Pioneer XW-NAS5

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer XW-NAS5 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Tiga260 21-12-2011
Geschreven voor: Pioneer XW-NAS5

Voor een ipod-dock is het werkelijk fenomenaal. In de winkel klonk het al goed, maar in huis is het gewoon nog veel beter. Het geluid is helder en goed gedoseerd op verschillende frequenties. Ik heb hem gekocht als 2e audiosysteem voor in de keuken, maar hij doet volgens mij niet onder voor een gemiddelde set met gemiddelde luidsprekers (stereoeffect is uiteraard minder omdat de linker en rechter vast zitten aan elkaar).

Absolute aanrader.

Eus1971 01-02-2011
Geschreven voor: Pioneer XW-NAS5

---------Update review, 1-2-2011---------
Heb al eerder een review geplaatst. Geluid is gewoon goed. Echter wek functie werkt niet met ipod. Gemaild met pioneer maar daar sturen ze me terug naar de internet leverancier. Moet het apparaat op gaan sturen om het vervolgens een hele tijd kwijt te zijn. Vind dat slechte service termeer het euvel al op dag 2 plaats vond. Ben van B&W stuk betere service gewend. Helaas, mooi geluid maar minder geschikt als wekkerradio.

---------1e review, 7-1-2011---------
Geluid van dit apparaat is top. Ik heb ook een B&W Zeppelin maar dit apparaat doet qua kwaliteit en vormgeving zeker niet onder. Kortom geluid en design: top!!
De bediening gaat voor 80% via de afstandbediening. Hier hadden ze wat meer aandacht aan moeten besteden: slecht leesbare knoppen en het ding ben je door het formaat zo kwijt.
Op dit moment ondervind ik wel problemen tussen mn Ipod en de docking (overigens ook met een phone geprobeert en zelfde resultaat=probleem ligt dus niet aan de Ipod). Als ik de de docking instel op gewekt worden door de Ipod. Dan springt de Ipod touch wel aan maar springt hij niet op "play". Mocht hier iemand een oplossing voor hebben, ik hoor het graag. Ik heb Pioneer al gemaild en hoop op een snelle reactie (ik zou het erg zonde vinden als ik het apparaat nu al terug zou moeten sturen). Daarnaast heb ik ook een Ipod video (2006) dit apparaat werkt niet met de docking.