Moulinex QA404G rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Moulinex QA404G rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Bea42 22-01-2014
Geschreven voor: Moulinex QA404G rood

Deze Moulinex keukenmachine is zeer eenvoudig te bedienen. Heeft een aantrekkelijk uitzicht in de keuken. Zeer gemakkelijk te reinigen. Heeft veel mogelijkheden. Prijs-kwaliteit is verantwoord en aantrekkelijk.
We zijn zeer tevreden over onze aankoop. Een aanrader!

j.berlo13 08-01-2014
Geschreven voor: Moulinex QA404G rood

Voor deze prijs een goede machine met mogelijkheden. prettig in gebruik en makkelijk schoon te maken. Alles in de afwas machine.

Gaai 23-01-2014

Krijg je er ook een afwasmachine bij, dan?

snijders109 27-11-2013
Geschreven voor: Moulinex QA404G rood

prachtige machine en een mooie vormgeving. doet het uitstekend en de aparte dingen die erbij zitten zijn ook prima. kortom een mooi product.

vandeventer3832 12-06-2013
Geschreven voor: Moulinex QA404G rood

Het enige wat het apparaat kan is mixen, tijdens het kneden van deeg voor een recept uit het bijgeleverde receptenboek maakte de machine ijzingwekkende herrie, bovendien dreigde de bovenkant van het apparaat van de rest los te breken, ik heb hem toen maar snel uitgezet.
Ook mengen van ingredienten voor bijv cakebeslag is een moeilijke klus voor de masterchef, hij krijgt de stukjes boter niet vermengd met de rest, die klus heb ik geklaard met de handmixer.
Ook neemt de deeghaak de ingredienten niet mee, alles blijft aan de zijkant van de mengkom plakken waardoor de haak doelloos ronddraait.

Finnegan 14-06-2013

Wat een onzin review. Bij een slechte schrijver deugt de pen niet, zei mijn moeder altijd. Dit is er zo één. Waarom werkt de machine bij anderen dan wel goed?

Marino V. 01-12-2013

Inderdaad bij mij is het ook zo echt een ramptoestel!!! Is enkel maar gemaakt voor het lichte werk maar voor een deegje van een groot brood enz...., kan het toestel zeker nie aan. In mijn ogen speelgoed.

Polleke 21-05-2013
Geschreven voor: Moulinex QA404G rood

Doet wat hij beloofd. Echter het zwaardere werk durf ik niet aan. Daar lijkt de constructie te fragiel voor. Gezien de prijs kwaliteit verhouding echter een prima apparaat en een ideale keukenhulp. Bobshop €155.

Inno_2013 16-05-2013
Geschreven voor: Moulinex QA404G rood

Deze op het oog mooie machine aangeschaft voor het kneden van kleine (brood) deegjes van 500 tot 800 gram. Helaas is dit teveel voor deze machine, het kraakt, rammelt en er zit heel veel speling in de (plastic) scharnieren. De machine krijgt het deeg niet mooi afgekneed, waarschijnlijk te weinig power of een verkeerde rotering van de deeghaak. Cake en zandkoekjes zou met deze machine kunnen maar stop er niet te veel in. Voor mij is deze keukenmachine weggegooid geld. De mogelijkheden die deze machine heeft zijn op het eerste oog fantastisch maar door de zwakke bouw heb je daar helaas niets aan.

Wil je alleen naar deze keukenmachine kijken dan zou ik voor deze gaan. Wil je hem daadwerkelijk gaan gebruiken dan zou ik verder kijken.

keukenproff 29-04-2013
Geschreven voor: Moulinex QA404G rood

Machine ziet er mooi en degelijk uit echter schijn bedriegt.
De machine is ABSOLUUT NIET geschikt om de zwaardere klussen zoals deeg kneden/mengen te volbrengen zoals het hoort.
De bovenkant van de machine vliegt er bijna letterlijk af.
De menghaak reikt ook niet tot aan de bodem.
Gekocht voor €199 en ik vind dit geen goede prijs/kwaliteit verhouding.

Finnegan 01-05-2013

Beste keukenproff, ten eerste heb veel te veel betaalt en je dus niet goed geinformeerd. Het apparaat kneed prima tot 1 kilo deeg. De bovenkant beweegt dan wel mee, maar dat doet ieder apparaat bij zwaar werk. Ik heb alle mogelijkheden gebruikt en het is een prima machine, die ik voor 130 euro heb gekocht met 30 euro retour van moulinex. Kijk eens op You tupe naar dit apparaat en je krijgt o.a. beelden van een Turkse vrouw die gerechten maakt met de masterchef. Zij is niet voorzichtig met het apparaat, maar het doet prima zijn werk tijdens het kneden.

ear56 24-03-2013
Geschreven voor: Moulinex QA404G rood

Een geweldige machine die veel mogelijkheden biedt. Tot op heden voornamelijk gebruik gemaakt van de mixkom en toebehoren. De machine staat stevig op het werkoppervlak. afen toe moet je het beslag met een spatel weer in de kom te scheppen.

valeryv 23-03-2013
Geschreven voor: Moulinex QA404G rood

Een fijne machine die veel mogelijkheden biedt. Tot op heden voornamelijk gebruik gemaakt van de mixkom en toebehoren. De machine staat stevig op het werkoppervlak. Wat ik iets minder vind, is dat ik in de meeste gevallen de machine even tussentijds moet stoppen om beslag e.d. met een spatel van de rand te schrapen. De garde, vlinder en deeghaak bereiken net niet de zijkant van de kom.

hanniedenouden 19-03-2013
Geschreven voor: Moulinex QA404G rood

Een fijne keukenmachine, handig in gebruik en goed schoon te maken. Ik gebruik hem nogal veel als mixer en dat werkt super. Ook het beslag voor cake/taart wordt lekker luchtig. Is zo om te bouwen als snijmachine voor het snijden van rauwkost. schijfjes aardappels en het raspen van kaas. Ik ben er erg blij mee en hij staat nog leuk in de keuken ook

wendya1 19-03-2013
Geschreven voor: Moulinex QA404G rood

Het is een fijne keukenmachine, makkelijk in gebruik en zeer gebruiksvriendelijk.
Alles gaat makkelijk in de vaatwasser en is dus zo schoon. Fantastisch apparaat.

r.sanstra 19-03-2013
Geschreven voor: Moulinex QA404G rood

heerlijk om mee te werken ik werk er veel mee even een wortel of kaas raspen of als ik een taart moet maken. de RVS kom is lekker groot en alles is makkelijk schoon te maken.
met een woord gezegt heerlijk.

Vevica 19-03-2013
Geschreven voor: Moulinex QA404G rood

Dit apparaat is waar voor je geld. Het enige minpuntje is dat bij de hoogste stand het apparaat iets minder stabiel lijkt. Verder is het apparaat geweldig. Ik maak er voornamelijk beslag voor taarten en cakes mee!!

Finnegan 05-02-2013
Geschreven voor: Moulinex QA404G rood

Omdat mijn Moulinex foodmaster van 30 jaar oud het begaf, heb ik deze aangeschaft. Moulinex is eenvoudig, maar heeft z'n degelijkheid bij mij bewezen. Deze Moulinex doet zijn werk, maar ik vind dat het wel wat beter zou kunnen. Bij het kneden moet ik met een spaan de kanten schoonhouden. Als ik dat vergelijk met de keukenmachine van Bosch, die doet dat veel mooier. De kneedhaak is wel oerdegelijk in vergelijk met het geheel van plastic, maar goed, het werkt. Ik ben tevreden over dit apparaat, maar vorige week was er een aanbieding van de Bosch machine voor enkele tientjes meer en die had ik toch liever gehad. Waarom, de zgn. planetarische draaiing van kneedhaak en menggarde loopt veel mooier, waardoor deeg en beslag beter wordt verwerkt. Toch heb ik al mooi brood en pizzadeeg gemaakt met de Moulinex.
Ik twijfelde wat over het groentensnijhulpstuk, maar dat werk wel goed. Echter, maar dat is bij andere apparaten ook, moet je de te snijden groente wel vooraf "op maat" snijden. Gemak van Moulinex is wel, dat je er een schaal onder kan zetten en de groenten gelijk kan verdelen. Snel en makkelijk schoon te maken onder de kraan.

Finnegan 05-02-2013

Overigens heb ik deze machine gekocht met de Moulinex aanbieding van 20% retour van de aankoopsom. Binnen twee weken stond het bedrag op mijn rekening. Dat doet Moulinex NL dus keurig. Een warme douche voor Moulinex.

Laukje. 15-01-2013
Geschreven voor: Moulinex QA404G rood

Sinds 3 weken heb ik de mooie rooie in mijn keuken toegevoegd. Inmiddels brooddeeg gemaakt, slagroom geklopt en milkshakes gemaakt.
Ik vind het een super apparaat, alleen maakte het wel veel lawaai tijdens de milkshake bereiding. Maar het eindresultaat is super.
Groenten heb ik er nog niet mee gesneden, daar kan ik nog niets over zeggen.
Het schoonmaken is erg eenvoudig en goed te doen tot zover.

Dietjedo 11-01-2013
Geschreven voor: Moulinex QA404G rood

Prima machine! Ben er erg blij mee, gebruik hem elke dag, hij is makkelijk in gebruik, makkelijk schoon te maken en doet wat hij doen moet.
Vooralsnog twee minpunten ontdekt:
1) Hij maakt op de hogere standen veel geluid.
2) Ik had een kleine snijmachine naast of i.p.v. de blender, wel makkelijker gevonden om snel een ui klein te maken, hier krijg je dat niet makkelijk uit.

Thomasb43 03-01-2013
Geschreven voor: Moulinex QA404G rood

Een bijna alles in een keukenhulp, die er ook nog kek staat in een moderne keuken qua vorm en kleur!!