Bosch MUM57810

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM57810 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Goede machine 14-06-2016

Goede multifunctionele keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM57810

Ik heb sinds kort deze keukenmachine. Eerder een mixer van bosch die zeer goed beviel. De machine voelt zeer degelijk aan en maakt geen herrie. Het is even kijken hoe alles in elkaar klikt, maar alles gaat soepel en zit goed vast. Mijn deeg voor glutenvrij brood is zo klaar zonder omkijken. Veel mogelijkheden met deze machine en voor een nette prijs. Al om al zeker een aanrade.

Joris 29-04-2016

Degelijke machine

Geschreven voor: Bosch MUM57810

Veel opties, maakt weinig herrie, wel lastig om de onderdelen de eerste keer te plaatsen, onduidelijke handleiding

Francien 28-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM57810

Een hele fijne keukenmachine, die geweldig werkt en er mooi en stijlvol uitziet! Diverse standaard onderdelen van een hoge kwaliteit! Een echte aanwinst voor mijn keuken!!

Gizmo 07-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM57810

Mooi apparaat met voldoende vermogen en veel accessoires. Handig is dat het snoer intern oprolt als bij een stofzuiger.

grijs 07-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM57810

De machine staat stevig op het aanrecht, ziet er mooi uit en heeft veel mogelijkheden. Ook vrij makkelijk schoon te maken. Kloppen, kneden en mengen doet het apparaat erg goed, doordat de garde/haken zo bewegen dat ze alle inhoud meenemen!

Sadena 04-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM57810

Prachtig apparaat die je gerust in de keuken kan laten staan. Doet zijn werk uitstekend en prima materialen, met name de RVS bak. De snoer die zich zelf oprolt vind ik helemaal geweldig! Kan niet meer zonder het apparaat!

Eveline 10-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM57810

Ik ben super blij met mijn splinternieuwe Bosch MUM 87810 keukenmachine. Mooie uitstraling, past perfect bij onze keuken. Zeer degelijk en zeer goede prijs/kwaliteit vergelijking. Hij is geluidsstil en mixt alles perfect door elkaar. Als ik ooit de grote broer kan kopen De MUMxl dan ben ik voor.....
Prachtig...Prachtig...
Eindelijk een droommachine in mijn bezit.

Rita 05-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM57810

Vandaag in huis en meteen aan de slag .
Het is een geweldige ervaring om met deze keukenmachine te werken.Deze robuuste machine snijd alles perfect en zonder al teveel lawaai. Heb hem nog maar 1 dag maar ben nu al enthousiast

elsje tandjes 11-06-2015
Geschreven voor: Bosch MUM57810

Zeer fijn apparaat met diverse mogelijkheden.
makkelijk in de bediening en zeer geluidsarm
diverse extra's toe te voegen waardoor apparaat nog diverser wordt.

Jeroen20121978 10-06-2015
Geschreven voor: Bosch MUM57810

Erg mooie machine wat echt op het aanrecht gezien mag worden.

Deeg voor Appeltaart gemaakt wat erg makkelijk gaat.

vandaag rode bieten geraspt werkt prima.

We gaan hier nog veel plezier aan beleven.

Anuschka1973 06-06-2015
Geschreven voor: Bosch MUM57810

Lang heb ik getwijfeld tussen een MUM waar je voor hetzelfde bedrag als deze
veel meer accesoires krijgt.
Ik ben dolblij met mijn keuze.
Al gelijk bij het eerst malen,mixen en kneden merk ik het voordeel van 900watt.
Dat je daarvoor betaald is absoluut de moeite.
Even vogelen welk klepje voor welk deel was maar met de quik-start stond ik na 30 min te kokkerellen met deze MUM.
Hij ziet er prachtig uit en alle onderdelen passen makkelijk in een brede lade en het meegeleverde tasje.
Degelijkheid kan ik gezien de korte tijd dat ik hem heb nog niet over oordelen maar het lijkt me oprecht sterk dat hier snel iets aan kapot gaat.Vandaar mijn 9.

M.G.1 31-05-2015
Geschreven voor: Bosch MUM57810

Mooi apparaat met RVS behuizing. Een aanwinst voor de keuken.
Diverse taarten en koekjes mee bereid. Makkelijk in gebruik. Bij het mixen werden in eerste instantie niet alle ingrediënten van de bodem van de schaal meegenomen. Door de klopper iets te verlengen is dit nu opgelost. Deze tip staat in de gebruiksaanwijzing!
Onderdelen zijn gemakkelijk te reinigen. Duurzaamheid moet zich uiteraard nog bewijzen maar het apparaat voelt zeer degelijk en robuust aan.

AndreaWH 11-05-2015
Geschreven voor: Bosch MUM57810

Deze keukenmachine slechts een paar dagen in bezit, maar al met veel plezier gebruikt. Mooi design. Heerlijk apparaat, geluidsarm in vergelijking met mijn oude machine. Heel gebruiksvriendelijk, makkelijk te wisselen en te reinigen onderdelen. Snijdt en raspt met gemak, mengen en kneden van deeg enz. zonder problemen, maakt er een luchtig geheel van. Ik ga deze machine zeker vaak gebruiken!

taartmaker 05-05-2015
Geschreven voor: Bosch MUM57810

Geweldige machine. Hij doet alles wat je verwacht van deze machine en dat ook nog eens rustig en stil. Eindelijk je handen vrij. Hij is eenvoudig te bedienen, om te stellen en schoon te maken. Een echte aanrader.

FE Uitbeijerse 17-04-2015
Geschreven voor: Bosch MUM57810

buiten en feit dat deze (RVS) Bosch keukenmachine er zeer stijlvol uitziet, zijn de prestaties boven verwachting. erg blij mee!! (zeker ook leuk om eigen frietjes te maken!!)

AdvL 31-12-2014
Geschreven voor: Bosch MUM57810

De bijgesloten documentatie maakt niet goed duidelijk hoe de snijschijven en de daarbij behorende kunststof behuizing moet worden aangesloten. Een rondsnuffelen maakt het toch gauw duidelijk. Toch zou een instructief aatje niet misstaan.
De sterkte van de kunststof kan ik nog niet beoordelen na zo'n korte periode dat ik deze machine in huis heb.
De gebruiksmogelijkheden zijn precies wat ik bedoel, alleen een blender moet ik er nog bij hebben.
Apparaat voelt degelijk aan; de krachtige motor biedt alle gebruiksmogelijkheden die ik op het oog heb, zoals kneden, mengen, raspen, snijden.
Voor huishoudelijk gebruik zeker aan te raden.

Rein vd Heide 30-12-2014
Geschreven voor: Bosch MUM57810

Behalve een veelzijdig, gebruikersgericht en solide apparaat is het ook nog eens een mooi apparaat! Wat wil je nog meer?
(die beloofde verrassing natuurlijk...!)

Monique.v.G 25-12-2014

Makkelijk in gebruik.
veel voor het juiste bedrag.
stijlvol apparaat .
Simpele werking.
makkelijk schoon te maken.
Hoe de betrouwbaarheid is kan ik nog niet zeggen

Esbri 18-12-2014
Geschreven voor: Bosch MUM57810

Fijn apparaat: veel mogelijkheden, gemakkelijk in het gebruik, redelijk stil, makkelijk schoon te maken.

henpeet 09-11-2014
Geschreven voor: Bosch MUM57810

Heb deze keuken machine gekocht ivm zijn uitstraling en redelijke kleine omvang en makkelijke bediening.
-Vind het tasje voor de accessoires super en deze past ook nog een keer in de kom waardoor je alles netjes kan opbergen (top bedacht).
-In vergelijking met de vorige foodprocessor en mixer is deze lekker rustig, we kunnen nu gewoon rustig tegen elkaar praten in de keuken.
-ook een leuke actie dat je nu een extra onderdelen mag uitkiezen bij aankoop van een MUM 5 apparaat.
-over de duurzaamheid kunnen we nog niet zoveel zeggen maar hij voelt degelijk en mixt en kneed goed zonder dat hij tegensputtert daarom een 7.

Wij vinden het een goed apparaat dat doet wat hij moet doen en die nog eens mooi staat in de keuken.