De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood FPM910 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Patrick 15-10-2023

Mooie machine

Geschreven voor: Kenwood FPM910

Heel degelijk apparaat met heel veel mogelijkheden. Ook nog eens een heel mooi apparaat. Ik heb nog geen gebreken kunnen ontdekken. Hij doet wat hij moet doen en nog veel meer. Heel erg blij mee.

Pluspunten

• veelzijdigheid
  • degelijk
  • Erg mooi

JokeD 05-04-2023

krachtige machine

Geschreven voor: Kenwood FPM910

De machine is erg goed en krachtig. Het enige nadeel vind ik dat hij erg veel lawaai maakt.

Pluspunten

• mooi design
  • krachtige machine
  • makkelijk schoonmaken
  • functioneel opbergsysteem

Minpunten

• maakt veel lawaai
  • groot en zwaar

j***@t************* 14-12-2022

Mooi design

Geschreven voor: Kenwood FPM910

Prima apparaat, makkelijk te bedienen en schoon te maken en krachtige moter.

Pluspunten

• mooi design
  • krachtige moter
  • veel toepassingen

r****@g***** 07-12-2022

zeker een goede keuze wel niet goedkoop

Geschreven voor: Kenwood FPM910

Veel accessoires. Goed vermogen (1300W) en daarnaast zwaar en antislip. Kan nu dus ook makkelijk 's morgens de sinasappelsap klaar maken en een lekkere smoothie.

Pluspunten

• accessoires

Lean 31-10-2022

Krachtig apparaat met veel opties

Geschreven voor: Kenwood FPM910

Ik was op zoek naar een foodprocessor met een krachtige motor en verschillende opties wat betreft messen. Deze kenwood heeft alles. Het patat mes viel een beetje tegen, maar misschien waren mijn aardappels te klein. Dat ga ik nog een keer proberen.
Maar het is een super apparaat!

Pluspunten

• Weegschaal
  • Krachtige motor
  • Veel opties

Minpunten

• Niet geschikt om deeg te kneden

r********@h********** 30-05-2022
Geschreven voor: Kenwood FPM910

fijne machine, komt in een grote doos, dus dat was eerst even schrikken, maar hij heeft een flinke motor doet alles wat ie beloofd.

mirjam 06-01-2022

Aanwinst voor de (ruime) keuken.

Geschreven voor: Kenwood FPM910

Fijne, krachtige machine die doet wat hij belooft en grote hoeveelheden aan kan. De ingebouwde weegschaal is erg handig en was voor mij een reden voor dit apparaat te kiezen. Staat ook prima op onze (gelukkig ruime) aanrecht. Veel bijgeleverde attributen, maar wel een heup ruimte ook nodig om die allemaal op te bergen. Maar dan heb je ook een alleskunner, die veel aankan.

Pluspunten

• Veelzijdig en compleet
  • handige weegschaalfunctie

Minpunten

• Vraagt veel ruimte incl accesoires

martijn janssen 05-12-2021

Geweldig veelzijdige en sterke machine

Geschreven voor: Kenwood FPM910

Het is een geweldig apparaat en doet alles wat hij moet doen.
Er zitten zeer veel accessoires bij en neemt dus ook wat kastruimte in beslag. De vaatwasser een keer extra in- en uitruimen zit er ook vaak in, maar dat hebben we er graag voor over :)
De basis weegt niet (zoals op veel plaatsen vermeld) 21 kg. Dat weegt de verpakking met alles er in. Ik schat dat de machine ca 10 kg weegt.
Zeer veelzijdige machine en blij dat we de zwaarste variant gekozen hebben vanwege het motorvermogen

Pluspunten

• veel accessoires
  • kruidenmolen
  • sterke motor
  • robust
  • grote blender beker van glas

Minpunten

• veel opslagruimte nodig

Kiki 12-06-2021

Robuust

Geschreven voor: Kenwood FPM910

Ik heb nog niet alles uitgeprobeerd, maar over de blender ben ik redelijk tevreden. Hij blendt goed en maakt niet zoveel lawaai.
Helaas meteen een probleem bij het begin, omdat ik de blender onderin niet goed schoon kreeg. De uitleg om de blender uit elkaar te krijgen, werkte bij mij niet (op de voet zetten, erin klikken en de andere kant opdraaien...?). Na contact met de klantenservice (nee mevrouw, pannenkoekenbeslag moet u met het deegonderdeel maken. Terwijl je ook paté en mayonaise met de blender kan maken..??). Gelukkig was er een filmpje op youtube, met heldere uitleg. Het bleek gelukkig heel makkelijk om de onderkant eruit te schroeven. Dit vind ik echt handig, want zo krijg je de blender makkelijk en goed schoon.
De deksel gaat nogal schroef, terwijl de dop op de deksel er weer zo af gaat. Dat vind ik weer wat minder.
De blender is ook redelijk zwaar. Mocht iemand weinig armkracht hebben, dan is hij niet aan te raden.
Het vast klikken vind ik wat vreemd gaan. Als ik hem er lichtjes in klik, dan blijft het lampje branden en dan zou hij dus goed vast moeten zitten. Echter, als ik hem dan aanzet, schiet hij er zo weer uit. Als ik hem er verder in klik, dan krijg ik hem er na gebruik bijna niet meer uit. Dan moet ik echt de hele voet tegen houden.
Het apparaat zelf vind ik redelijk compact, met zijn 26 bij 26 cm. De opbergdoos (voor onderdelen) daarentegen is nogal groot. Ik begrijp niet waarom, want dat had veel compacter gekund.
Het geborstelde staal doet nogal plastic aan en eigenlijk heb ik nog steeds mijn twijfels....
Voorlopig dus een 6, want voor deze prijs, had ik er toch iets meer van verwacht. Maar misschien is het ook gewoon nog wennen....

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Stevige blender
  • Neemt niet veel plaats op het aanrecht in

Minpunten

• Sommige dingen erg onhandig
  • klantenservice niet erg adequaat.

Remco 08-06-2021

Fijne hulp in de keuken

Geschreven voor: Kenwood FPM910

Krachtig en degelijk apparaat welke eenvoudig in het gebruik is en snel alles wat je wenst hakt, snijdt, raspt en mixt. En niet onbelangrijk gemakkelijk en snel schoon is te maken, zowel in de vaatwasser als met de hand. Het enige wat ik eigenlijk een beetje mis is de mogelijkheid om blokjes te snijden. Vervangt bij ons zeker 3 apparaten.

Pluspunten

• Krachtig en snel
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • Zeer compleet

Minpunten

• Geen aan/- uitschakelaar
  • Neemt nogal wat ruimte in

Cecile Steenwijk 17-05-2021
  • Product gekregen

Veelzijdige alleskunner

Geschreven voor: Kenwood FPM910

Ik heb hem nog maar een keer gebruikt, maar de eerste indruk is goed. Hij kan alles. Is in gebruik relatief stil. Fijn dat er een bewaarbox voor de schijven bij zit.

brenda 17-05-2021
  • Product gekregen

Stevig spul

Geschreven voor: Kenwood FPM910

Ik vindt het apparaat goed , veel keuze qua spullen , doet het goed , prijs kwaliteit en uitgebreidheid is oké

Pluspunten

• snel
  • robuust
  • werkt goed

Minpunten

• geen minpunten

Léon 11-05-2021

Super krachtig en compleet

Geschreven voor: Kenwood FPM910

Degelijk apparaat met zware motor. Zeer compleet met allerlei handige accessoires. Wel jammer dat de bijpassende slow-juicer niet meer leverbaar is.

Pluspunten

• Zéér compleet
  • Oerdegelijk
  • Veel vermogen: 1300W

Minpunten

• Neemt veel ruimte in beslag
  • Slow juicer accessoire niet meer leverbaar

Rein 22-04-2021

Robuust degelijk apparaat

Geschreven voor: Kenwood FPM910

Al bij het uitpakken merk je de kwaliteit: Mooi zwaar en degelijk uitgevoerd. Krachtige 1300W motor en een grote mengkom van 4 liter. Deze is middels een inzetstuk te verkleinen. We zijn er blij mee!

Pluspunten

• Grote mengkom
  • Krachtige motor
  • Mooi opbergsysteem voor de snij- en raspschijven

Marco 05-12-2020

Zeer complete foodprocessor / keukenmachine

Geschreven voor: Kenwood FPM910

Zeer compleet apparaat met alle accessoires die je nodig kan hebben voor alle klussen in de keuken. Met 1300 Watt ook zeer krachtig.

Pluspunten

• Zeer compleet
  • Krachtige motor

Minpunten

• Neemt veel ruimte in beslag

Raymond 17-10-2020

Alleskunnen

Geschreven voor: Kenwood FPM910

Loopt soepel, makkelijk te bedienen er erg veel accessoires. Nu alleen de sapcentrifuge accesoire erbij kopen :-)

RobG 27-09-2020

Foodprocessor met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Kenwood FPM910

Mooi en degelijk apparaat met veel mogelijkheden. Alles voelt degelijk en stevig aan. Maar het neemt (zoals verwacht) flink wat plaats in beslag.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • voelt degelijk en stevig aan

Minpunten

• accessoires nemen veel plaat in