Pioneer XW-NAS5 - Reviews

Geschikt voor
iPhone, iPod
Docking station

Tiga260 21-12-2011 Product paar dagen in bezit

Voor een ipod-dock is het werkelijk fenomenaal. In de winkel klonk het al goed, maar in huis is het gewoon nog veel beter. Het geluid is helder en goed gedoseerd op verschillende frequenties. Ik heb hem gekocht als 2e audiosysteem voor in de keuken, maar hij doet volgens mij niet onder voor een gemiddelde set met gemiddelde luidsprekers (stereoeffect is uiteraard minder omdat de linker en rechter vast zitten aan elkaar).

Absolute aanrader.

Eus1971 01-02-2011 Product kwartaal in bezit

---------Update review, 1-2-2011---------
Heb al eerder een review geplaatst. Geluid is gewoon goed. Echter wek functie werkt niet met ipod. Gemaild met pioneer maar daar sturen ze me terug naar de internet leverancier. Moet het apparaat op gaan sturen om het vervolgens een hele tijd kwijt te zijn. Vind dat slechte service termeer het euvel al op dag 2 plaats vond. Ben van B&W stuk betere service gewend. Helaas, mooi geluid maar minder geschikt als wekkerradio.

---------1e review, 7-1-2011---------
Geluid van dit apparaat is top. Ik heb ook een B&W Zeppelin maar dit apparaat doet qua kwaliteit en vormgeving zeker niet onder. Kortom geluid en design: top!!
De bediening gaat voor 80% via de afstandbediening. Hier hadden ze wat meer aandacht aan moeten besteden: slecht leesbare knoppen en het ding ben je door het formaat zo kwijt.
Op dit moment ondervind ik wel problemen tussen mn Ipod en de docking (overigens ook met een phone geprobeert en zelfde resultaat=probleem ligt dus niet aan de Ipod). Als ik de de docking instel op gewekt worden door de Ipod. Dan springt de Ipod touch wel aan maar springt hij niet op "play". Mocht hier iemand een oplossing voor hebben, ik hoor het graag. Ik heb Pioneer al gemaild en hoop op een snelle reactie (ik zou het erg zonde vinden als ik het apparaat nu al terug zou moeten sturen). Daarnaast heb ik ook een Ipod video (2006) dit apparaat werkt niet met de docking.

sbouw2000 10-10-2010 Product paar weken in bezit

Al een tijdje op zoek naar een docking station. eerst gekeken naar een Boze, maar die heeft geen radio.
Hier komt een perfect geluid uit met zoveel bas als je wilt!
Enige nadeel is dat de afstandsbediening niet alle functes van de Ipod bedient.