De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de GoSmooth IPL Kit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

m***************@g******** 22-05-2021

Trap er niet in.

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Het eerste apparaat was kapot. Hij raakte na 10 flitsen oververhit. Wij kregen kostenloos een nieuwe. Bij mijn partner had het geen effect op zijn rug.
Ik bij mijn bikinilijn raakte de huid geïrriteerd, maar bleven haren zelfs na 5 maanden laseren terugkomen.Op mijn bovenbenen lijkt de haargroei iets af te nemen maar bij mijn oksels en benen merk ik totaal geen effect. Op Instragram en Facebook heb ik bij de advertenties eerlijk gereageerd. Deze worden telkens verwijderd. Voor mij is een grote teleurstelling voor een duur product.

Minpunten

• Het duurt lang om benen te laseren
  • Product doet niet wat het hoort te doen
  • Negatieve feedback wordt door GoSmooth verwijderd
  • Duur

l*********@h********** 16-05-2021
Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Het product ziet er mooi uit en ligt goed in de hand. Mijn eerste apparaat ging vrij snel kapot, toen heb ik heel netjes een nieuwe gekregen die ook al snel een raar geluid maakte. Dit is erg netjes opgelost door mij kosteloos de pro versie toe te sturen. Nu ben ik zo’n 18 behandelingen verder en ik zie nou nauwelijks tot geen resultaten. Erg jammer. Bekenden van mij hebben hem ook en bij hun is het resultaat ook nog ver te zoeken. We flitsen nog even door!

Pluspunten

• Goede klantenservice

Minpunten

• Weinig resultaat

AS 20-04-2021

Brandwonden na gebruik, ..!!

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Ik gebruik de Go Smooth nu 6 weken ongeveer en tot vorige week ging het prima. Er staat in de handleiding dat je de sterkte van de flits elke week wat hoger kan zetten. Ik ben nu bij stand 8, en heb brandwonden gekregen op mijn huid.. Ze geven aan dat het 'volkomen veilig' is, maar dit is dus niet het geval!! Ik zou dit apparaat dus zeker niet kopen!

Minpunten

• brandwonden

Emma de Boer 14-04-2021

Zeer tevreden, nu hopen op nog meer resultaat

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Ik heb het product nu 2 maanden in bezit en ik begon de eerste resultaten al na 4 weken te merken. Het is niet zo dat je gelijk al haarvrij bent na het behalen van de eerste resultaten, maar ik begin al kale plekjes te krijgen en de haargroei komt veel lichter terug. Nu na 2 maanden heb ik nog meer plekken waar de haargroei bijna niet meer terugkomt.

De behandelingen vergen wel veel discipline, maar dat moet je ervoor over hebben om van het scheren af te komen ;)

Ik ben zeer benieuwd welke resultaten ik in de toekomst nog ga behalen.\

Pluspunten

• Snelle resultaten
  • Mooi verpakt
  • Snelle bezorging
  • Goede klantenservice

Minpunten

• Redelijk duur
  • Elke week bijhouden

Roos 13-04-2021

Werkt niet, naar je geld kan je fluiten

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Na 4 maanden gebruik geen verschil, tussendoor contact opgenomen voor tips en allemaal opgevolgd. Meerdere keren per week gaan flitsen en extra lang en op de hoogtste flitsstand. Doet dus niks.
Geld terug? Nee sorry mevrouw u heeft geen before en after foto.

Anoniem 01-04-2021

Slecht product

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Na 16 weken nog steeds geen resultaat, geen geld terug om dat ik niet 'voldoe' aan alle eisen. Dit had niet gehoeven omdat ik nog steeds 0 resultaat heb. Waardeloos product.

Minpunten

• Werkt niet
  • Slechte service

R+ma 31-03-2021

Geen nut

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Het werkt totaal niet en social media laat dit alleen zien zodat ze alleen meer geld verdienen niet kopen! Geldverspilling

Natasja 02-03-2021

Een hele grote teleurstelling. Apparaat doet niks

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Ik heb dit apparaat een aantal maanden geleden gekocht. Ik zag al die goede reviews dus ben er voor gegaan. Ik heb geen idee waar al die goede reviews vandaan komen want het apparaat doet niks. Ik heb allen tips opgevolgd. Niet 1x maar wel 3x in de week heb ik het gebruikt. Niet 1x maar wel 3x flitsen op dezelfde plek. Ik heb het 12 uur na het scheren gebruikt, 24 uur na het scheren gebruikt. Echt , het werkt helemaal niet. Weggegooid geld.

Minpunten

• werkt niet

Tammie99 13-11-2020

Top kit tegen een goede prijs

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Wat ik hierover kan zeggen is dat de kit goed resultaat geeft. Op mijn kin en bakkebaarden heb ik vrijwel geen haargroei meer. Ik moest 17 behandelingen doen om dit resultaat te bereiken. Het was niet moeilijk integendeel heel gemakkelijk zelfs. Ik ben dol op deze kit en adviseer hem iedereen aan!

Pluspunten

• Super effectief
  • Geen andere kosten

Mir44 02-10-2020

Duurzaam en goede effectiviteit

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Veel geprobeerd om mijn haargroei te voorkomen of te verminderen maar je blijft constant bezig helaas. Klinieken vond ik toch echt te duur.. Gosmooth heeft een vaste prijs waarmee je vrijwel eindeloos je gehele lichaam kunt behandelen. Dit trok dan ook gelijk mijn aandacht. Ik ben aangenaam verrast met de nieuwe beauty routine en zal deze ook zeker voortzetten. Mijn haartjes verminderen duidelijk na iedere behandeling. Je ziet ze steeds langzamer, dunner en lichter terug groeien.

Aanrader! Ik ben aangenaam verrast, hopelijk ook binnenkort helemaal smooth.

Pluspunten

• Fijn personeel
  • Werkt goed
  • Vaste prijs

Rdm 27-09-2020

Geen resultaat

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Na de goede recensies aangeschaft en begonnen. Na 13 weken geen enkel resultaat en contact opgenomen. Vanaf toen elke 5 dagen en 2x flitsen op dezelfde plek. Ik zou op dit moment haargroei moeten zijn, maar het groeit nog net zo hard terug als voor go smooth... kan me al die tienen dan ook echt niet voorstellen, maar he.. social media ;)

Minpunten

• Werkt niet

Ams9000 27-10-2020

Hoi Rdm,

Scheerde jij ook echt 24 uur van te voren? Ik deed dit namelijk niet altijd even goed. De klantenservice legde mij dus uit dat dit belangrijk was omdat kleine gegroeide haartjes al kunnen voorkomen dat de lichtstralen je haarwortel raken.

Nadat ik beter het scheren deed zag ik VEEL meer resultaat.

Sarianne 03-09-2020

Werkt helaas niet.

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Ik was heel blij met dit product, vooral na het lezen van de positieve reviews maar helaas, na 10 weken gebruiken groeit er nog geen haartje minder. Ik heb alles volgens de beschrijving gedaan, op advies van een chatmedewerker flits ik nu zelfs twee keer per week en twee keer op dezelfde plaats. Het werkt gewoon niet!
En de geldteruggarantie geldt alleen wanneer je vooraf een foto maakt, dus lees voor je koop goed de kleine lettertjes! Helaas ben ik erg teleurgesteld dat de werking zo tegenvalt. Wat mij betreft een afrader.

Pluspunten

• Vriendelijk personeel
  • Mooi uiterlijk, mooie verpakking

Minpunten

• Werkt niet

Ltotheisa 17-07-2020

Ook goedkopere IPL-apparaten gehad

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Hiervoor heb ik goedkopere IPL-apparaten gehad. MIJN ADVIES LUIDT, ''!!!NIET DOEN!!!''. Na het aankopen van een beter merk ben ik al na een aantal behandelingen resultaat gaan zien. Ik wil graag middels mijn review laten weten dat je hiervoor moet gaan en voor geen enkel ander merk. De resultaten die ik heb ontvangen van de Gosmooth zijn echt subliem. Mijn haar groeide al met de helft minder na het doen van 8 behandelingen. Dit werkte motiverend waardoor ik meer ging behandelen en niet kan wachten tot ik mijn laatste behandelingen heb afgerond!!

Pluspunten

• Werkt goed
  • Het apparaat werkt lang. Iets van 10 jaar.
  • Snel geleverd

Minpunten

• niet draadloos

Esje22 28-05-2020

Ontharing in gang

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Tegen een vast bedrag kan je dit apparaat jarenlang gebruiken en praktisch gezien heel je lichaam ontharen en onderhouden. Dit is natuurlijk top gezien je deze prijs betaald voor één behandeling van één specifiek lichaamsdeel bij een kliniek, kortom: onhoudbaar dus. Zeker als de haren na jaren weer terug kunnen komen. Hier geeft geen enkele kliniek immers garantie op. Dit apparaat ligt lekker in de hand en is makkelijk te bedienen. Alles zit er bij inbegrepen, als je wilt ontharen met een goed apparaat zou ik zeggen, neem deze.

Pluspunten

• Snelle levering

Safea81 25-03-2020

Besloten om te kopen

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Gosmooth flits machine werkt goed. Mijn haren zijn aan het verdwijnen, best gek om te zien dat deze met de week verminderen. Met één aankoop kun je je gehele lichaam eindeloos behandelen. Het apparaat bevat meer dan genoeg flitsen hiervoor.

Het aankoop bedrag staat gelijk aan 1 behandeling in een kliniek.. Je hebt dus eigenlijk niks te verliezen. Mocht het niet aanslaan, wat een kleine kans is, dan heb je het toch geprobeerd! Het merk verdient van mij een 10 voor dit mooi initiatief ;D

Pluspunten

• Effectief
  • Goede kwaliteit en prijs verhouding

Minpunten

• Werkt met kabel
  • Kit kwam beetje beschadigd, inhoud was intact

Jaimy 21-02-2020

Werkt met kabel maar daardoor werkt de flits goed

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Het apparaat is voorzien van een sterke flits. Dit komt denk ik omdat het apparaat gebruikt wordt met kabel. De kit bevat alles wat je nodig hebt om te starten met ontharen. Ik ben super blij met deze aankoop omdat ik zo mijzelf glad maak voor de zomer. Al om al leuk en goed product!

Pluspunten

• Mooie prijs
  • 10+ jaar aan flitsen
  • Snelle levering

Minpunten

• Werkt met kabel

Maxieme 09-01-2020

Gosmooth review

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Zeer degelijk in kwaliteit en in gebruik. Behandelingen zijn vrij snel en het apparaat heeft zelfs een automatische flitstand waardoor je de flitsknop niet hoeft in te drukken. Ook is de gel voor na een behandeling top.

Pluspunten

• Geweldigde prijs/kwaliteit
  • Snelle behandelingen
  • Zeer degelijke kwaliteit

Yoke 25-11-2019

Nagedacht over design van de kit

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Super mooi design van de kit. Toen ik de kit ontving en uitpakte stond ik even stil bij de design van de kit. Het bevat alle benodigdheden en het apparaat werkt super.

Het is echt een ''ervaring'' dit te ontvangen en uit te pakken. Dubbel dik mijn geld waar! Mijn haar groeit veel langzamer en dunner terug. Ik heb over mijn benen en grote vlakken waar geen haar meer groeit en mijn bikini is vrijwel ''smooooth''.

Goede aankoop en ook leuk om cadeau te doen!

10/10

Pluspunten

• Design is strak en mooi
  • Effectieve flits
  • Van goede kwaliteit
  • Aloe Vera Gel inbegrepen

Minpunten

• Werkt met kabel

Anelotte 24-10-2019

Beter resultaat na advies GoSmooth, Goede service!

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Na aanschaf gebruikte ik het apparaat niet optimaal. Ik moest mijn lichtintensiteit blijkbaar verhoogd hebben omdat mijn huid inmiddels wel gewent was aan laser ontharing.

Ook kreeg ik te horen hoe ik de automatische flits aan kon zetten. Dit zorgde ervoor dat mijn haar nog sneller dunner werd en verdween, en waardoor de behandelingen korter zijn geworden.

Goed product dus en top service. 24/7 livechat op hun website!

Pluspunten

• Flitsen voor 8-10 jaar
  • Werkt goed
  • Service waar velen van kunnen leren

Daisy 24-09-2019
  • Product gekregen

Alles wat je nodig hebt!

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Super cadeau! Ik heb dit mogen ontvangen van mijn mooie lieve vriend. Alles wat je nodig hebt zit in de kit. De scheermes om je haren 24 uur voor een behandeling weg te halen (ik gebruik overigens mijn eigen venus scheermes), een bril ter bescherming van je ogen tijdens het behandelen, de gel voor na een behandeling om je huid heerlijk te voeden. En niet te vergeten het IPL apparaat dat je haren letterlijk laat verdwijnen. Op het moment heb ik 14 behandelingen gedaan en ben ik haar vrij bij mijn oksels (paar dunne haartjes alleen nog) en op mijn benen heb ik heel grote plekken zonder haargroei. De plekjes waar nog wat haar terug komt is het heel licht en dun. Opmerkelijk is dat je gaande weg het behandelen merkt dat je haargroei extreem langzaam begint te groeien. Vooral als je rond de 6-8 behandelingen gedaan hebt. Heel leuk om te krijgen zoiets als dit (zekr als vrouw). Ik geef deze kit een 10/10

Pluspunten

• Werkt super
  • Niet te duur
  • Jarenlang flitsen (10 jaar)
  • Kit is heel mooi
  • Apparaat ligt lekker in de hand

Minpunten

• Kit past niet in je koffer
  • Kit is kwetsbaar (beetje schade met levering)

Kelly 18-09-2019

Uitmuntend!

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Een apparaat dat daadwerkelijk echt werkt! Ben heel erg blij met deze aankoop en raadt het zeker aan anderen aan! Heb hiervoor een ander merk gehad dat geen succes was. Dankzij de gunstige prijs dacht ik deze nog een kans te geven met veel succes. De haren op mijn benen zijn aanzienlijk verminderd en ik zie grote plekken waar GEEN haar meer groeit. De haren die nog terugkomen zijn dun en veel lichter. Beter dan een kliniek? Weet ik niet, heb dat zelf niet geprobeerd vanwege de te gekke prijzen die ze vragen. Wel is het een hele goede thuis laser die resultaat geeft. Had er niet veel van verwacht maar resultaat mag er zijn! Dikke 10.

Pluspunten

• Gunstig in prijs
  • Heel veel flitsen, genoeg voor 10 jaar

Marlon 17-08-2019

Hoort thuis in ieder huishouden!

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Onthaart heel fijn en zonder pijn! Elke week merk je steeds minder en verdunning van haargroei op. Mijn dochter en ik gebruiken het, zij op haar benen en ik voor mijn oksels op het moment. Volgens mij zitten we op behandeling nummer 8 en merken beide grote plekken waar geen haar meer groeit. Op de plekken waar nog wel wat haar groeit is het lichter en dunner. Wat wel duidelijk moet zijn is dat het apparaat NIET DRAADLOOS werkt! Dit dachten wij wel na het zien van een aantal filmpjes op Instagram. De snoer is overigens lang en daarom geen probleem met behandelen. Verder geen op of aanmerkingen. We kochten het voor een gladde(re) huid en dit laat het apparaat ook echt wel zien!

Duimpje omhoog als deze review je helpt :)

Pluspunten

• Tevreden over kwaliteit
  • Heel leuk om te doen!
  • 400.000 flitsen (10 jaar aan flitsen)
  • Automatische flits inbegrepen

Minpunten

• Werkt met kabel
  • Kost wat (eenmalig)

Stephanie 13-08-2019

Verbazingwekkend

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Om het heel simpel en duidelijk te stellen: SUPER EFFECTIEF. Had geen grote verwachtingen en wou slechts wat haarvermindering bereiken op mijn oksels/benen. Na 7 behandelingen heb ik nog amper haargroei. Het haargroei dat ik nog heb, groeit zo langzaam dat ik eens per 2-3 weken nog scheer. Ik vind de kit er echt heel erg mooi uitzien en de gel na de behandelingen is een hele goede additief. Zeer blij met de aankoop en ik raad dit echt aan om je haar te verwijderen!

Pluspunten

• Makkelijk t gebruiken en leuk om te doen
  • Duurzaam (8-10 jaar aan flitsen)
  • Uitstekende kwaliteit

Minpunten

• Niet te gebruiken voor het zonnen
  • Moeilijk mee te nemen op vakantie

Boutaina 05-08-2019

Erg tevreden over dit product

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Ongeveer 10 weken geleden heb ik deze kit gekocht en ben erg tevreden met de resultaten (tot nu toe). Ik heb 2 x vergeten te flitsen dus heb in totaal 8 behandelingen gedaan en ben verbaast over de resultaten (Vandaar dat ik ook deze review schrijf!!). Wat een uitvinding zeg haha. Ik zou dit product dus zeker aanraden, maar ik weet alleen nog niet hoe lang me haar zal wegblijven. Ik blijf nog even een aantal weken flitsen en daarna stop ik. Ben beniewd!

Pluspunten

• Zoals boven aangegeven, goed resultaat
  • Gemakkelijk te gebruiken
  • Niet pijnlijk

Minpunten

• Tot nu toe nog niks

Indy 29-07-2019

Fijne gel en de kit is heel moooi

Geschreven voor: GoSmooth IPL Kit

Heb wel resultaten geboekt na 5 behandelingen en het valt mij op dat er inderdaad minder haar groeit bij mijn schaamstreek. Op mijn bikinilijn werkt het iets minder goed. Verder wel blij met de aankoop! Het is een leuke routine om te hebben en het loont doordat je echt ziet dat er steeds minder haar terug groeit. Lekker blijven flitsen en op een gegeven moment zijn (bijna) alle haartjes weg zeg ik maar!

Het was een verassing dat het apparaat aan het stroomnetwerk werkte. Ik dacht dat je het apparaat op accu/batterij kon gebruiken. Persoonlijk vind ik dit niet erg maar als het storend is, is dit iets om mee te nemen.

Pluspunten

• Fijn in gebruik en om te doen
  • Zichtbare haarvermindering
  • Artikel van goede kwaliteit

Minpunten

• Gehele kit is moeilijk mee te nemen op vakantie