Bosch AKE 40 S - Reviews

40 cm
Inhoud olietank
200 ml

hans040 13-11-2015 Product jaar of meer in bezit

Ik heb deze kettingzaag gedurende 3 jaar gebruikt. Het product voldoet prima voor die prijs. Met 1800 Watt is het niet de krachtigste motor, maar als je de zaagketting scherp houd functioneert de zaag redelijk. Echter de plastic onderdelen gaan na enkele jaren kapot en na 3 jaar heeft de motor het begeven. De duurzaamheid vind ik dus wat minder.

Mathieu_s 17-11-2013 Product jaar of meer in bezit

Ik ben zeer tevreden over dit product,heb daarvoor een ander merk gehad oranje kleur zal hier het merk niet noemen,deze was op benzine maar ketting liep onder het schuinzagen meestal af en vast,Ik weer uit de boom de ladder af hoesje met sleuteltjes uit de la halen zaag op de buiten tafel en maar weer sleutelen,Heb met de Bosch AKE 40S geen last meer van gehad,als Ik klaar ben met zagen,op tafel de zaag rechter knop met de Hand losdraaien,linker knop een slag los draaien deksel eraf zaagblad met ketting eraf en alles goed schoon maken,en er weer alles erop,fluitje van een cent,Je hebt geen sleuteltjes meer nodig,aleen wat meters kabel,daarom geef Ik op dat punt een 8,niet gaan zagen als het regend of erg nat is,dan blijf Je maar lekker binnen zitten op de Bank.Deze zaag is zeer krachtig,laat je hendeltje los staat ie direkt stop,geen gehannes meer met deze Bosch AKE 40S. Wat een genot om mee te Werken.