Philips Daily Collection HR7310 zwart - Reviews

2 snelheden/standen
Functies
blender
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HR7310 zwart op Kieskeurig.nl.

Kokkinnetje 12-02-2020

De snijschijf valt tegen

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 zwart

De groente snijschijf zit te laag. Er blijven grote stukken achter op de schijf en ik moet telkens de machine openen om ze eruit te halen. Blijkbaar een structureel probleem, of zoals de klantendienst zegt: het is geen probleem, het hoort zo te zijn. Tja...

Broekhuis 08-12-2019

Mooie, compacte keukenmachine

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 zwart

Wat een mooie, compacte keukenmachine.
Naast een mooi design is de keukenmachine ook mooi compact, zodat hij ook prima op je aanrecht kan blijven staan. Alle hulpstukken kunnen worden opgeborgen in de kom wanneer de keukenmachine niet wordt gebruikt.
Er zitten diverse hulpstukken bij waardoor je bijvoorbeeld groente in schijfjes kan snijden, kaas kan raspen of een mooie saus kan maken.
De raps had wat grovere rasp mogen maken. De gebruiksaanwijzing had wat uitgebreider gemogen met voorbeelden van gebruik bij de diverse hulpstukken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 26-12-2019

Basic keukenmachine, compact opbergen

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 zwart

Simpele keukenmachine, tegen vallend design. Compact opbergen mogelijk [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sjefke89 23-12-2019

Goede keukenhulp

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 zwart

Erg fijne complete keukenmachine. Een goed punt is ook het relatief lage geluidsniveau van de keukenmachine. Door het formaat staat het aanrecht ook niet meteen vol en is het makkelijk op te bergen. Door de zuignappen staat ie ook echt vast, het los maken is soms wel lastig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Shamir 19-12-2019

Super fijne keukenmachine

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 zwart

Erg blij met deze keukenmachine. De zuignappen erop zorgen ervoor dat het werkgebied erg stabiel is. Hierdoor kun je gemakkelijk grote stukken groente in de grote vultrechter doen met beide handen. De machine heeft veel opties (19 in totaal) en deze zijn gemakkelijk te monteren. Je hakt binnen enkele seconden groentes tot zeer fijne stukjes voor bijvoorbeeld salsa. Verder heb je verschillende standen, waardoor je zeer kort of erg lang kan mixen en alles daartussen. Niet alleen te gebruiken voor zachte producten, maar ook noten mixt hij zonder moeite. Verder kun je de machine zo opbergen, dat je alle hulpstukken kwijt kan in de kom. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Arjan28 17-12-2019

Veel opties en eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 zwart

Nu een aantal weken in gebruik en erg tevreden over deze keukenmachine. Veel opties en eenvoudig in gebruik. Ideaal is dat alle onderdelen in de vaatwasser kunnen. Ook handig is dat er apart opbergvak voor het snoer is en de accessoires in de kom kunnen. Ook het design oogt modern. Door de zuignapjes blijft de machine ook goed op zijn plek staan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Janine1 16-12-2019

Een handig en makkelijk apparaat!

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 zwart

Handig en zeer makkelijk in gebruik! Ik vond het vooral fijn dat alles supersnel klaar was! Als je dan thuis komt van het werk dan was ik binnen een kwartiertje klaar met alle voorbereidingen van het eten. Waar dit normaal het dubbele was! Ook was niets te moeilijk voor de machine. Je ziet vaak bij keukenmachines dat ze heet worden omdat ze het niet aankunnen. Deze had geen problemen met alles fijnhakken. Bij chocolade moest ik wel even wat kleinere stukjes breken. Wat ik minder goed vond aan het apparaat was dat de groentes iets te fijn gesneden werden. Hiervoor moest misschien nog een andere stand zijn waardoor ze minder fijn gehakt werden. Het apparaat was handig, snel en makkelijk in gebruik. Ook vond ik het erg fijn dat alle delen gewoon in de vaatwasser kunnen! Zo pak je de machine sneller dan dat je van te voren weet dat je erna alles met de hand moet afwassen. Ik vond het vooral fijn dat alles super snel ging waardoor je echt tijd bespaard met koken! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Japiokoos 16-12-2019

Fijne keukenmachine

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 zwart

Een erg handige keukenmachine, met veel accessoires. Je kunt alle messen en accessoires opbergen in de mengkom van de machine. Scheelt niet alleen ruimte, maar je hebt altijd alles bij de hand. Het vermogen is ruim voldoende om snel ingrediënten te hakken, en met de pulseknop heb je goede controle over grof en fijn hakken. Doordat er zuignapjes staat het apparaat mooi stabiel, wat erg handig is als je een deeg aan het kneden bent.
Kortom, fijne machine, die doet wat hij moet! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 14-12-2019

Onmisbaar in de keuken!

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 zwart

Onlangs de compacte keukenmachine ontvangen en er al veelvoudig gebruik van gemaakt voor het maken van smoothies, sauzen, soepen maar ook voor het pureren van groenten en fruit. Voorheen kocht ik kant en klare hummus maar sinds ik de keukenmachine heb maak ik deze zelf. Het zelfde geld voor pesto, homemade is uiteindelijk altijd het lekkerst! Met de 19 verschillende standen kun je zelf bepalen hoe fijn je groenten en fruit wilt snijden/malen. De blender past gemakkelijk in de koelkast, als er nog smoothie of sap over is om op een later moment te nuttigen. Naast de functionaliteiten heeft de keukenmachine een mooi design en is daarom leuk om naast het koffieapparaat en broodrooster op het aanrecht te hebben. Ik vind de verschillende standen ideaal! Hierdoor is het mogelijk om zelf te bepalen hoe fijn je groenten/fruit/kruiden snijd. Ondanks alle verschillende standen merk je hier qua geluid niks van! De keukenmachine heeft meer dan genoeg functies voor mij. In mijn dagelijkse gebruik zal ik uiteindelijk niet alle functies gebruiken. Een keukenmachine is voor mij onmisbaar is in de keuken. Ideaal voor het maken van smoothies, sauzen maar ook voor bijvoorbeeld fruithapjes voor de kids. Ik raad de keukenmachine aan aangezien ik zelfgemaakte soepen, sauzen en smoothies een gezondere optie vind vergeleken met de kant en klare varianten. Een keukenmachine draagt in mijn ogen bij aan een gezondere levensstijl! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Paultje75 13-12-2019

Compacte keukenmachine

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 zwart

Het is een compacte keukenmachine waarin je alle basisbereidingen voor verse en gezonde maaltijden in kan bereiden. Door de drie standen die erop zitten is hij gemakkelijk in gebruik en de lichte en donkere kleur oranje op de accessoires geeft aan op welke stand je de machine kan zetten. De zuignappen aan de onderkant van de machine hechten zich goed vast aan het keukenblad, waardoor deze niet over het keukenblad beweegt. Na gebruik van de machine kan je alle onderdelen in de mengkom opbergen, waardoor je alles bij elkaar houdt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bakker-Arts 12-12-2019

Gebruiksvriendelijke keukenmachine

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 zwart

Keukenmachine is klein en compact, hierdoor neemt deze weinig plaats in op de aanrecht.
Bijgeleverde hulpstukken zijn handig en kunnen worden opgeborgen in de kom.
Door de zuignappen staat de machine stevig.
Ideaal voor mixen, kneden, pureren, het maken van smoothies enz. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bok. 10-12-2019

Uitgebreide, handige keukenmachine!

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 zwart

Ik heb deze keukenmachine nu 2 weken in gebruik en ik ben hier heel tevreden over. Er zitten veel bruikbare functies op, die je voor allerlei gerechten en producten kunt gebruiken. De keukenmachine heeft een mooi design en het is heel handig dat je alle accessoires in het apparaat kan bewaren. Zo hou je alles netjes bij elkaar.
Ik had de handleiding graag wat uitgebreider gezien. Bijvoorbeeld wat meer voorbeelden voor welk accessoire je gebruikt voor een product/gerecht. Maar door de keukenmachine gewoon veel te gebruiken en alles gewoon te proberen, kom je er vanzelf achter hoe je de keukenmachine het beste kan gebruiken.
Kortom: een mooie, uitgebreide machine die je voor veel gerechten kan gebruiken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Familie_Kok 10-12-2019

Fijne en gebruiksvriendelijke keukenmachine

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 zwart

Ik gebruik deze keukenmachine nu een aantal dagen. Hij is echt heel erg fijn.
De keukenmachine is compact maar toch groot en krachtig genoeg. Na afloop kunnen onderdelen in de vaatwasser worden schoongemaakt en weer in de grote kom worden opgeborgen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

L. Brouwer 10-12-2019

Zeer fijne keukenmachine

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 zwart

Het is een fijne keukenmachine die makkelijk in gebruik is, en ook makkelijk schoon te maken is. Hij is erg compact, en neemt niet veel ruimte in op het aanrecht.
Alle accessoires zijn op te bergen in de mengkom, waardoor je deze niet los nog eens ergens hoeft op te bergen. Het geluidsniveau tijdens gebruik is zeer acceptabel, hij maakt geen enorme herrie. Het lange snoer is ook een groot pluspunt. Al met al is het een fijne keukenmachine die zijn werk goed doet! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Leijtos 10-12-2019

Prima keukenmachine

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 zwart

De compacte keukenmachine doet wat hij moet doen, door de verschillende opties zoals snijden, raspen en hakken zeer funticoneel! De sportshakes die wij dagelijks met de blender maken zijn ook erg smaakvol!
De machine is ook veilig te gebruiken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gooskens 10-12-2019

Snel en gezonde maaltijden maken

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 zwart

De keukenmachine is klein en compact waardoor deze weinig plaats in neemt op mijn aanrecht en in de keukenkastjes. Met de verschillende bijgeleverde hulpstukken maak je snel een maaltijd. Ik gebruik de keukenmachine om taartbeslag te maken, slagroom te kloppen, brood kneden, smoothies te maken en groentes te bewerken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bazzeman 10-12-2019

Prima resultaten

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 zwart

De eigenschappen van dit product zijn erg goed. Wij gebruiken dit product vaak bij het maken van pasta sausen. Wij hebben de Philips Viva Collection HR2334/12 - Pasta- en noedelmaker, samen met de keuken machine is dit een goede combinatie om zelf de saus en pasta te maken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Heijkoop 06-12-2019

Een geweldige hulp voor in de keuken

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 zwart

Wat opvalt is het design, robuust en modern.
Het gebruik van het apparaat is makkelijk en degelijk en maatverdeling is goed leesbaar en in de beker ipv erop geplakt.
De hulpstukken zijn makkelijk te plaatsen en niet geheel onbelangrijk ook zeer gemakkelijk eruit te halen en te reinigen.
Een goed punt is ook het relatief lage geluidsniveau van de keukenmachine die het werken ermee niet tot een grote verstoorder maakt.
Het raspen en versnipperen gaat wel heel erg gemakkelijk en vergt niet veel tijd.
Wat ik wel heel erg positief vind is de emulsieschijf die tot wat ik niet verwacht had wel heel makkelijk de ingrediënten mengt tot een egale saus.
Erg positief is de solide basis die is gecreëerd met de zuignappen aan de onderzijde waardoor de machine goed stabiel staat en je meer bewegingsvrijheid hebt bij het gebruik.
Kortom gebruiksvriendelijk en goede aanwinst in de keuken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Remonvdl 06-12-2019

Compacte machine met veel schijven

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 zwart

De keukenmachine is een compacte machine, waardoor hij niet teveel ruimte i beslag neemt op je aanrecht en je hem gerust kunt laten staan. Er zitten veel schijven bij, waar je vanalles mee kunt. Met deze keukenmachine ben je zeer snel klaar.
Nadeel is echter dat de fijne rasp iets te fijn raspt en wij idealiter ook nog een grotere rasp erbij hadden gezien. Al met al is het een prima keukenmachine. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Heidinga 03-12-2019

Compacte handige keukenmachine

Geschreven voor: Philips Daily Collection HR7310 zwart

Omdat ik elke dag vers kook met veel verse groentes die gesneden moeten worden, ben ik overgegaan tot de aankoop van de Philips compacte keukenmachine.
De machine is zeer compact en de onderdelen kun je in de kom zelf bewaren wat erg handig is!
Door het formaat van de keukenmachine neemt het niet heel veel ruimte in op je aanrecht of keukenkastje wat erg prettig is.
De machine is erg makkelijk te bedienen, dit wijst eigenlijk vanzelf.
Daarnaast zijn alle onderdelen makkelijk na gebruik weer schoon te maken.
Kortom een zeer handige en compacte keukenmachine. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]