Tristar MX-4823 Keukenmachine - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tristar MX-4823 Keukenmachine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marianne 30-09-2019

Prima Food Processer

Makkelijk in gebruik en schoon te maken.
Snelle manier om je groenten klein te snijden.
Heerlijke smoothies.

Lijneke7 30-08-2019

Super fijne foodprocessor

Wat een makkelijk te gebruiken apparaat!
Wij hebben een gezin met een dochter van 3 jaar. Doordat de foodprocessor zuignappen heeft staat hij heel stevig en kan ook mij dochter veilig mee helpen met het maken van bijvoorbeeld soep.
De glazen zijn groot genoeg om met z’n 3en van te eten waardoor we ook maar één keer hoeven te mixen.
Nadat we klaar zijn met de foodprocessor kan hij in de vaatwasser. Met een druk huishouden dus ideaal om gezond te kunnen eten, maar ook makkelijk en snel.

Pluspunten

• Vaatwasser bestendig

Robothulp 16-08-2019

Multifunctioneel

Dit product mogen testen; fijn apparaat voor het hakken/snijden en daarna mengen van bijv. soep, smoothies, milkshakes. Makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• compact apparaat
  • staat erg stabiel door zuignapjes

Minpunten

• jammer dat er geen deeghaken bij zijn geleverd

Nikki 16-08-2019

Werkt zoals hij hoort!

Gekocht, geprobeerd, verkocht (niet letterlijk maar figuurlijk natuurlijk!).
Wat een beest van een ding. Komkommers en wortels maken geen schijn van kans. De foodprocessor is niet de duurste en ook niet de mooiste maar de afwerking is voor de prijs prima en de werking, waar het naar mijn idee om gaat, is bijzonder goed.
De twee standen op het apparaat, naast de uit stand, hebben een duidelijk verschil en zijn gemakkelijk te bedienen met de draaiknop.
De glazen kan die erbij zit is voldoende groot voor meerdere glazen smoothies en gemakkelijk te vervangen voor de kom die wij over het algemeen meer gebruiken.
Bovendien gemakkelijk schoon te maken maar wel oppassen voor de messen natuurlijk!

Pluspunten

• zuignappen dus stabiel
  • gemakkelijk schoon te maken

Flowvp 14-08-2019

Goede keukenset voor een mooie prijs!

Makkelijke keukenset van TriStar met veel mogelijkheden. Een blender en choppertje in 1, super handig. Goede kracht en makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Mooi
  • Krachtig
  • 2-in-1

Minpunten

• Groot