Bose SoundDock III - Reviews

iPhone, iPod
Docking station
Kleuren
zwart

Beoordeling op basis van 1 review

Suzanne 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijk geluid

Deze Bose SoundDock is niet alleen mooi om te zien maar geeft ook een kristalhelder geluid wat goed in balans is. Ik wilde graag een goede speackerdock die echt een mooi geluid gaf dat een vrij grote woonkamer prima kan vullen. Dat is gelukt. Ik ben er erg blij. Bose doet zijn goede naam eer aan.

Ik gebruik de dock samen met mijn iPod Touch in de kleur Space Grey omdat deze twee producten elkaar qua kleurstelling perfect complementeren.

Wat ook echt heel erg fijn is, is dat er een afstandsbediening bijzit die niet alleen de dock bestuurd maar ook de iPod/ iPhone zelf. Zo kun je naar het volgende nummer of naar de volgende afspeellijst gaan.

Let op: Als je een iPod nano touch hebt of wilt aanschaffen i.c.m. deze speackerdock dan zal deze wel gewoon passen maar niet in het midden staan omdat de lightning connector van de iPod nano niet in het midden maar helemaal rechts zit. Ik wist dat zelf niet en zag het gelukkig voordat ik de verpakking opende, ik heb deze toen kunnen omruilen voor een iPod Touch.