De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens BI630CNS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wiel 08-05-2022

Een warmhoudlade: een must in iedere keuken!

Geschreven voor: Siemens BI630CNS1

Wat een prima apparaat. Had ik veel eerder moeten kopen. De volgende keer zal ik zelfs een grote warmhoudlade aanschaffen. Ik gebruik hem om de borden voor te verwarmen en om gerechten warm te houden. Zou niet meer zonder willen.

Pluspunten

• Snel warm
  • Altijd warme borden en schalen
  • Houd voorbereid eten heerlijk warm

Minpunten

• Zou hem graag nog groter willen hebben

Tevreden 11-04-2022

Veelzijdig te gebruiken en zoveel lekkerder

Geschreven voor: Siemens BI630CNS1

Een warmhoudlade in plaats van een magnetron. Een super aankoop voor warmhouder van maaltijden. Ook de verwarmde borden of overgebleven kruiden drogen. Vlees doorgaren en de vele andere mogelijkheden. Het is een heerlijk apparaat.

l*********@h********** 21-12-2021

Top aankoop voor de warme eters

Geschreven voor: Siemens BI630CNS1

Lekker makkelijk om je borden warm te houden of je eten voor als je net wat later bent of veel bezoek krijgt.
Top aankoop

Pluspunten

• Houd alles goed warm
  • Comfortabel

Minpunten

• Gebruikt veel stroom

p***********@g******** 14-12-2021

Genieten!

Geschreven voor: Siemens BI630CNS1

Na 4 jaar in Australië te hebben gewerkt en gewoond, weer terug in Nederland. Net een nieuw huis gekocht met alleen maar Siemens apparatuur. Wat een genot!
Super gebruiksvriendelijk, makkelijk schoon te houden, prachtig qua design. Een genot om naar te kijken en uiteraard om te gebruiken.
Al heel veel jaloerse mensen over de vloer gehad en hoog op gegeven over de Siemens apparaten. De warmhoudlade is een super aanvulling op onze oven en magnetron. Alles maar dan ook alles kun je heerlijk warm houden. Dank je wel Siemens voor deze mooie apparatuur.

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Vormgeving
  • Gebruik

h********@h********** 29-08-2021

Praktisch en stijlvol

Geschreven voor: Siemens BI630CNS1

De warmhoudlade is makkelijk in gebruik, ruim genoeg om borden/gerechten erin te doen

Pluspunten

• Maakt oven en magnetron tot één geheel
  • Ruimte

Rudolph Amsterdam 18-08-2021

Perfecte aanvulling

Geschreven voor: Siemens BI630CNS1

De ideale manier om borden voor te verwarmen en/of gerechten warm te houden voordat ze opgediend kunnen worden. Past perfect onder de Espresso Volautomaat. Erg blij mee en een aanvulling op onze keuken.

Pluspunten

• Voldoet precies aan de verwachting

Mieke & Wim 15-04-2021

Warme borden!

Geschreven voor: Siemens BI630CNS1

Wij gebruiken nu voor het eerst een warmhoudlade. Die investering hadden wij veel eerder moeten doen! Altijd eten van warme borden. Als het gebraden vlees '10 minuten moet rusten voordat het wordt gesneden' dan is dat nu eenvoudige opdracht. Kortom: een heel praktisch product van Siemens.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen.
  • Neemt weinig ruimte in.

Minpunten

• Geen.

Mireille Ermans 26-05-2020

Multifunctioneel

Geschreven voor: Siemens BI630CNS1

Superhandige warmhoudlades; ik houd er het eten warm voor als de kinderen sporten zijn; smelt er chocolade mee, laat gist rijzen etc.

Arjan 16-10-2019

meerdere functies en redelijk zuinig

Geschreven voor: Siemens BI630CNS1

De warmhoudlade heeft naast de stand voor het verwarmen van borden ook de mogelijkheden voor het warm houden van dranken en gerechten, ontdooien van gerechten het laten rijzen van deeg en het langzaam laten garen van bv vlees. Een aangename veelzijdigheid waar we aanvankelijk geen rekening mee gehouden hadden. Verder een stijvol ontwerp dat een mooi geheel vormt icm de oven en de stoomoven uit dezelfde serie

Pluspunten

• onopvallend
  • veelzijdig
  • zuinig in gebruik

Astrid 29-12-2018

Dure keuken met een lade die niet werkt.

Geschreven voor: Siemens BI630CNS1

Wij hebben voor de Siemens warmhoudlade gekozen naast de siemens oven en vaatwasser. Het design is fraai en strak. De bediening eenvoudig en handig alleen jammer dat er geen temperatuur knop op zit. Helaas is onze warmhoudlade vanaf dag 1 een probleem: hij warmt niet echt goed op. 80 graden haalt hij niet en ik kan hem niet voor slowcooking gebruiken. De borden worden wel warm maar niet afdoende op stand 4. Het grootste probleem is dat de lade om de haverklap een knipperlicht geeft en dus niet meer verwarmt. Meerdere keren is het contact nagekeken. Hiervoor is al paar keer monteur voor gekomen maar het euvel blijft terugkomen dus ik heb er totaal niets aan. Mijn garantie is verlopen dus nu kost het me nog meer geld.

Pluspunten

• uitstraling, design

Minpunten

• geen temp. aanduiding

Wilbert 19-06-2020

Er zit twee jaar garantie op het product en u geeft aan vanaf dag 1 een probleem te hebben. Nu is uw garantie verlopen en kost het nog meer geld? Wat heeft u in die twee jaar dan gedaan?

Joyce 11-01-2018

handig om maaltijden warm te houden

Geschreven voor: Siemens BI630CNS1

heel handig in gebruik dmv een simpele draaiknop.
ideaal om maaltijden warm te houden of van koude gerechten net de 'kou' eraf te halen.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • push to open

Minpunten

• geen temperatuur aanduiding

H. Krabshuis 23-02-2017

warm bord

Geschreven voor: Siemens BI630CNS1

Mooie aanvulling in de keuken om de magnetron en oven in één geheel door te laten lopen. Je maaltijd op een warm bord blijft langer warm en dat merk je.

Pluspunten

• design
  • bediening

Jeroen 27-01-2017

Slow Cooking in de warmhoudlade!

Geschreven voor: Siemens BI630CNS1

We dachten dat dit een echt luxe product was eigenlijk, maar het is net een kokendwaterkraan, als je die eenmaal hebt, kan je niet zonder. Ook dit product al onmisbaar. Kopjes, borden, warm houden van gerechten, maar ook dus bereiden van gerechten. Ik was aangenaam verrast.

Pluspunten

• schalen en borden heerlijk warm
  • ook gerechten klaarmaken
  • kopjes kunnen er altijd in staan

Minpunten

• opwarmen duurt even
  • altijd aan is handig, maar kost iets

Ramses 26-01-2017

Nu nóg fijner tafelen!

Geschreven voor: Siemens BI630CNS1

In het begin vond ik het een nogal decadent idee om zelfs je borden voor te verwarmen. Maar al snel ontdekten we dat daarop ook al eten kan liggen als ineens de telefoon of de deurbel gaat, terwijl je nét het eten had opgediend.
Onze warmhoudlade bevalt echt steeds beter, en het is al snel routine geworden om het dagelijkse kookfeest in onze nieuwe keuken te beginnen met de borden in de lade te zetten.
Ik wil niet meer zonder! :)

Pluspunten

• makkelijk
  • schone uitstraling

Vince 30-07-2016

Warmte borden of koffiekopjes

Geschreven voor: Siemens BI630CNS1

De Siemens Warmhoudlade doet wat hij moet doen en ziet er in combinatie met de overige studioline apparaten strak uit.