Bosch MUM4825 wit, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM4825 wit, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

y*******@g******** 27-03-2022

Top ding! Basaal en effectief.

Geschreven voor: Bosch MUM4825 wit, rood

TOPDING!! mijn 3e keukenmachine en de beste. Hij werkt iets anders als de gemiddelde machine, dus het begin was even puzzelen, Maar ik wil niet meer anders. Geen enorme kom, meer voor een klein klusje, maar een eigen, kleinere kom-of bord eronder bijv. Een basis apparaat, waardoor je alleen koopt, wat je ook echt gebruikt. De extra onderdelen, zijn prijzig, maar een superkwaliteit. Voorbeeld: Hutspot, in 10 minuten, van hele ui-winterpeen, zo, via de rasp de pan in, geen extra afwas dus. Hij is ook niet zo enorm op mijn aanrecht. Ik ben er heel blij mee.

Review 7-12-2021:
TOPDING! is Basic, raspen, snijden, mixen, kneden. Geen onnodige extra's. Wat je erbij wilt, kan je kopen (ook over 5 jaar nog) de basis wordt niet veranderd. Wel even wennen, je activeert hem met de knop, niet met een grote mengkom. Er kan ook een bakje, of bord onder worden gezet. Mooi compact systeem. Mijn 3e keukenmachine in mijn leven, voor het eerst echt tevreden.

Pluspunten

• Geen overbodige extra's
  • Compact model
  • Er kan een eigen pan onder
  • Onderdelen zijn goed te koop

Minpunten

• vervangende onderdelen zijn prijzig
  • Je moet er even mee leren werken

HerbertM 25-01-2013
Geschreven voor: Bosch MUM4825 wit, rood

Heb deze nu een paar weken in bezit en ben er heel erg tevreen over. Enigste minpuntje is dat de uitbreidings onderdelen erg prijzig zijn.