Philips Viva Collection HR7530 wit - Reviews

2 snelheden/standen
Functies
hakken en snijden
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR7530 wit op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Bart 05-10-2020

Prima apparaat, totdat er iets kapot gaat!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 zwart

Prima machine. Maar als er iets kapot gaat ben je de pineut. In mijn geval was er een rubber ringetje van de mesunit los gegaan waardoor deze door het mes door werd gesneden. Onhandig. Maar een nieuw rubberring is niet te bestellen. Philips stelt doodleuk dat je een nieuwe mesunit a 34 euro moet bestellen. Terwijl zo'n ringetje nog geen euro kost. Waarschijnlijk maar een paar cent.
Voor mij einde philips. De klantvriendelijkheid die er ooit was is verleden tijd!
Er valt niet over te praten.
Ik ben hier zeer ontevreden over.

Pluspunten

• hakt en maalt verder prima

Minpunten

• Klantenservice als er een rubber ringeltje knapt
  • losse onderdelen niet te bestellen

Miatje 12-08-2020

mooi design

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

bevroren producten zoals fruit kan hij niet klein hakken. vloeistoffen moet je in een keer toevoegen dus apparaat tussendoor niet uitzetten want dan gaat de schijf drijven...

Natalya2019 22-01-2020

Makkelijk en multifunctioneel

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

De keukenmachine is compact, krachtig en multifunctioneel. Intuïtief design. Mijn dochter en ik (7 jaar oud) maakten snel aardappelpannenkoeken en salade klaar. Keukenmachine kan in de vaatwasser worden gewassen. Door de zuignappen op de poten kan de keukenmachine niet op tafel schuiven. De keukenmachine heeft verschillende snelheden. Hij sneed een groentesalade in een paar seconden. Een keukenmachine doet uitstekend werk van kruimeldeeg voor appeltaart. Snijd de appels in dunne plakjes en maal suiker tot poedersuiker. Ik hou van deze keukenmachine. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Winden 11-01-2020

Geweldige machine

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

Dit is een heerlijke alleskunner, wat ik vooral fijn vindt is dat het allemaal makkelijk hanteerbaar is, hij is niet zwaar, verschuift niet dmv zuignappen, en een handige bak om alles in op te bergen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nijhof 09-01-2020

Krachtig en vaatwasser proof

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

Deze keukenmachine kan alles, dus minder kastruimte nodig. Het is makkelijk in gebruik en alles kan in de vaatwasser. Het enige nadeel is het geluid wat de machine maakt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bats1974 05-01-2020

Mooie compacte keukenmachine

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

Mooie compacte keukenmachine neemt niet zoveel ruimte in zowel in de keuken als in de vaatwasser..
Ideaal voor iedere keuken geschikt en door alle mogelijkheden onmisbaar in iedere keuken.
Staat stevig door de zuignappen
En makkelijk in en uit elkaar te halen..
Top machine [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Boom2 04-01-2020

Compacte maar krachtige, veelzijdige machine!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

Deze compacte keukenmachine is verbazingwekkend krachtig! De bijbehorende accessoires kunnen makkelijk opgeborgen worden in de kast in het opbergsysteem. Met alle messen, blender, citruspers en hakmolen een ideaal en compleet apparaat! Daarnaast kan alles in de vaatwasser wat het gebruiken van het apparaat alleen maar stimuleert! Zeker een aanrader in ieders keuken! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kooij93 04-01-2020

Super veelzijdig!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

Heb ontzettend veel plezier van dit apparaat. Hij is erg veelzijdig en toch nog compact genoeg om makkelijk op te bergen. Erg makkelijk in gebruik dus zeker een aanrader [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

PIeter61 02-01-2020

Fijne keukenmachine voor dagelijks gebruik

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

De Philips Viva Collection is een prima keukenmachine voor dagelijks gebruik. Van pureren, tot blenden en van sinaasappels persen tot het maken van eigen friet. Het werkt allemaal snel en makkelijk met deze keukenmachine. De keukenmachine zelf is niet groot, wat prettig is voor je ruimte in de keuken. Maakt weinig lawaai en is prima schoon te maken na gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Quwen 29-12-2019

Compact maar wel een reus in zijn kunde!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

Een zeer modern design en zeer makkelijk te gebruiken Philips compacte keukenmachine.
Wij gebruiken de philips keukenmachine in de soos met oudere en ook thuis met de familie. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Robotjoek 28-12-2019

Top apparaat, handig in gebruik, en zo schoon !

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

Ik gebruik de keukenmachine nu een aantal weken en heb r al een hoop plezier aan beleefd....
Van pureren, tot blenden, tot het maken van verse sinaasappelsap, tot het maken van eigen friet, met dit apparaat is t allemaal een "peuleschil".
De machine is zeer handig en vooral makkelijk in gebruik dmv de kleuren gekoppeld aan de snelheid stand, en door de zuignappen aan de onderkant staat t geheel zo vast als een huis.
De bijgeleverde opbergbak voor de accessoires is ideaal voor een mooi opgeruimd resultaat.
Het schoonmaken is heerlijk makkelijk, zeker omdat t meeste zo de vaatwasser in kan....
Voor ons is ie aan iedereen aan te raden, want t is meer dan een handige hulp in de keuken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

A.Hint 28-12-2019

Handige keukenmachine voor veelzijdig gebruik!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

De keukenmachine heeft veel verschillende accessoires waardoor hij voor veel verschillende doelen gebruikt kan worden. Van vruchten persen, groentes snijden en kaas raspen tot brooddeeg kneden en saus mengen. De accessoires zijn allemaal vaatwasser bestendig waardoor hij gemakkelijk en snel schoon is te maken. Er zitten zuignapjes onder waardoor het apparaat ook niet verschuift tijdens het gebruik en geen beschadigingen maakt op het keukenblad.

Je kan de keukenmachine zonder de handleiding te lezen gebruiken omdat het allemaal vrij gemakkelijk voor zichzelf spreekt. De machine heeft meerdere standen van snelheid. Ik vind zelf dat de laagste stand voor het persen van sinaasappels nog vrij hard gaat waardoor je snel knoeit, maar werkt verder prima.

Sinds ik deze machine in gebruik heb maak ik er vrijwel iedere dag gebruik van. Je hebt binnen een paar tellen bijvoorbeeld je groenten fijn gesneden voor je warme maaltijd. Binnen 1 minuut heb ik er een gezonde smoothie mee gemaakt, door het bijbehorend mes kan ik er zelfs mijn licht bevroren fruit mee fijn hakken.

Ik vind dat de keukenmachine op je aanrecht relatief weinig plek inneemt, alleen alle bijbehorende accessoires nemen stiekem toch best veel plek in beslag in je keuken.

Ik ervaar deze keukenmachine als zeer prettig en zou hem zeker aanraden aan anderen, ook gezien de prijs/kwaliteit verhouding! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mlien 28-12-2019

Compacte krachtpatser

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

Wat een fijn apparaat! Er zitten veel hulpstukken bij en er is heel veel wat hij kan! Het schoonmaken van al die onderdelen zag ik tegenop, maat hoera, ze kunnen in de vaatwasser! Koekjes verkruimelen voor een taartbodem gaat ook probleemloos en dankzij de zuignapjes onderop blijft hij stevig staan. Al met al ben ik heel blij met dit apparaat! Ook de opbergbak voor de onderdelen is erg handig! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

de Roos 27-12-2019

Kleine alleskunner!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

Bij het openmaken van de doos is al direct duidelijk dat iedereen met deze machine kan werken. Alle onderdelen passen intuïtief in elkaar. Fijn voor mannen die geen handleiding lezen. Na alles schoongemaakt te hebben voor gebruik heb ik de machine in gebruik genomen. Salades staan binnen 5 minuten op tafel. Hierin heb ik uien gesnipperd, komkommer in plakjes, wortel geraspt en tomaten in partjes. Helaas kon ik de stand van de snijbladen niet aanpassen, daardoor waren de partjes tomaat erg dun.

De citruspers werkt erg fijn en is goed van pas gekomen tijdens de kerst. Doordat de pulp bovenin blijft en de jus zelf door blijft draaien heb je een verdraaid lekkere sinaasappelsap. Hier gaan wij los van de kerst meer van genieten.

Zelf bv een pesto maken gaat ook erg makkelijk. Het kleine hulpstuk om kruiden in te doen en te hakken werkt top. Binnen een paar seconden heb je alles fijn. Hetzelfde geldt voor de blender. De krachtige motor blend zoals je verwacht.

Het enige wat ik nog niet gebruikt heb is de mogelijkheid om deeg te maken.

Wil je tijd besparen in de keuken dan is dit een aanwinst. Daarnaast vervangt dit apparaat (hij is lekker compact) ook meteen een blender en citruspers. Scheelt weer ruimte. En wat ook veel tijd scheelt, is dat alles in de vaatwasser kan! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Reboost 23-12-2019

Multifunctionele krachtpatser!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

Deze keukenmachine is inzetbaar voor verschillende doeleinden en type gerechten. Fraaie salades, vers gesneden frietjes, goed gemengd deeg, een smoothie, of een glas verse jus: er is niets wat deze machine niet kan. Op deze manier heb je maar 1 apparaat nodig en daardoor heb je dus ook weinig rommel en afwas.
De verschillende onderdelen zijn erg makkelijk te de(monteren) en schoon te maken.
Tot slot heeft de machine genoeg kracht om met harde, plakkerige, of bevroren producten om te gaan en maakt hij naar mijn mening niet veel geluid. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Aliceb81 23-12-2019

Fijn apparaat, krachtig en werkt goed.

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

Groente in plakjes snijden gaat super snel, zonder vuile handen te krijgen.
Maken van smoothies gaat goed. Onderdelen klikken goed in elkaar en werken makkelijk. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hamakers 23-12-2019

Lekker compact in de kleine keuken

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

nu een aantal weken in het bezit van deeze keukenmachine. Ideaal voor het raspen van groenten of bijvoorbeeld het maken van een cakebeslag.Omdat hij zo compact is past hij goed in een kleine keuken, zeer tevreden over deze keukenmachine. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

ZoëChloe2 20-12-2019

Fijne keukenmachine die makkelijk schoon te houden

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

Hele fijne keukenmachine die makkelijk schoon te houden is. De onderdelen worden geleverd in een handige opberg bak/lade. Je schuift deze na gebruik dus makkelijk weer terug in de kast. Ik ben erg blij met het extra stukje gemak in de keuken. Je hebt binnen een handomdraai een ui gesneden en zondag ochtend een vers geperste jus d’ orange. De machine is vrij compact en dus geen sta in de weg. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Butterfly100 16-12-2019

Onmisbaar in de keuken!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

Ik gebruik deze keukenmachine dagelijks! Geschikt voor o.a. Maken van babyvoeding, smoothies, hakken groenten, soepen. Staat bij ons standaard op het aanrecht! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ottenboi 16-12-2019

De ideale toevoeging voor een compacte keuken!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

Dit apparaat is prachtig voor in de kleine keuken en is ideaal te gebruiken voor meerdere doeleinden. Het functioneert uitstekend en heeft meer dan genoeg opties om het koken erg gemakkelijk te maken. Ik raad dit product zeker aan! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]