Braun PL5014

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun PL5014 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Iris E. 28-05-2019

Simpel, compact en snel!

Geschreven voor: Braun PL5014

Sinds 4 weken gebruik ik de braun pro 5 PL5014. In de verpakking zit een handig opbergtasje en een scheermesje, je kunt dus meteen aan de slag.

Het apparaatje is mooi, lekker licht en compact. Het is een kwestie van de stekker erin en beginnen maar, super simpel.

Het gebruik is pijnloos en snel. Je hebt in 2 minuten je oksels geflitst en met je beide benen ben je maximaal 8 minuten bezig. Bij donkerdere moedervlekken voel je wel wat (die sla ik tegenwoordig ook over). De flits is wel erg fel, een beschermbril had ik persoonlijk wel fijn gevonden.

Sinds ik het product gratis gekregen heb om te testen , gebruik ik hem iedere week. Het is even doorzetten omdat je in het begin nog geen resultaat hebt, maar inmiddels begin ik te merken dat de haargroei langzamer wordt. Ze geven ook aan dat je dit eerst 12 weken iedere week moet doen. Gelukkig is het een hele kleine moeite en beginnen de eerste resultaten zichtbaar te worden!

Pluspunten

• Snelle behandeling
  • Compact en licht

Minpunten

• Even volhouden voor resultaat
  • Geen beschermbril

F. Mooij 22-05-2019
  • Product gekregen

Fijn apparaat!

Geschreven voor: Braun PL5014

Een prachtige luxe uitstraling heeft deze Braun Silk-Expert Pro 5 PL5014 IPL. Het apparaat wordt geleverd in een etui inclusief scheermesje. Dit heb je nodig omdat alle beharing eerst moet worden verwijderd voordat je het apparaat gebruikt. Ik gebruik het apparaat nu 4 weken en merk al dat de haartjes langer weg blijven. Het apparaat meet tijdens het gebruik op 2 plekken je huidskleur en past daarop de lichtflitsen aan. Er zijn 3 standen op het apparaat. Bij het eerste gebruik kan je het beste de milde stand gebruiken. Er zijn 2 manieren van behandelen; stempelen of glijden voor respectievelijk kleine oppervlakken of grotere huidoppervlakten. De PL5014 ligt gemakkelijk in de hand. Als je flitst, voel je een lichte tinteling. De lichtflitsen zijn vrij fel, wat wel als nadelig kan worden ervaren. Al met al ben ik blij dat ik dit apparaat gratis mocht testen en zal het zeker blijven gebruiken!

Pluspunten

• verschillende standen
  • ligt fijn in de hand
  • snel resultaat

Minpunten

• felle flitsen

Carlijn15 13-05-2019

Mooi apparaat met blijvend resultaat

Geschreven voor: Braun PL5014

Sinds enkele weken ben ik in het bezit van dit apparaat. En tot nu toe erg tevreden over. Het apparaat is een handzaam formaat en wordt geleverd met een mooi tasje waarin je het na gebruik netjes kan opruimen. Van te voren heb ik de gebruiksaanwijzing goed gelezen en als je hier de stappen en planning goed van volgt zie je na enkele weken al gelijk resultaat en is gemakkelijk in gebruik. Om te testen ben ik begonnen met 1 plek op mijn lichaam, mijn oksels. Na enkele weken testen zie ik hier al gelijk blijven resultaat. Ik heb het apparaat gekregen om te testen en tot nu toe erg over te spreken en kan hem dus ook zeker aanraden.
Ook handig om te weten is dat het geen pijn doet en je alleen warmte voelt.

Pluspunten

• Geleverd met mooi etui
  • Blijven resultaat

Minpunten

• geduld hebben
  • wel 1x per maand blijven herhalen

Marijkedw 30-04-2019

Fijn apparaat

Geschreven voor: Braun PL5014

Sinds vorige week heb ik dit apparaat mogen gebruiken en na het lezen van de handleiding heb ik hem 1 keer gebruikt tot nu toe. Ik was bang dat het pijn zou doen, maar dat is totaal niet het geval. Je voelt het wel, maar dat is alles. Ik had na de tijd wel wat jeuk, maar ik heb een gevoelige huid. Over het resultaat kan ik nu nog weinig zeggen, maar ik vind het nu al wel veel fijner dan scheren. De eerste weken moet je wel scheren, maar ik verwacht dat dat steeds minder wordt.
Ik ben positief verrast door het apparaat en blij dat ik hem gratis heb ontvangen om te testen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Snel

Minpunten

• Duurt even voor resultaat

Petra Romeijn 25-04-2019
  • Product gekregen

Fijn voor thuis!

Geschreven voor: Braun PL5014

De Braun IPL PL5014 zit in een prachtig mooie travelbag en heeft een elegant design. Als begin dien je al het haar te verwijderen en de huid goed droog te maken. Door middel van de verschillende standen kies je welke stand je gebruikt voor welk lichaamsdeel. Bijvoorbeeld de glij modus voor je benen (grote oppervlakte) en de milde stand voor je bikinilijn. Tijdens het flitsen voelt het wat warm aan. Maar goed te doen, geen pijn!Ik mocht het apparaat gratis ontvangen om te testen en zowaar: ik begin dus resultaat te zien!

• Pijnloos

Minpunten

• Neem de tijd