog niet door hoe dat mixen voor de kwarktaart ook daadwerkelijk helemaal mooi gemixte worden... dan komt geen deeghaak of garde over de bodem...
Bij andere mixen, zoals muffins en pannenkoeken, gaat het goed. En krijg ik een mooi en luchtig resultaat
Een hele fijne mixer, neemt relatief weinig plaats in beslag. Maar voor mij nog niet voor alle soorten mixen..

• Geluidsarm
  • Stevige kom
  • Voldoende volume
  • Vaatwasmachine

Minpunten

• Mixed niet alles over de bodem
  • Omhooghalen van de deeghaak met kap over de kom