Moulinex Fresh Express + - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Moulinex Fresh Express + op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

fantje 19-03-2013
Geschreven voor: Moulinex Fresh Express +

ik vind het een wereld apparaat door mijn fibromyalgie lukt raspen op een schaaf niet meer en hiermee maak ik supersnel komkommer plakjes of geraspte parmezaanse kaas :D

Krasnapolsky 19-03-2013
Geschreven voor: Moulinex Fresh Express +

Voor het zelfstandig salades maken uitstekend. Knoflook, uien, etc. Handige aanwinst voor de keuken.

E. Steegmans - Verhaert 14-01-2013
Geschreven voor: Moulinex Fresh Express +

Dit apparaat had ik al eerder gezien bij de Mediamarkt. Enige tijd later stond het in de folder van Mikro Elektro goedkoper en met 20% korting. Het is een heerlijk apparaat: compact, veel verschillende mogelijkheden, snel gebruiksklaar en ook weer snel afgewassen en opgeruimd. Ik gebruik vooral de twee raspen. Die werken prima. Het enige nadeel is dat er wat reststukjes van de te snijden groenten tussen het "mes" en de behuizing komen.
Het uien snijden (plakjes) vond ik niet zo geweldig goed gaan. Maar dat waar ik het voor gebruiken wil gaat perfect!

joike 27-10-2012
Geschreven voor: Moulinex Fresh Express +

Mijn grootste miskoop ooit. Hij raspt wortelen prima maar verder schieten er van welke andere groenten dan ook steeds hele stukken tussen de bijgeleverde rasp/snij schijven waardoor hij dus compleet vastloopt. Verder is het gedeelte waar je de groenten doorheen moet duwen veel te klein en sta je nog alles in stukken te snijden. Motor is duidelijk ook veel te zwak, jammer genoeg is hij niet stuk te krijgen dus degelijk is ie wel!