Philips Viva Collection HR7762 zwart - Reviews

Inhoud kom
2 liter
Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

Beoordeling op basis van 135 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,1

Broekhuijsen 16-11-2015

Ik heb nog maar enkele mogelijkheden gebruikt. Vegetarische hamburgers met bonen vergt wat gewenning. Alles wordt snel te fijn vermalen maar dit moet geoefend worden. Pizza deeg is gemaakt. Doordat alles in de kom zit kan je niet voelen zoals met deeghaken. Ook gewenning dus. Handleiding kan wel beter. Onduidelijke tekeningen wat met de diverse hulpstukken mogelijk is. Ik zie hier liever een duidelijke omschrijving.

sterren14 14-11-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Fantastische keukenmachine. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Heb deze machine zelf al twee jaar, nu gekocht als cadeau voor een vriendin.

matthijs 12-11-2015

De keukenmachine van Philips is compact, eenvoudig in gebruik en onderhoud. De onderdelen zijn vaatwasbestendig.

Ik kon ermee raspen en aardappelen snijden voor huisgemaakte frietjes.

Ik kon ook cake mee bereiden en mixen of koffie hakken.

Het bevalt me goed! Ik aarzelde al een tijdje om een keukenmachine te kopen maar na het lezen van alles wat ik mee kan heb ik deze gekocht. De prijs kwaliteit verhouden in prima.

Meteen gebruikt na aankoop. Ik raad het wel aan iedereen die snel, eenvoudig en effectief in de keuken wil werken.

Mark 11-11-2015

Mooi en uitgebreid apparaat. Je kan er veel gerechten mee maken. En de motor is lekker krachtig. Erg blij mee! Aanrader wat mij betreft.

Anoniem 10-11-2015

7,3
Prima apparaat met meer dan genoeg mogelijkheden, degelijk plastic zoals je van philips gewend bent.

Yvonne 25-11-2016

Veel mogelijkheden!

Prima product voor in de keuken. Vele mogelijkheden om eten voor te bereiden. Fijn in gebruik en tegen een mooie prijs.

Brenda 20-11-2016

Mooi apparaat, degelijk, prijs/kwaliteit erg goed

Het is een erg mooi product. Het is alleen uitvogelen hoe het werkt want ik werd niet echt wijs uit de beschrijving. Maar door het te proberen leer je het vrij snel!

I.R.Stoof 19-11-2016

Keukenmachine

Ik heb die product gekocht bij Mediamarkt zaandam.
Ik heb die gekozen want Ik hou van die stylist erg modist met paars kleur, mooi en snel shoonmaken.
De prijst is super OK voor die kualiteit van Philips maar ik heb die video gezien bij Youtube krijgt een spatula dan wat heb ik gekocht geen spatula. Dat is kleine minpunten .

Pluspunten

• Modis
  • Strong
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• No Spatula

foodprocessor type 7762/00 09-11-2016

foodprocessor type 7762/00

heel fijn product, supersnel en handig in gebruik, makkelijk af te wassen.
Jammer dat er geen boekje bij zit voor de gebruiksaanwijzing, nu is het bijna niet te lezen , dat is het enige minpunt.

Berry 03-11-2016

Goed gevarieerd apparaat

Doet gewoon wat ie moet doen lekker veel verschilende messen erbij super tevreden
Ook blij met de blender erbij

marietje47 24-03-2016

compact, handig en compleet

compact, handig en voorzien van voldoende hulpmiddelen. De motor is van voldoende sterkte, de messen zijn scherp.

Henryvg 02-02-2016

zier er belovend uit

Nog weinig ervaring met machine.

Wat toch wel heel erg ontbreekt is een GOEDE BESCHRIJVING. Welk onderdeel voor welke werkzaamheden.

Zou handig zijn als Philips een receptenboekje uitgaf
welk met deze machine beshrijft hoe het een en ander te maken

Wouter 20-11-2015

Erg handig met fijne bak om de onderdelen in op te bergen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Roegsana 09-11-2015

In verhouding met de prijs krijg je enorm veel terug voor je geld. De mesjes zijn enorm scherp is makkelijk schoon te maken. Veel verschillende opties, makkelijk om een smoothie te maken of gestoomde groente te pureren voor de kleine. Ideaal!

Grietje 08-11-2015

Ik heb de machine nu een aantal dagen in huis en ben er erg blij mee! Veel mogelijkheden. Alleen jammer dat er zo'n saaie gebruiksaanwijzing bij zit..

Sea15 07-11-2015

Prima

Sinds vandaag deze machine in gebruik en al heerlijke smoothies gemaakt. Fijne machine die alle andere machines overbodig maakt, dus weer ruimte in de kast! Wat ik fijn vind is de extra kleine blender voor het hakken van noten, bonen etc. Wat ik minder vind is de gebruiksaanwijzing maar dit opgelost door de gebruikershandleiding online te bekijken. Kortom ik denk dat ik hier jarenlang plezier van ga hebben!

Dennis 07-11-2015

Werkt goed, maakt heerlijke smoothies, hakt je groente kort en klein, kortom top apparaat!
Ik mis wel een mooie handleiding, alles is nu genoteerd op een snel stukgaand papiertje. Juist om het apparaat te leren kennen zou het fijn zijn als er een kort stevig schema is waar je welk onderdeel voor moet gebruiken.
Verder ziet het apparaat er goed uit en is de gegeven informatie wel duidelijk en gedetailleerd beschreven.
Indien je nog twijfelt kopen dus!

Mde Vries 01-11-2015

Omdat de mogelijkheden zo talloos zijn, heb ik wederom dezelfde besteld. Helaas was de mixkom van de vorige na twee weken al gescheurd en nu na een jaar nog verder kapot, net als de deksel. dat is jammer. Losse onderdelen zijn in verhouding veel te duur!

SebastianT 03-06-2015

Veelzijdige machine met uitstekende prijs- / kwaliteitsverhouding

Mooie en degelijke keukenmachine. Gebruik van bijgeleverde accessoires is eenvoudig door kleurcodering die correspondeert met snelheidsinstelling op de basis van het apparaat. Eenvoudig schoon te maken (geschikt voor vaatwasser).

Bo151 25-05-2015
  • Product maand in bezit

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.
Het apparaat is makkelijk in gebruik en heeft vele opties. De opbergbak die er bij komt is er handig. Daarnaast is het ook mooi om te zien.