Tefal G713SB Dailly Cook 11-delige kookset - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal G713SB Dailly Cook 11-delige kookset op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Romana88888 19-05-2021

Perfecte pannenset

Erg fijne pannenset. Het zijn precies de pannen die je veel moet gebruiken. Goede kwaliteit, hittebestendig, geen aanslag op de onderkant, bakt niet aan en makkelijk te reinigen. Ik heb gelijk mijn oude pannen weggedaan.

J en B 10-05-2021

Top pannenset

Wij zijn meer dan tevreden met de tegel kookset . ziet er mooi uit en in het gebruik heel fijn. De steelpan met deksel is onze favoriet. Het handvat wordt niet warm en je kunt door het deksel zien of het kookt. Afgieten met deze pannen is een feestje. Alles wordt ook sneller warm, prima maataanduiding in dr pan ook.
Voor ons niets anders meer. Topproduct

Pluspunten

• Glazen deksels
  • Afgieten

Liesbeth 07-05-2021

Mooie startersset

Met deze starterspannenset ben ik heel blij! Mooie pannen, fijn om mee te koken. De deksel kan makkelijk in het handvat gezet worden. En de handvaten worden niet heet bij het koken. De koekenpan met red button is een prima pan. Jammer dat daar geen deksel bij zit. De koophulpjes zijn fijn omdat ze niet heet worden tijdes het koken.

Pluspunten

• Handvaten worden niet heet
  • Red button voor goed bakken

Anja Gustke 04-05-2021

Perfect

Wat een mooi product.
 Tefal Nordica pannenset getest.
Daarin zitten 3 RVS pannen. Na het uitpakken van alles kan het koken langzaam beginnen. . Eerste wat opvalt is dat ze best zwaar zijn maar dat dat weer mooi verwerkt wordt in het afgieten waarbij je dus aan beide zijkanten een zeef heb zitten en een afgietstukje in de pan wat ervoor zorgt dat je je niet verbrandt maar ook dat er geen eten verspilt wordt. het gewicht is het enige wat zwaar kan zijn als je lichte pannen gewend bent. De pannen gaan hier goed gebruikt worden en zal ons leven een stuk vergemakkelijken. De prijs is ook zeker goed en niet te duur als je ziet wat voor kwaliteit je ervoor terug krijgt. De pannen hebben aan de binnenkant verwerkt hoeveel liter je erin kan stoppen dus dat is makkelijk als je bijv 2 liter water nodig hebt om bijv. Soep te maken. De pannen hebben een strak design en warmen snel op. Door het glas wat in de deksel zit kun je mooi alles in de gaten houden zonder warmte te verliezen. Tefal heeft goed nagedacht over duurzaamheid,
Uitgebreid getest samen met de Nordica steelpan en soeppan.
Ik voel me een keukenprinses met zulke mooie producten.
Hier kan ik nog jaren van genieten.
Voor starters is dit een aanbeveling.

RZoet 04-05-2021

Super fijne pan!

De Daily Cook-set is een ideale starterset. Super als je net op je zelf gaat wonen, net zoals ons! Je hebt gelijk alles wat je nodig hebt, pannen, koekenpan en accessoires. Het is een mooi design en kwalitatief goed. De maatstreepjes binnenin zijn erg handig, je hoeft het nooit meer uit te meten in de maatbeker! Wij koken op gas en dit is goed te doen, de handvaten worden niet warm. Nadat er gekookt is zijn de pannen makkelijk schoon te maken, wij hebben geen vaatwasser dus moeten het met de hand schoonmaken. Dit is prima te doen.

Pluspunten

• Mooie pannenset
  • Handige accessoires
  • Alles wat je als starter nodig hebt

Justley 02-05-2021

Goede kwaliteit pannen

Ik vind het hele mooie design pannen. Het is voor mij niet duidelijk of je alleen de binnenkant moet invetten bij de eerste gebruik of ook de buitenkant. Ik heb de pannen eerst schoongemaakt en daarna de pannen ingevet. Na het invetten van de pannen was het keukenpapier helemaal zwart. Ik heb de pannen ingevet en nu zijn de pannen aan de binnenkant niet meer mooi. Alsof het al oude pannen zijn en dit was voordat ik de pannen nog had gebruikt.
De deksel ziet er mooi uit maar ik zou zelf de deksel niet aan de zijkant van de hendels plaatsen zoals op de afbeelding van de doos. Want het vocht van de binnenkant van de deksel druppelt zo op mijn fornuis. Ook vind ik het niet een heel stevig idee om de glazen deksel daar te plaatsen. Het oogt en voelt niet stevig en als het vrees ik dat het glas kapot valt.
Het staal vind ik erg mooi en van zeer goede kwaliteit.
Ik vind de glazen deksel heel handig omdat ik kan zien wanneer het kookt. Vroeger had ik een stalen deksel en moest ik elke keer de deksel optillen om te kijken of het kookt. En elke keer verlies ik warmte maar nu hoeft het niet meer en kan ik het zien.

Pluspunten

• Glazen deksel

Minpunten

• Na het invetten is het metaal niet meer mooi

Gouda2014 02-05-2021

Mooi complete set

De pannenset is mooi en compleet. De kookgerei is van materiaal wat geen krassen achter laat in de pannen. Het kookgerei kan in de vaatwasser. De koekenpan is zwaar van kwaliteit en bakt goed, ook zonder vet/olie. De koekenpan heeft een handige spot waardoor je kan zien of de pan heet genoeg is voor het vlees/product. De pannen hebben grote handvaten wat veel ruimte inneemt in de kast. De knop op de deksels zijn niet rond wat maakt dat je de knop soms niet handig vast hebt.
De pannen worden snel warm en zijn makkelijk schoon te maken. De deksels zijn lastiger schoon te maken omdat de rand van de deksel smal is en je er met een punt van een theedoek in moet gaan. Bij de steelpan zit geen deksel. Er zit een handige maatindicator in de pannen.

Pluspunten

• Complete set
  • Keukengerei wat niet krast
  • Indicator in de pannen
  • Koekenpan zwaar van kwaliteit
  • Handvaten worden niet warm

Minpunten

• Waterresten moeilijk weg te krijgen in de deksel

Esther 30-04-2021

Fijne pannenset!

Fijne pannenset als je meteen alles nodig hebt, als je alleenstaande bent is alles groot genoeg. Als je voor een gezin moet koken zou het fijn zijn als er nog een grotere pan bij zou zitten! De spatels voelen een beetje plastic aan en hierdoor goedkoop. Zijn wel hele fijne pannen, deksel is van glas en daardoor kan je goed zien als iets kookt. Bij de bakpan ideaal dat je kan zien als hij heet genoeg is voor de boter of olie.

Pluspunten

• Ideaal alles bij elkaar

Minpunten

• Spatels voelen goedkoop aan

Kinderdroom 29-04-2021

Fantastische set

Het is een geweldige pannenset, heel gebruiksvriendelijk ook de lepels zijn heel fijn in gebruik. Het enige nadeel vind ik de maten kookpannen die er in zitten, ik mis een tussenmaat dat is jammer.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Koudegrepen

Minpunten

• Mis een tussenmaat kookpan

B en J 27-04-2021

Geweldig

Al jaren koken wij met grijs gepakt emaille pannen. We proberen nu deze set en zijn helemaal om. Wat een fantastische set! Beiden zijn we er zo blij mee. Ook de glazen deksels zijn handig en de grepen lekker groot! De maataanduiding in de pan is top. Het koken gaat sneller vinden wij en afwassen is ook zo gebeurd.wij kunnen geen negatief aspect noemen.. alleen maar positief.

Pluspunten

• Glazen deksels
  • Maataanduiding in pan
  • Grote handgrepen
  • Luchtgaatjes in deksel

M@rcel 26-04-2021

Uitstekende starterset!

Met de Daily-cook 11 delige kookset van Tefal haal je alles in huis en kan je direct beginnen. Het is echt een mooie set van zeer goede kwaliteit. Inmiddels heb ik er al een aantal gerechten mee gemaakt en de set bevalt mij erg goed. Het design vind ik mooi, de pannen zijn makkelijk schoon te maken en de deksels zijn onderling uitwisselbaar.Ook de maattabellen aan de binnenkant zijn echt handig. Tijdens het koken (op gas) worden de handvaten niet warm en dat was bij mijn oude set wel anders...De meegeleverde accessoires vind ik mooi en passen goed bij de set. Ik ben blij met deze set en denk dat ik er wel lang plezier aan zal hebben. Zijn er dan helemaal geen minpunten? Jawel, in het deksel blijft wel wat water zitten. Niet heel erg vervelend, maar het is toch misschien een aandachtspuntje.

Pluspunten

• Prachtige vormgeving
  • Goede handgrepen
  • Makkelijk afwassen
  • Afgieten via de deksel

Minpunten

• Water blijft achter in deksel

Tief81 24-04-2021

Mooie starterset van hoog kwaliteit

De Daily-cook starterset bevalt me goed, het ziet er mooi en kwalitatief uit. Ik heb de koekenpan en de middelgrote pan uitgeprobeerd. In de koekenpan heb ik pannenkoeken gebakken. Ze zijn er erg mooi uitgekomen en geen enkel is mislukt . De koekenpan wordt goed warm, is stevig. Alleen wel iets te zwaar voor mij maar het is ook een grote koekenpan. Het design vind ik ook mooi, makkelijk schoon te maken. In de pan heb ik groentesoep gemaakt, ook deze pan doet zijn werk goed. De handvaten worden niet warm, ik kook dan ook op inductie. In het deksel blijft wel wat water zitten, maar het is handig dat je de deksel op de greep kan zetten. Ook de meegeleverde accessoires vind ik mooi en passen goed bij de set. Ik ben blij met deze set en denk dat ik er wel lang plezier aan zal hebben.

Pluspunten

• Sterk materiaal
  • Handvaten worden niet warm
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Koekenpan alleen iets te zwaar
  • Water die achterblijft in de deksel

EdwinvdRol 22-04-2021
  • Product gekregen

Complete kookset

Mooie pannen en ideaal dat er zoveel accessoires bijzitten. De pannen zijn ideaal op inductie en maken ook goed schoon. De handvaten worden niet warm. Ze stapelen ook goed op in de kast en nemen dus weinig ruimte in. Met een goede anti-aanbaklaag warmt het eten zich snel en gelijkmatig op. Echt een aanrader
Ook de koekepan heeft een mooi formaat. Kortom een complete pannenset.

Pluspunten

• Compleet
  • handig
  • mooi

Kim 20-04-2021
  • Product gekregen

Fijne pannen

Ik was toe aan een nieuwe complete pannenset. Met deze set kan je direct uit te voeten en heb je alles voor dagelijks gebruik. De maatvoering in de pan is heel handig. De dikke bodem zorgt voor een goede warmte verdeling en wordt snel heet.

De koekenpan ligt goed in de hand.

De accessoires zijn van fijn materiaal. Een rvs lepel in een rvs pan kan smaak verandering geven en dit materiaal is daarom fijn.

Pluspunten

• Complete set
  • Handige maatvoering

Minpunten

• Grepen worden warm