Philips Viva Collection HR7530 wit - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR7530 wit op Kieskeurig.nl.

3,5

Kok in spe 01-02-2021

Happy met mijn philips Keukenmachine!!!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

Zovelen toebehoren, nog niet de kans gehad alles uit te proberen. Pas op de messen, die zijn echt VLIJMSCHERP (zoals ze horen te zijn!).
Van kruiden mixen/mengen, smoothies, beslag tot aan groenten snijden toe.
Dit maakt het werken in de keuken als man zelfs leuk!!!

De Weide 19-01-2021

Niet aanbevolen.

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 zwart

Ik zocht een apparaat dat ook friet kan snijden. Daar voldoen weinig machines aan.
De frieten worden wel krom maar de mogelijkheid heeft die wel.
De snijschijf snijd zeer dun! De raspschijf zeer fijn!

Pluspunten

• zeer veel mogelijkheden
  • klopt zelfs prima slagroom
  • handige opbergbak voor accessoires
  • makkelijk schoon te maken
  • blijft goed stabiel

Minpunten

• snijschijf te dunne plakjes
  • raspschijf te fijn

Kok1234 11-01-2021

Een echte alleskunner

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

Ik ben heel erg tevreden over deze keukenmachine, heel veel toepassingen en erg makkelijk in gebruik. Het dopje van de blender en de stamper zijn tevens maatbeker, een kommer in plakjes snijden gaat razendsnel. Mixen, smoothies allemaal simpel en snel. Wat ik wel echt mis is een schijf die grof raspt en een wat dikkere plak snijdt, want de ene die er nu bij zit raspt erg fijn en snijdt erg dunne plakjes. Als die schijf er nog komt bestel ik hem meteen, erg is nog 1 plekje voor vrij in de opbergvak.

RC1981 05-12-2020

Super apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

Super apparaat met veel functies, waardoor andere apparaten overbodig worden. Veel hulpstukken, nog niet alles getest

Bart 05-10-2020

Prima apparaat, totdat er iets kapot gaat!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 zwart

Prima machine. Maar als er iets kapot gaat ben je de pineut. In mijn geval was er een rubber ringetje van de mesunit los gegaan waardoor deze door het mes door werd gesneden. Onhandig. Maar een nieuw rubberring is niet te bestellen. Philips stelt doodleuk dat je een nieuwe mesunit a 34 euro moet bestellen. Terwijl zo'n ringetje nog geen euro kost. Waarschijnlijk maar een paar cent.
Voor mij einde philips. De klantvriendelijkheid die er ooit was is verleden tijd!
Er valt niet over te praten.
Ik ben hier zeer ontevreden over.

Pluspunten

• hakt en maalt verder prima

Minpunten

• Klantenservice als er een rubber ringeltje knapt
  • losse onderdelen niet te bestellen

RiSan 17-09-2020

Werkt top!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

Ik lees wat slechtere reviews over de 2-in-1 schijf, maar deze werkt zoals het hoort. Natuurlijk krijg je er geen dikke schijven groenten uit, maar dat is ook niet nodig. Dikke schijven kan je zelf wel snijden! Ik vind dat alle onderdelen goed hun werk doen en ik gebruik het apparaat bijna dagelijks! Even een snelle hummus maken bij visite, is in 2 minuten gebeurd:) Peen juliene is een kwestie van een paar seconden!

Miatje 12-08-2020

mooi design

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

bevroren producten zoals fruit kan hij niet klein hakken. vloeistoffen moet je in een keer toevoegen dus apparaat tussendoor niet uitzetten want dan gaat de schijf drijven...

Cock1964 29-02-2020

Te weinig snijmogelijkheden

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

Er zit 1 schijf bij die je om kan keren zodat je groenten kan snijden. De ene kant is om te raspen...de andere voor fijne schijfjes. Deze is echter zo fijn dat er van de groenten niet veel meer is terug te vinden als je het wokt. Het zou fijn zijn als Philips er een schijf bij zou maken zodat dit apparaat voor meer grovere groenten gebruikt kan worden

Natalya2019 22-01-2020

Makkelijk en multifunctioneel

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De keukenmachine is compact, krachtig en multifunctioneel. Intuïtief design. Mijn dochter en ik (7 jaar oud) maakten snel aardappelpannenkoeken en salade klaar. Keukenmachine kan in de vaatwasser worden gewassen. Door de zuignappen op de poten kan de keukenmachine niet op tafel schuiven. De keukenmachine heeft verschillende snelheden. Hij sneed een groentesalade in een paar seconden. Een keukenmachine doet uitstekend werk van kruimeldeeg voor appeltaart. Snijd de appels in dunne plakjes en maal suiker tot poedersuiker. Ik hou van deze keukenmachine.

Winden 11-01-2020

Geweldige machine

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is een heerlijke alleskunner, wat ik vooral fijn vindt is dat het allemaal makkelijk hanteerbaar is, hij is niet zwaar, verschuift niet dmv zuignappen, en een handige bak om alles in op te bergen

Nijhof 09-01-2020

Krachtig en vaatwasser proof

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze keukenmachine kan alles, dus minder kastruimte nodig. Het is makkelijk in gebruik en alles kan in de vaatwasser. Het enige nadeel is het geluid wat de machine maakt.

Boom2 04-01-2020

Compacte maar krachtige, veelzijdige machine!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze compacte keukenmachine is verbazingwekkend krachtig! De bijbehorende accessoires kunnen makkelijk opgeborgen worden in de kast in het opbergsysteem. Met alle messen, blender, citruspers en hakmolen een ideaal en compleet apparaat! Daarnaast kan alles in de vaatwasser wat het gebruiken van het apparaat alleen maar stimuleert! Zeker een aanrader in ieders keuken!

Nina131 04-01-2020

Super veelzijdig!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb ontzettend veel plezier van dit apparaat. Hij is erg veelzijdig en toch nog compact genoeg om makkelijk op te bergen. Erg makkelijk in gebruik dus zeker een aanrader

PIeter61 02-01-2020

Fijne keukenmachine voor dagelijks gebruik

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips Viva Collection is een prima keukenmachine voor dagelijks gebruik. Van pureren, tot blenden en van sinaasappels persen tot het maken van eigen friet. Het werkt allemaal snel en makkelijk met deze keukenmachine. De keukenmachine zelf is niet groot, wat prettig is voor je ruimte in de keuken. Maakt weinig lawaai en is prima schoon te maken na gebruik.

Quwen 29-12-2019

Compact maar wel een reus in zijn kunde!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een zeer modern design en zeer makkelijk te gebruiken Philips compacte keukenmachine.
Wij gebruiken de philips keukenmachine in de soos met oudere en ook thuis met de familie.

Robotjoek 28-12-2019

Top apparaat, handig in gebruik, en zo schoon !

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik gebruik de keukenmachine nu een aantal weken en heb r al een hoop plezier aan beleefd....
Van pureren, tot blenden, tot het maken van verse sinaasappelsap, tot het maken van eigen friet, met dit apparaat is t allemaal een "peuleschil".
De machine is zeer handig en vooral makkelijk in gebruik dmv de kleuren gekoppeld aan de snelheid stand, en door de zuignappen aan de onderkant staat t geheel zo vast als een huis.
De bijgeleverde opbergbak voor de accessoires is ideaal voor een mooi opgeruimd resultaat.
Het schoonmaken is heerlijk makkelijk, zeker omdat t meeste zo de vaatwasser in kan....
Voor ons is ie aan iedereen aan te raden, want t is meer dan een handige hulp in de keuken.

A.Hint 28-12-2019

Handige keukenmachine voor veelzijdig gebruik!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De keukenmachine heeft veel verschillende accessoires waardoor hij voor veel verschillende doelen gebruikt kan worden. Van vruchten persen, groentes snijden en kaas raspen tot brooddeeg kneden en saus mengen. De accessoires zijn allemaal vaatwasser bestendig waardoor hij gemakkelijk en snel schoon is te maken. Er zitten zuignapjes onder waardoor het apparaat ook niet verschuift tijdens het gebruik en geen beschadigingen maakt op het keukenblad.

Je kan de keukenmachine zonder de handleiding te lezen gebruiken omdat het allemaal vrij gemakkelijk voor zichzelf spreekt. De machine heeft meerdere standen van snelheid. Ik vind zelf dat de laagste stand voor het persen van sinaasappels nog vrij hard gaat waardoor je snel knoeit, maar werkt verder prima.

Sinds ik deze machine in gebruik heb maak ik er vrijwel iedere dag gebruik van. Je hebt binnen een paar tellen bijvoorbeeld je groenten fijn gesneden voor je warme maaltijd. Binnen 1 minuut heb ik er een gezonde smoothie mee gemaakt, door het bijbehorend mes kan ik er zelfs mijn licht bevroren fruit mee fijn hakken.

Ik vind dat de keukenmachine op je aanrecht relatief weinig plek inneemt, alleen alle bijbehorende accessoires nemen stiekem toch best veel plek in beslag in je keuken.

Ik ervaar deze keukenmachine als zeer prettig en zou hem zeker aanraden aan anderen, ook gezien de prijs/kwaliteit verhouding!

Mlien 28-12-2019

Compacte krachtpatser

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijn apparaat! Er zitten veel hulpstukken bij en er is heel veel wat hij kan! Het schoonmaken van al die onderdelen zag ik tegenop, maat hoera, ze kunnen in de vaatwasser! Koekjes verkruimelen voor een taartbodem gaat ook probleemloos en dankzij de zuignapjes onderop blijft hij stevig staan. Al met al ben ik heel blij met dit apparaat! Ook de opbergbak voor de onderdelen is erg handig!

de Roos 27-12-2019

Kleine alleskunner!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bij het openmaken van de doos is al direct duidelijk dat iedereen met deze machine kan werken. Alle onderdelen passen intuïtief in elkaar. Fijn voor mannen die geen handleiding lezen. Na alles schoongemaakt te hebben voor gebruik heb ik de machine in gebruik genomen. Salades staan binnen 5 minuten op tafel. Hierin heb ik uien gesnipperd, komkommer in plakjes, wortel geraspt en tomaten in partjes. Helaas kon ik de stand van de snijbladen niet aanpassen, daardoor waren de partjes tomaat erg dun.

De citruspers werkt erg fijn en is goed van pas gekomen tijdens de kerst. Doordat de pulp bovenin blijft en de jus zelf door blijft draaien heb je een verdraaid lekkere sinaasappelsap. Hier gaan wij los van de kerst meer van genieten.

Zelf bv een pesto maken gaat ook erg makkelijk. Het kleine hulpstuk om kruiden in te doen en te hakken werkt top. Binnen een paar seconden heb je alles fijn. Hetzelfde geldt voor de blender. De krachtige motor blend zoals je verwacht.

Het enige wat ik nog niet gebruikt heb is de mogelijkheid om deeg te maken.

Wil je tijd besparen in de keuken dan is dit een aanwinst. Daarnaast vervangt dit apparaat (hij is lekker compact) ook meteen een blender en citruspers. Scheelt weer ruimte. En wat ook veel tijd scheelt, is dat alles in de vaatwasser kan!

Reboost 23-12-2019

Multifunctionele krachtpatser!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR7530 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze keukenmachine is inzetbaar voor verschillende doeleinden en type gerechten. Fraaie salades, vers gesneden frietjes, goed gemengd deeg, een smoothie, of een glas verse jus: er is niets wat deze machine niet kan. Op deze manier heb je maar 1 apparaat nodig en daardoor heb je dus ook weinig rommel en afwas.
De verschillende onderdelen zijn erg makkelijk te de(monteren) en schoon te maken.
Tot slot heeft de machine genoeg kracht om met harde, plakkerige, of bevroren producten om te gaan en maakt hij naar mijn mening niet veel geluid.