Philips Grillmeesterkit, Airfryer XXL-accessoireset - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Grillmeesterkit, Airfryer XXL-accessoireset op Kieskeurig.nl.

MathijsenMarita 22-05-2019

Bakt aan

Geschreven voor: Philips Grillmeesterkit, Airfryer XXL-accessoireset

Ondanks in oliën bakt de plaat aan. De bakplaat is daardoor moeilijk schoon te krijgen. Met name vleesproducten kleven vast en trek je kapot met omdraaien van het voedsel.

D-vid 04-03-2021

Goede kwaliteit maar erg duur

Geschreven voor: Philips Grillmeesterkit, Airfryer XXL-accessoireset

Je hebt het voor veel bereidingen nodig en het is van goede kwaliteit. Ik vind echter dat het standaard meegeleverd had moeten zijn met de machine. Ook vind ik de prijs belachelijk voor een metalen plaatje. Het receptenboekje stelt niet veel voor. Wel handig dat er spiesen met de juiste afmeting voor de Airfryer worden meegeleverd.

Pluspunten

• kwaliteit
  • spiesen met juist maat

Minpunten

• prijs
  • kwaliteit receptenboekje

Anoniem 10-08-2020

Wat een heerlijk resultaat

Geschreven voor: Philips Grillmeesterkit, Airfryer XXL-accessoireset

Deze Grilmeesterkit is nog maar kort in mijn bezit, maar de gegrilde kipdelen waren heerlijk mals met een knapperig korstje. Mijn man heeft een streng vetarm/vetvrij dieet en daarom is dit een aanwinst. Zonder boter of olie een heerlijke knapperig kippetje is voor hem een genot. zo kan hij toch lekker eten zonder dat er vet in welke vorm ook gebruikt hoeft te worden. Daarbij is de smaak van het vlees erg goed.

Sodd 20-07-2020

Mooi product

Geschreven voor: Philips Grillmeesterkit, Airfryer XXL-accessoireset

Een keer gebruikt voor een iets te grote kip (1400 gr) en dan komt door de bolling het product te dicht bij de verwarmingsbron. Dat is geen succes. Voor plattere stukken product prima te gebruiken. Voor kip gewoon in het bijgeleverde mandje.

Hogestede 16-06-2020

vis en vlees blijven niet plakken, zonder olie!

Geschreven voor: Philips Grillmeesterkit, Airfryer XXL-accessoireset

Fijn om vis of vlees te bakken, olie niet nodig.. Zag later wel dat het pizza-accesoire ook voor dezelfde doeleinden gebruikt kan worden maar met meer mogelijkheden en vraag me af of ik dat beter had kunnen bestellen.