Bosch MUM54420 rood, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM54420 rood, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Martine 05-02-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54420 rood, zilver

Zeer enthousiast over deze machine. Hiervoor een andere machine gehad en niet zo tevreden.Deze kan ik iedereen aanbevelen, hij is niet alleen mooi om te zien maar maakt ook alles waar. Gemakkelijk in gebruik, stil, degelijk en veel mogelijkheden!

RachelE 23-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54420 rood, zilver

Het eerste dat me opviel aan deze machine is hoe degelijk en stevig hij is. Het is nog even uitzoeken, maar tot nu toe bevalt het apparaat me erg goed! Enige wat ik mis, is een hak functie voor noten en ijs.

Me 22-01-2016
Geschreven voor: Bosch MUM54420 rood, zilver

Doet alles wat in de omschrijving staat en eenvoudig te bedienen. Apparaat en accessoires voelen stevig aan. Diverse keren gebruikt voor het maken van beslag en persen van sinaasappels. Door de handige vorm van de kom wordt het beslag goed gemixt. Maakt niet veel herrie.

cindy 29-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54420 rood, zilver

ik heb het apparaat pas een paar dagen. maar ben nu al super enthousiast! De mogelijkheden zijn eindeloos en hij is super gemakkelijk in gebruik en ook makkelijk schoon te maken.

Edward 27-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54420 rood, zilver

Geweldige machine een echte alles kunner.
De accessoires zijn ook zeer makkelijk te plaatsen.
waardoor er weer andere functies ontstaan.
Hij is makkelijk schoon te maken en neemt niet veel ruimte in beslag.
Kortom een geweldige keukenhulp.

Alet 21-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54420 rood, zilver

Dit apparaat is perfect! Hij kan alles aan en staat stevig op zijn noppen. Enige onderdeel dat mist is de citruspers, maar voor de rest werkt hij perfect. Taarten maken, groente snijden, kaas raspen, smoothies maken alles gaat met het grootste gemak. De metalen kom is enorm handig voor perfect geklopt eiwit. Ik heb deze genomen omdat mijn moeder er ook 1 heeft en kan zeker niet meer zonder! Raad dit product aan iedereen aan, veel beter dan een kitchenaid die veel minder krachtig is en minder accessoires bij krijgt. EN in deze roze/rood is hij prachtig!

Karin 14-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54420 rood, zilver

Geweldig apparaat, makkelijk te bedienen én natuurlijk te mooi om in een kast te zetten. Enige minpuntje is dat er geen schenktuit aan de blenderkom zit.

sanne2014 12-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54420 rood, zilver

Mooie machine. Niet heel groot en makkelijk in gebruik. Op de hoogste stand wiebelt hij een beetje maar hij heeft dan ook een 900 watt vermogen. Wel pakt hij met weinig inhoud niet altijd alles goed mee met de mixer. Dit is wel jammer maar op te lossen met een spatel

Selly 06-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54420 rood, zilver

Super gebruiksvriendelijk, ziet er heel mooi uit en werkt zoals het hoort. Alleen jammer dat er geen hakfunctie bij zit/op kan. Dat onderdeel kan niet meer besteld worden via internet. Verder kan je heel veel met deze keukenmachine! Ui in ringetjes snijden voor de uiensoep gaat top, pizzadeeg maken ia zo gebeurt en hetzelfde geld voor cakebeslag! De blender/mixer is ook ideaal, vooral dat hij in de vaatwasser kan. Ik ben blij met mijn aankoop! :)

Sanne2015 03-12-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54420 rood, zilver

Dit apparaat is een lust voor het oog! Ik heb hem meteen uitgepakt en in gebruik genomen. Zonder de gebruiksaanwijzing te hebben gelezen, wees alles zich als vanzelf. Hij is makkelijk uit elkaar te halen, schoon te maken en te bedienen. Hier ga ik zeker nog veel plezier van hebben!

HVS 16-11-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54420 rood, zilver

Geweldige keukenmachine, zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk in onderhoud. Qua formaat perfect voor een kleinere keuken

12Marion12 12-06-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54420 rood, zilver

prima apparaat. robuust en ideaal dat het een rvs mengkom is, die kan dus tegen een stootje. Het in elkaar zetten van de verschillende onderdelen is heel gemakkelijk, daar heb je het boekje niet voor nodig. Zet de pijltjes van de verschillende onderdelen op elkaar, en draai een kwartslag en alles zit stevig vast. (Als iets niet stevig genoeg is vastgeklikt, start de machine niet, dus kan er ook niks kapot draaien). de mengkom inhoud van 3,9 ltr is prima, zeker als je iets meer deegmassa hebt, die gutst er dan niet overheen. Ook het kloppen van zelfs 1 eiwit lukt prima. De blender is door de kinderen al gebruikt om een shake/smoothie te maken. Dit lukt zonder problemen. Geluid van de machine is net zoveel of misschien zelfs iets minder van mijn keukenmixer. De raspen zijn ook al uitgeprobeerd om een eenvoudige salade te maken (kool/wortel/komkommer). Mooie losse stukjes en geen drab.
Deze 54420 biedt voor gewoon gebruik heel veel mogelijkheden en snelheden. Dan het schoonmaken. Dit gaat echt snel en eenvoudig onder de lauwe kraan. Voor mij dus een echte aanwinst voor in de keuken. (had ik 15 jaar eerder moeten kopen)
PS: ik heb de basisuitvoering, je kan je machine ook uitbreiden met nog meer onderdelen, die kun je apart bijbestellen.

Dorien van Elzen 10-06-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54420 rood, zilver

Fantastisch apparaat. Niet alleen qua vormgeving en kleur, maar ook qua gebruiksgemak. Smoothies in een MUM van tijd klaar en geen lamme armen meer bij het lange mixen van biscuitdeeg. Ik ben helemaal blij :-)

Karin12345678 22-05-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54420 rood, zilver

De machine nu een aantal weken in bezit. Inmiddels al verschillende dingen meegemaakt. In het begin is het even zoeken naar de juiste stand bij de juiste hulpmiddelen. Eenmaal uitgevonden, een hele verademing! Doet wat een keukenmachine moet doen. Stil in gebruik, eenvoudig bedienbaar en zeer makkelijk schoon te maken. Nog geen moment spijt gehad van onze aankoop, al is het alleen maar door de heerlijke cheesecake die we er mee hebben gemaakt!

Edwin Postema 10-01-2015
Geschreven voor: Bosch MUM54420 rood, zilver

Apparaat voelt degelijk en stabiel aan. Maakt weinig lawaai en is zeer eenvoudig te bedienen. Met de bijgeleverde accessoires kan menig maaltijd worden bereid. Vele extra accessoires te verkrijgen.
Makkelijk schoon te maken.
Kortom: Topproduct.

Fjal 23-12-2014
Geschreven voor: Bosch MUM54420 rood, zilver

Ik heb dit apparaat gekozen vanwege de vele mogelijkheden en de goede referenties van anderen. Het is een stevig apparaat. In vergelijking met mijn handmixer en blender maakt dit apparaat weinig geluid. Wat mij ook meeviel was de grootte van het apparaat, daar ik maar over een kleine keuken beschik. Alhoewel ik het nog niet heb gebruikt om te kokkerellen, kan ik nu niet wachten om de eerste taarten, pizza's e.d. te gaan bereiden. Leuke bijkomstigheid is de bijgeleverde CD met recepten en de huidige accessoire-actie.

Raatje 18-12-2014
Geschreven voor: Bosch MUM54420 rood, zilver

Het is een compacte en moderne keukenmachine met veel mogelijkheden tot aanvullen met diverse accessoires.

Simone Lemmens 05-11-2014
Geschreven voor: Bosch MUM54420 rood, zilver

Het is een heel fijn apparaat! Mijn schoonzusje heeft er een en deze heb ik vaker gebruikt om haar te helpen. Hij is zo fijn dat ik er ook een wou.
Maakt weinig geluid, mixt goed, makkelijk in gebruik, heeft veel opties en is ook nog eens super mooi!