Philips Viva Collection HR7762/00 beige - Reviews

Onderdelen vaatwasmachinebestendig

8,1

Yvonne 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

Veel mogelijkheden!

Prima product voor in de keuken. Vele mogelijkheden om eten voor te bereiden. Fijn in gebruik en tegen een mooie prijs.

Brenda 20-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat, degelijk, prijs/kwaliteit erg goed

Het is een erg mooi product. Het is alleen uitvogelen hoe het werkt want ik werd niet echt wijs uit de beschrijving. Maar door het te proberen leer je het vrij snel!

I.R.Stoof 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

Keukenmachine

Ik heb die product gekocht bij Mediamarkt zaandam.
Ik heb die gekozen want Ik hou van die stylist erg modist met paars kleur, mooi en snel shoonmaken.
De prijst is super OK voor die kualiteit van Philips maar ik heb die video gezien bij Youtube krijgt een spatula dan wat heb ik gekocht geen spatula. Dat is kleine minpunten .

Pluspunten

• Modis
  • Strong
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• No Spatula

foodprocessor type 7762/00 09-11-2016 Product paar weken in bezit

foodprocessor type 7762/00

heel fijn product, supersnel en handig in gebruik, makkelijk af te wassen.
Jammer dat er geen boekje bij zit voor de gebruiksaanwijzing, nu is het bijna niet te lezen , dat is het enige minpunt.

Berry 03-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goed gevarieerd apparaat

Doet gewoon wat ie moet doen lekker veel verschilende messen erbij super tevreden
Ook blij met de blender erbij

Wouter 20-11-2015 Product paar dagen in bezit

Erg handig met fijne bak om de onderdelen in op te bergen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Broekhuijsen 16-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb nog maar enkele mogelijkheden gebruikt. Vegetarische hamburgers met bonen vergt wat gewenning. Alles wordt snel te fijn vermalen maar dit moet geoefend worden. Pizza deeg is gemaakt. Doordat alles in de kom zit kan je niet voelen zoals met deeghaken. Ook gewenning dus. Handleiding kan wel beter. Onduidelijke tekeningen wat met de diverse hulpstukken mogelijk is. Ik zie hier liever een duidelijke omschrijving.

sterren14 14-11-2015 Product jaar of meer in bezit

Fantastische keukenmachine. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Heb deze machine zelf al twee jaar, nu gekocht als cadeau voor een vriendin.

matthijs 12-11-2015 Product paar dagen in bezit

De keukenmachine van Philips is compact, eenvoudig in gebruik en onderhoud. De onderdelen zijn vaatwasbestendig.

Ik kon ermee raspen en aardappelen snijden voor huisgemaakte frietjes.

Ik kon ook cake mee bereiden en mixen of koffie hakken.

Het bevalt me goed! Ik aarzelde al een tijdje om een keukenmachine te kopen maar na het lezen van alles wat ik mee kan heb ik deze gekocht. De prijs kwaliteit verhouden in prima.

Meteen gebruikt na aankoop. Ik raad het wel aan iedereen die snel, eenvoudig en effectief in de keuken wil werken.

Mark 11-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi en uitgebreid apparaat. Je kan er veel gerechten mee maken. En de motor is lekker krachtig. Erg blij mee! Aanrader wat mij betreft.

Anoniem 10-11-2015 Product paar dagen in bezit

7,3
Prima apparaat met meer dan genoeg mogelijkheden, degelijk plastic zoals je van philips gewend bent.

Roegsana 09-11-2015 Product paar dagen in bezit

In verhouding met de prijs krijg je enorm veel terug voor je geld. De mesjes zijn enorm scherp is makkelijk schoon te maken. Veel verschillende opties, makkelijk om een smoothie te maken of gestoomde groente te pureren voor de kleine. Ideaal!

Grietje 08-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb de machine nu een aantal dagen in huis en ben er erg blij mee! Veel mogelijkheden. Alleen jammer dat er zo'n saaie gebruiksaanwijzing bij zit..

Dennis 07-11-2015 Product paar dagen in bezit

Werkt goed, maakt heerlijke smoothies, hakt je groente kort en klein, kortom top apparaat!
Ik mis wel een mooie handleiding, alles is nu genoteerd op een snel stukgaand papiertje. Juist om het apparaat te leren kennen zou het fijn zijn als er een kort stevig schema is waar je welk onderdeel voor moet gebruiken.
Verder ziet het apparaat er goed uit en is de gegeven informatie wel duidelijk en gedetailleerd beschreven.
Indien je nog twijfelt kopen dus!

Mde Vries 01-11-2015 Product paar dagen in bezit

Omdat de mogelijkheden zo talloos zijn, heb ik wederom dezelfde besteld. Helaas was de mixkom van de vorige na twee weken al gescheurd en nu na een jaar nog verder kapot, net als de deksel. dat is jammer. Losse onderdelen zijn in verhouding veel te duur!

Bo151 25-05-2015 Product maand in bezit

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.
Het apparaat is makkelijk in gebruik en heeft vele opties. De opbergbak die er bij komt is er handig. Daarnaast is het ook mooi om te zien.

Rob197512345 21-05-2015 Product paar weken in bezit

Het product is mooi (eenvoudig, maar stijlvol), het staat stevig op het aanrecht vanwege de 4 zuignapjes onder de bodem, er zitten heel veel verschillende spullen bij, waardoor het gebruik heel divers is, het appraat werkt makkelijk en intuitief en de zaken die wij er tot nu toe mee gemaakt hebben, zijn allemaal gelukt. Dus: top aankoop!

zal 21-05-2015 Product paar weken in bezit

Deze keukenmachine is goed om te hebben in de keuken, want je krijgt veel mogelijkheden om het eten te breiden. Daardoor wordt koken meer leuker en makkelijker voor vrogere. ik beveel het absoluut aan andren.

Wing75 20-05-2015 Product paar weken in bezit

Het apparaat is erg vriendelijk in gebruik. Alles wijst voor zich. Ook kan hij best wel veel dingen achter elkaar doen. Het apparaat is erg makkelijk schoon te maken. Een min punt is dat hij heel snel van de veiligheidsknop schiet. Dan stopt hij er mee. Dus ik moet de kom steeds vast houden bij het gebruik.

EMDdaGraça 17-05-2015 Product paar weken in bezit

Na 16 dagen heb ik nog niet alle mogelijkheden benut.
Het is nog even uitzoeken welke raspen ik het beste geschikt vind voor de verschillende groenten die ik gebruik