SodaStream Spirit Mega Pack

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de SodaStream Spirit Mega Pack op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Ton 20-07-2018

Geweldige aankoop

Geschreven voor: SodaStream Spirit Mega Pack

De Sodastream bespaart enorm op frisdrank uit de winkel. Geen gesjouw met volle en lege flessen. Zonder smaakje vind ik het 't lekkerst. Ik noem mijn bubbeltjeswater PWN-rood met een knipoog naar SPA-rood. Omdat het simpel gekoeld kraanwater is.
Het bespaart aanzienlijk in de portemonnee en het is aanzienlijk minder plastic soep.
Een aanrader.

K. Mulder 28-05-2018

Sodastream, geen kat in de zak bubble

Geschreven voor: SodaStream Spirit Mega Pack

Eerst getwijfeld bij de aankoop van de sodastream. In het verleden andere vormen van water-soda apparaten gehad (o.a. met losse kleine patronen) en nooit echt gelukkig geworden van het resultaat. Een presentatie van het apparaat in een winkel zette mij toch weer aan het denken en uiteindelijk in een aanbieding de sodastream aangeschaft. Resultaat: overtreft de verwachtingen. handig, licht in gewicht, ziet er goed uit voor in de keuken. En daar gaat het uiteindelijk om, de
bubbels in het water geven echt een soda resultaat. Kan absoluut concurreren met de bekende soda merken. Handig is ook de doseerbaarheid van de bubbel sterkte. Kortom een hit en geen kat in de zak bubble. (bij mij in gebruik alleen voor water)

Pluspunten

• regelbare soda sterkte
  • eenvoudig in bediening
  • design goed

Minpunten

• 60 liter met 1 patroon is mij nog niet bekend