Princess 112380 Voedseldroger - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 112380 Voedseldroger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,2

2241alexanders 10-10-2015

Waardeloos prul, capaciteit is onvoldoende om fruit binnen afzienbare termijn te drogen.
Ik heb van alles geprobeerd maar druiven drogen duurt drie tot vier dagen (!) in plaats van 15 uur. Dit levert gistend, slecht gedroogd fruit op.

Princess zelf is tot op heden niet in staat geweest dan mij de handleiding toe te zenden (die er al bij zat) en te stellen dat het apparaat wél geschikt is om druiven te drogen.

RProm 17-08-2015

Op zich een prima droger. Doet wat hij doen moet.
De kwaliteit is echter zeer belabberd. Heel erg goedkoop
plastic! Al gelijk barsten er in tijdens het wassen.
Was al heel erg voorzichtig omdat je gewoon voelt dat het enorm fragiel is. Verder zijn de trays vrij laag zodat je echt vrij dun moet snijden. Van met name dunne plakken vrij sappig fruit blijft dan weinig meer over.
Geen timer, dus je kan niet de boel automatish laten uitschakelen als je graag naar bed wil en je fruit o.i.d. mag nog wel een tijdje drogen.
Veder geen enkele vorm van gebruiksaanwijzing aanwezig, er is immers maar 1 knop.
Toch zou het wel handig zijn om wat richtlijnen te hebben v.w.b. tijd en warmte gebruik.
Ik heb het met name aangeschaft om beef te drogen, en dat gaat gewoon perfect.
Alleen zeer voorzichtig wassen. (Roostertjes zijn al zo lastig). En niet echt relevant voor de droger,
contact gezocht met PRINCESS i.v.m.de barsten, en nog steeds niets gehoord. Service is dus helaas ook niet om over naar huis te schrijven.
Maar zoals gezegd, doet wat hij doen moet.
En voldoende trays voor een leuke hoeveelheid.
Leuk beginners apparaat voor mij, al zal ik nooit meer een PRINCESS aanschaffen.