Kenwood KM282 wit, metallic

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood KM282 wit, metallic op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

Andrea 07-06-2018

Na twee jaar morsdood

Geschreven voor: Kenwood KM282 wit, metallic

Ik kan het niet geloven dat een Kenwood keukenmachine bij normaal gebruik geen langere fabriekslevensduur dan twee jaar heeft. Een mooie machine met veel toebehoor die het ineens laat afweten. Na googelen begrijp ik dat reclamatie bij Kenwood geen zin heeft i.v.m. hun insteek, dat zij de producten op twee jaar gebruik vervaardigen. Ik ben niet de enige die dit overkomt. Triest. En zonde van het geld.

Officiele reactie van Kenwood 15-06-2018

Geachte mevrouw,

Spijtig om te vernemen dat uw Kenwood keukenmachine een technisch defect lijkt te vertonen.
Kieskeurig.nl heeft u inmiddels benaderd met de vraag of wij (Kenwood) contact met u mogen opnemen om na te gaan wat wij in deze voor u kunnen betekenen.

Team Service Kenwood

alexknlvr 31-01-2015
Geschreven voor: Kenwood KM282 wit, metallic

Het apparaat zelf is degelijk. De bijbehorende onderdelen zijn van zeer slechte kwaliteit. Van alle plastic onderdelen die er bij zitten is er bij mij geen één meer heel. Er breken snel stukjes af of scheurt. Eén van de mixers moest ik ook al vervangen. Ik heb het apparaat nu anderhalf jaar en het valt mij erg tegen dat dat plastic zo snel kapot gaat.Bij de blender zie ik roestvorming bij schroeven. Daarnaast reikt de mixer niet helemaal tot de bodem van de mengkom waardoor ik het mengsel zelf af en toe met een lepel moet omscheppen om te zorgen dat alles goed door elkaar gaat.

LindaEBT 17-03-2013
Geschreven voor: Kenwood KM282 wit, metallic

Een compleet apparaat met heel veel mogelijkheden. De keukenmachine wordt geleverd met verschillende opzetstukken, zoals een blender en een citruspers. Hiervoor had ik allemaal losse apparaten, maar dit apparaat vervangt deze.