Braun PL3111

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun PL3111 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Yvonne 31-05-2020

Resultaat?

Geschreven voor: Braun PL3111

Inmiddels 2.5 maand in bezit en dus ook wekelijks gebruikt, maar of het werkelijk effect heeft? In de glijmodus voor de benen worden de flitsen na min of 5 echt heet! Geen idee of dit zo hoort, ruikt ook naar verbrand/smeulend plastic.. na 6/7 behandelingen heb ik voor mijn gevoel echt nog geen effect! Op geen enkele plek (oksels/benen/bikini).. Ik weet niet of ik hem echt zou aanbevelen?? Voor alsnog wil ik het nog even aankijken (overigens heb ik donkerblond haar en lichte huid)

Pluspunten

• lang snoer
  • handzaam in gebruik

Minpunten

• bril voor gezichtsbehandelingen mist
  • wordt heel heet in glijmodus

Kristel 08-06-2019

Fijn product

Geschreven voor: Braun PL3111

Het is fijn om er verzorgd en glad bij te lopen, maar ontharen is niet mijn favoriete bezigheid. Met mijn gevoelige huid heb ik snel last van bultjes en irritatie.

Het apparaat was in eerste instantie wel iets groter dan ik vooraf verwacht had. Het ligt echter fijn in de hand. Voor de bikinilijn had hij van mij wat kleiner mogen zijn, het is soms even goochelen hoe je hem het beste vast moet houden. Maar voor benen en oksels ligt hij perfect in de hand. Het is handig dat het apparaat zelf een analyse van je huid maakt en je dus niet zelf hoeft te gokken welke stand je nodig hebt. De flitsen zijn wel erg fel, dus je moet goed opletten met je ogen. Een bijgeleverde bril was fijn geweest. De flitsen zelf voelen niet onprettig aan. Op gevoelige stukjes lichaam voelt het als een licht tikje van een elastiekje, maar pijn doet het niet.

Ik heb het apparaat een maand achtereenvolgens gebruikt zoals in de handleiding staat. Helaas heb ik nog niet het idee dat mijn haargroei echt minder wordt. Wel heb ik het idee dat ik minder last van ingegroeide haartjes en irritatie heb. Dus dat is sowieso een fijn pluspunt. Dus voor nu krijgt de Braun de voordeel van de twijfel. Ik weet niet of ik hem ook gekocht zou hebben als ik hem niet gratis had mogen testen zoals nu het geval was.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Pijnvrij
  • Minder irritatie en bultjes

Minpunten

• Nog niet duidelijk minder haargroei

Britt 06-05-2019

Prettig product

Geschreven voor: Braun PL3111

De Braun IPL PL3011 heb ik nu 3 weken in gebruik. Ik gebruik hem voor mijn onder- en bovenbenen en oksels een keer per week. Ook heb ik de bikinilijn voor het eerst nu gestest.
Bij mijn partner heb ik hem gebruikt voor zijn rug. Ook 3x gedaan dus tot nu toe.
De laser geeft goed aan wanneer het mondstukje niet genoeg contact maakt met de huid. Hij ligt lekker in de hand, is niet zwaar en het snoer is lang genoeg om makkelijk te kunnen werken.
Het laseren is pijnloos zolang de huid glad geschoren is en dus vrij van haartjes, anders voelt dit aan als een speldenprikje. Verder voelt het laseren warm aan, maar heb ik als prettig ervaren.
Of de haren definitief weg zijn, daar kan ik nog geen antwoord opgeven, daar gebruik ik hem te kort voor. Ik heb wel het idee dat ik tussendoor nu minder heb hoeven scheren.
De laser geeft een zeer felle flits, wat niet prettig is om in te kijken. Een paar keer is niet erg, maar wanneer je met je benen of een rug bezig bent is het steeds wegkijken (wat Braun adviseert in de handleiding) niet te doen en erg omslachtig. Ik vind het prettig om te zien wat ik aan het doen ben. Het zou Braun prijzen wanneer zij een brilletje toevoegen in de verpakking die ook gebruikt worden in de professionele salons.
Ik heb de laser gratis ontvangen om te mogen testen. Ik ben er erg tevreden over het gebruiksgemak. Als het haar definitief wegblijft vind ik de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Geen bril toegevoegd

karin214 04-05-2019

supper apparaat

Geschreven voor: Braun PL3111

wat een fijne apparaat ben al jaren iets aan het zoeken hoe ik van mijn haren afkom, en ik heb nu zeker iets gevonden ben er tot nu toe super tevreden over. het is super handig in gebruik hij ligt lekker in de hand. Ik ben nu 2 weken bezig en ik lijk al zeker resultaat te zien dat de haren al veel minder terug komen. kan nu makkelijk een week wachten met scheren in plaats van om de dag. Ik mocht dit product gratis testen en ik zou hem dan ook zeker aanraden.

Pluspunten

• snel
  • pijnloos

Minpunten

• prijs

Antvdh 02-05-2019

Top apparaat

Geschreven voor: Braun PL3111

De Braun Silk expert Pro 3 (PL3111) is een gebruiksvriendelijk apparaat waarmee je je benen, gezicht en lichaam gemakkelijk snel en pijnloos kunt ontharen. Ik heb het apparaat ontvangen om het te testen en ben erg tevreden over het resultaat. Ik heb het eerst gebruikt op mijn onderbenen en deze voelen gladder aan. Ik kan het apparaat zeker aanbevelen.

Pluspunten

• handzaam apparaat
  • zichtbaar resultaat
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• duur apparaat

Marieke 30-04-2019

Handig en gebruiksvriendelijk apparaat.

Geschreven voor: Braun PL3111

1 Handig apparaat,2 opzetstukken, scheermes & handig opbergzakje. Alles in een compacte doos. Een tijd geleden ontving ik de Braun silk-expert pro ipl pl3111 om gratis te testen. Eigenlijk was ik al meteen verrast en kon niet wachten om te testen. Dit dan ook maar meteen gedaan. Ik heb geen ervaring met ipl apparaten maar jeetje wat handig zeg. Hij valt lekker in de hand, het doet geen pijn & het klusje van 1x per week in 1e periode neemt vrij weinig tijd in beslag. Het enige waar ik aan moest wennen is de flits. Jeetje schrok me rot maar gelukkig went het snel. Ben heel benieuwd naar het eind resultaat maar nu al fan van dit product. Ik raad hem iedereen aan.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Ligt goed in de hand
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Flits

Anna Van Dee 29-04-2019
  • Product gekregen

Licht apparaat, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Braun PL3111

Sinds een jaar ga ik naar een salon, om Mn haar weg te laten halen,
Nu kan ik dat zelf thuis lekker doen, scheelt mij een hoop geld.
Jeetje wat is het apparaat licht, er zit een mooi tasje bijgeleverd om alles in op te bergen.

Ik heb het apparaat nu voor het eerst gebruikt,
Het fijne van het apparaat vind ik dat bij elke licht flits het apparaat automatisch afstelt naar je huidtint. Waardoor de licht intensiteit ook aanpast.
Lees wel goed de instructies door, ivm hoe het apparaat te gebruiken.
Om brandwonden blaren, en littekens te voorkomen.
Ik heb het apparaat eerst op een stukje van mijn been getest, er word aangeraden na 48 uur verder te gaan met het apparaat, ik kon niet wachten dus ben meteen verder gegaan .
Van de behandeling voelde ik weinig, en ben zeer tevreden met het resultaat
Ik heb het apparaat gekregen

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Snel resultaat
  • Neemt niet te veel ruimte in

Debbie25 28-04-2019

Makkelijk in het gebruik

Geschreven voor: Braun PL3111

Ondertussen ben ik een jaar bezig met flits ontharen bij een salon. Het prettige aan de silk expert is dat je het product in je eigen huis en in je eigen tijd kan gebruiken. Je krijgt er een fijne opbergetui bij, een scheermesje voor de voorbereiding op het flitsen, en twee verschillende kopstukken. Één voor de grote stukken, en een voor de kleinere stukken. De Silk expert heeft een lange kabel wat het makkelijker maakt om het te gebruiken. Ik heb het product nu een keer kunnen testen en ben aangenaam verrast. Ik heb een tatoeage op mijn been en dit was dan ook de enige gevoelige plek tijdens de behandeling. Ik weet niet of dit goed aangezien de huid wel beschadigd is door de tatoeage. De rest van de benen deed geen pijn. Het is prettig dat het product alleen werkt wanneer het volledig op de huid aangesloten is. Het enige wat ontbreekt voor mij is een beschermbril voor mijn ogen, ik weet niet of dit nodig is bij dit apparaat maar in de salon wel. Ik ben erg blij dat ik dit product heb mogen testen en zal zeker doorgaan met de behandeling. Ik raad het product dan ook zeker aan.

Pluspunten

• Makkelijk in het gebruik
  • Lange kabel

Minpunten

• Geen bescherm bril

TessaL29 28-04-2019

Fijn apparaat!

Geschreven voor: Braun PL3111

Deze Braun IPL, die geschikt is voor zowel lichaam als gezicht, heb ik nu een week in huis. Hij is fijn in gebruik, ligt fijn in de hand en de glijmodus is ideaal om in een korte tijd de ontharing te doen. Om bv. Je benen voor gebruik haarvrij te maken zit er een scheermesje in de doos. Het apparaat meet zelf welke lichtintensiteit gebruikt kan worden, ideaal! Na hooguit 12 weken 1x per week gebruikt te hebben, hoef je hem nog maar 1x per maand/2maanden te gebruiken om volledig haarvrij te blijven. Bij mijn vorige IPL-ervaring was het resultaat niet 100% haarvrij, dus ik ben benieuwd of dit product, welke ik gratis mocht testen, wel kan bieden!

Pluspunten

• Ligt fijn in de hand
  • Glijdt soepel over de huid
  • Incl. reistasje en scheermesje

Minpunten

• Prijzig

IlonaW 28-04-2019

Super apparaat

Geschreven voor: Braun PL3111

Ben erg blij met dit apparaat. Het wordt geleverd met een handig tasje, 2 opzetstukken, een duidelijke gebruiksaanwijzing en een scheermes.
Het is geschikt voor je lichaam als gezicht (let op, gezicht alleen voor dames!)

Allereerst moet je alle delen die je wil behandelen compleet ontharen, reinigen en drogen. Daarna kun je aan de slag.
Je kunt de knop ingedrukt houden en over je benen laten glijden. Zo flitst het apparaat heel handig door. Echt een topfunctie.

Ik voel geen pijn tijdens het gebruik, af en toe een licht branderig gevoel maar dat is normaal.
Heb het apparaat gratis ontvangen om te testen en gebruik het nu voor de tweede week. Ik maak de volledige kuur van 12 weken af (elke week flitsen) en hopelijk kan ik daarna door met de onderhoudskuur van eenmaal per maand. Ben nu al erg tevreden en super benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

Pluspunten

• Snel en gemakkelijk in gebruik
  • Geen pijn
  • Geschikt voor hele lichaam

Minpunten

• Ogen dicht houden, geen brilletje

hendrikslaura 25-04-2019

Salonkwaliteit maar dan thuis!

Geschreven voor: Braun PL3111

wauw wat een geweldig product normaal ga je naar een salon om gewenst resultaat te bereiken maar met dit apparaat is dat verleden tijd! werkt snel en effectief was altijd bang dat dit soort apparaten pijn deden maar niets is minder waar het doet helemaal geen pijn. ik raad dit product iedereen aan! je hoeft nooit meer te denken oh die lelijke stoppels tijdens de zonnige dagen ik ben super blij dat ik dit product ontvangen heb om te testen want kan nu al niet meer zonder!