De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood KMX760BC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

a************@h********** 01-04-2022

Kenwood

Geschreven voor: Kenwood KMX760BC

Deze keukenmachine heeft een mooie vormgeving. Daarnaast heeft hij veel gebruiksgemak.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Makkelijk gebruik

Minpunten

• Je ziet elke vingerafdruk erop

Juanita 17-05-2021

Semiprofessionele keukenmachine

Geschreven voor: Kenwood KMX760BC

Jarenlang een eenvoudige mixer met kom gehad, vooral voor het mixen van beslag voor taart e.d. Ik wilde nu wat professioneler met meer gebruiksmogelijkheden.
Heb gezocht en producten met elkaar vergeleken en bijbehorende reviews gelezen en kwam op deze keukenmachine uit.
Er zijn voordeligere keukenmachines verkrijgbaar, ook van voor mij minder bekende merken, maar mede gelet op de serieuze reviews daarbij, getwijfeld aan de levensduur daarvan.
Naast het mixen van beslag is deze keukenmachine toch ook in te zetten voor het maken van brooddeeg. Meerdere snelheden traploos instelbaar, robuuste RVS kom met een handvat, wel zo fijn. Dit apparaat mag gezien worden in je keuken. Niet al te veel losse accessoires zijn meegeleverd, dat vond ik eigenlijk wel prima. Extra accessoires zijn overigens wel los te verkrijgen.
Nog geen spijt van deze aankoop.

Pluspunten

• Degelijke uitvoering
  • Idem voor wat betreft de bijgeleverde onderdelen
  • Uiterlijk zeer fraai vormgegeven
  • Niet al te veel losse accessoires

Minpunten

• Ietwat zwaar in gewicht, maar daarom wel stabiel

Fatiha 24-03-2021

Kenwood 760bc

Geschreven voor: Kenwood KMX760BC

Prachtig automaat. Ik maak geweldige lekkernijen met mijn dochter. Het heeft goede kracht. Het is een stille apparaat. Er staat op de doos dat het een stille apparaat is en dat klopt ook.

Hetty Lagerburg 18-03-2021

Super blij met mijn Kenwood

Geschreven voor: Kenwood KMX760BC

Ik heb hem vandaag voor het eerst gebruikt. De gebruiksaanwijzing was niet helemaal duidelijk voor wat betreft de wisser bevestigen. Links bovenaan pagina 15 instructie. Die zit er helemaal niet standaard bij. Mijn zware deeg is perfect geworden, het bevestigen en losmaken van de deeghaak en ander hulpstukken gaat gemakkelijk.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Instructieboekje niet duidelijk

Luber 30-12-2020

Bijzonder compact maar krachtige machine!

Geschreven voor: Kenwood KMX760BC

Echt een super fijne machine, bevalt mij stukken beter dan de vorige van een bekend merk.
Brooddegen worden supergoed en intensief gekneed

Marcel 24-12-2020

Stevig, kwalitatief gebouwd, sterke motor

Geschreven voor: Kenwood KMX760BC

Goede prijs kwaliteitsverhouding, design tegen scherpe prijs, hoogwaardig afgewerkt. Deze machine kan alles aan en heeft een sterke motor. heb niet het gevoel te betalen voor marketingkosten en design. Toch misstaat dit apparaat niet waardoor het ook een mooi stukje apparatuur is waarmee je kan pronken:-)

Pluspunten

• Sterke motor
  • Hoogwaardige afwerking

Minpunten

• Gaat te lang mee
  • Luid

m v uden 20-12-2020

krachtige mixer

Geschreven voor: Kenwood KMX760BC

Eindelijk is mijn eiwitschuim perfect. Binnen half uur na aankoop stond de oven aan.
Door de mooie en strakke uitvoering, hoeft hij straks ook niet in de kast. Erg benieuwd naar de volgende resultaten

Pluspunten

• stabiel
  • krachtig

Minpunten

• geen

Mariken 19-12-2020

Degelijke krachtige mixer

Geschreven voor: Kenwood KMX760BC

Mooi zwaar apparaat dat doet wat hij moet doen. Fijn dat er een stand op zit om voorzichtig luchtige ingrediënten te mengen.

Pluspunten

• Degelijk
  • Krachtig

Minpunten

• Zou wat sneller mogen kloppen van mij

Anita 11-12-2020

Prachtige mixer, kwaliteit

Geschreven voor: Kenwood KMX760BC

Ik vind de Kenwood KMX760BC een prachtige mixer om te zien en hij werkt ook super mooi. Er zijn 3 onderdelen bij geleverd. Ook mooi dat je nog andere onderdelen kunt aanschaffen om het product voor andere mogelijkheden te gebruiken. Ik vind de mixer prachtig als je kijkt ook maar kwaliteit/prijsverhouding. De keukenmixer staat ook mooi in onze keuken.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Zwaar

Ingrid 10-12-2020

Stijlvolle en degelijke machine die doet wat het moet doen

Geschreven voor: Kenwood KMX760BC

De keukenmachine aangeschaft omdat het kneden met de handen steeds zwaarder werd. Het is een mooie en degelijke machine. Voelt stevig aan. Doordat hij zwaar is danst hij niet over het aanrecht. De onderdelen zijn makkelijk te monteren en schoon te maken. De bediening is ook eenvoudig. Hij maakt wel wat meer lawaai dan verwacht maar minder dat een handmixer. Hoewel kort in gebruik heb ik er nu al vele plezier van.

Pluspunten

• Degelijk en stevig
  • Stijlvol
  • Grote mengkom
  • Eenvoudige bediening
  • Vaatwasbestendig

Minpunten

• Accessoires moeilijk te vinden

I 13-04-2020

Geweldige stijlvolle keukenmachine!

Geschreven voor: Kenwood KMX760BC

Superfijne en stijlvolle keukenmachine! Aantal keer gebruikt en erg tevreden met het resultaat (luchtig deeg en beslag). Normaal gesproken maken keukenmachines veel lawaai maar deze niet. Dankzij het stijlvolle ontwerp is het ook een eyecatcher. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Stijlvol
  • Maakt niet al te veel lawaai
  • Mengt alles goed (luchtig)
  • Makkelijk schoon te maken (vaatwasserbestendig)
  • Krachtig en meerdere standen (6)

Christel Cartigny 13-04-2020

pizzadeeg

Geschreven voor: Kenwood KMX760BC

De Kenwood Kmix heb ik met name gekocht voor het bereiden van pizzadeeg. Hij werd in diverse reviews aangeprezen vanwege zijn krachtige (1000 W) motor. Ik heb hem nu 2 keer gebruikt en merk dat het deeg maar matig homogeen gekneed wordt. De machine maakt een balletje dat rond de met deeg beplakte deeghaak blijft ronddraaien. Er blijven ook deegresten langs de kom plakken. Je moet met de spatel manueel bijsturen.

Minpunten

• maakt geen homogene bal deeg