Braun Silk-expert 3 IPL BD 3003 + Gillette Venus Scheermes

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-expert 3 IPL BD 3003 + Gillette Venus Scheermes op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

wvv85 31-10-2018

Ipl nu ook thuis gebruiken, hoe fijn!

Ik ben helaas begroeid met veel haar en bekend met professionele ipl bij de schoonheidsspecialist. Dat ik nu ook zelf thuis het een en ander kan doen is fijn.
Ik heb het product nu anderhalve week in bezit, effect op langere termijn weet ik nog niet.
Maar het gebruik op zich is fijn. Het is eenvoudig in gebruik. Inmiddels 1 keer gebruikt en ben benieuwd naar het resultaat na de genoemde 12 behandelingen.
Waar ik wel mee loop te stoeien is het feit dat het apparaat aan een snoer zit en nog best groot van formaat is. Het is leuk dat er een scheermes bij zit, misschien een idee om er ook een brilletje bij te doen die helpt tegen de flitsen. In de beschrijving staat dat je weg moet kijken, maar dat vind ik niet practisch.
Ik heb het apparaat ontvangen om te testen. Nu kort getest, maar ik blijf het verder proberen, nog steeds positief.

Pluspunten

• Bijgeleverd scheermesje
  • Eenvoudig in gebruik

Melissa 30-10-2018
  • Product gekregen

Silk expert 3

Heb hem nu een paar week in bezit. Je scheert eerst de delen. Daarna kan je met vloeiende beweging over je benen gaan. Wil je die snorharen en baard wegwerken moest ik het wel per plek indrukken zodat hij een lichtflits gaf.

Heel fijn apparaat. Pas wel op bij moedervlekken en littekens dit brandde lichtjes.

Pluspunten

• Lekker in de hand
  • Snel in gebruik

Minpunten

• Duurt minimaal 8 weken voor resultaat

TonnieBroers 29-10-2018

Silk Expert

Sinds een paar weken ben ik in het bezit van de Braun Sil Expert 3 IPL BD3003 en hoewel ik er nogal sceptisch voor was is het zo makkelijk. Elke week maak ik er een Spamomentje van en breng het apparaat op mijn lichaam waar ik mijn haren kwijt wil. Het is nog te kort om te zeggen dat ze definitief verdwenen zijn maar ik heb hier alle vertrouwen in. Het apparaat is heel makkelijk in gebruik en nagenoeg pijnloos. Zodra mijn benen helemaal klaar zijn dan ga ik mijn oksels proberen. Ik heb de Braun Sil expert gratis ontvangen om te mogen testen en ik ben zo blij hiermee. Voor mij heeft het echt een meerwaarde en ik ben echt benieuwd hoe het de komende maanden verder gaat.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Mooi apparaaat

Minpunten

• Resultaat duurt min 8 weken

RileyGhost 29-10-2018

Makkelijk in gebruik en efficiënt!

Ik heb het Braun Silk Expert 3 IPL-apparaat iets meer dan een weekje in gebruik genomen en ik moet zeggen dat, ik aangenaam verrast ben!

Ik was in het begin een beetje huiverig, omdat ik in het begin bang was dat, het pijn zou gaan doen maar dat was dus niet het geval!

Pijnloos, en de haren komen nu al minder snel terug. Het apparaat is handig in gebruik, het past zich automatisch aan de huids-en haarkleur. Ik ben erg benieuwd wat de resultaten zijn na een langere periode.
Ik raad het aanschaffen van dit product zeker aan, ik het mogen testen en concludeer dat het zeker het geld waard is!

Pluspunten

• Efficiënt
  • Handig in gebruik
  • Pijnloos

Sandradegr 29-10-2018

Ik had geen enkele ervaring met lichtontharing maar had hier wel al veel over gehoord van vriendinnen. Ik was dan ook blij dat ik het apparaat ontvangen heb om te mogen testen. Na ontvangst heb ik de gebruiksaanwijzing eerst goed doorgelezen en ben ik aan de slag gegaan. Eerst de overtollige haartjes wegscheren en daarna het apparaat goed op de te behandelen plek laten gaan. Het is een beetje gevoelig maar niet heel vervelend. Ik doe dit nu een paar weken en het lijkt al steeds minder te worden. Ik ga er zeker mee door want het lijkt mij heerlijk om zo goed als geen haargroei meer te hebben.

Pluspunten

• lang snoer
  • opbergtasje

Minpunten

• niet snoerloos te gebruiken

Suus D 26-10-2018

Makkelijk in gebruik

Vandaag de Braun Silk-Expert 3 BD 3003 body & face voor het eerst getest. Ik vind het apparaat erg makkelijk in gebruik. Na het lezen van de gebruiksaanwijzing gekozen om een plekje op mijn enkel te testen. Eerst met het bijgeleverde scheermesje de haartjes verwijderd en mijn been droog gemaakt. Daarna het IPL apparaat aangesloten op stroom. Opvallend vond ik het lange bijgeleverde snoer. Ideaal zodat je niet tegen het stopcontact aan hoeft te zitten om het apparaat te gebruiken. Zodra het apparaat is opgeladen en je contact maakt met de huid test het apparaat automatisch je huidskleur. Met het indrukken van de grote paarse knop bovenop het apparaat gaat de laser werken.
Op mijn huid voelde ik de laser nagenoeg niet en was ik het liefste na het stukje testen doorgegaan. Ik zal nog even moeten wachten wat voor resultaat het de komende dagen zal geven, maar kan niet wachten om een groter stuk te proberen. Het lijkt er op het eerste gezicht op dat mijn lichte huid geen last heeft van de laserflitsen.
Ik mocht het apparaat gratis testen en ben gevraagd om een eerlijke review te schrijven. Ondanks dat het apparaat gebruikt mag worden in het gezicht, zal ik dat denk ik niet snel doen. Ik heb last van donkere haartjes op mijn bovenlip, maar maak daarbij voor nu nog de keuze deze te harsen of bij een huidkliniek te laten verwijderen. Wie weet!

mvu 25-01-2018
  • Product gekregen

Fijn product

Toen ik de silk-expert binnen kreeg ben ik gelijk begonnen met testen. In het begin was ik nogal huiverig en geloofde ik er niet erg in. De eerste paar keren dat ik hem gebruikte vond ik het wel pijnlijk, maar aan dit gevoel wen je snel na 3/4 keer ben je er al gewend aan. Epileren is voor mij vele malen pijnlijker.
Ik heb het product nu 6 weken in gebruik en merk aan vermindering van de haren nog niet veel, wel merk ik dat mijn haartjes dunner en zachter zijn aan de kant waar ik het heb gebruikt (ik heb 1 oksel ervoor gebruikt omdat ik het goed wilde testen) ik ben dan wel benieuwd wat het gaat opleveren als ik hiermee langer door ga.
Wat ik jammer vind is dat je het product enkel met snoer kan gebruiken, het snoer is tevens wel erg lang waardoor gebruik makelijk is. Het bijgeleverde scheermesje is erg fijn.
De Braun Slik-expert heb ik gratis ontvangen om hem te mogen testen.

Pluspunten

• Niet erg pijnlijk
  • extra scheermesje
  • handig in de hand

Minpunten

• met snoer
  • geen opberghoes

Bobbyjean 09-01-2018

Erg blij mee!

Ik heb de silk expert gekregen om te proberen en ben erg er erg tevreden over. Het apparaat is makkelijk in gebruik en het resultaat is duidelijk zichtbaar. Ik gebruik het apparaat nu 8 weken en je ziet een duidelijke vermindering van de haargroei. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe het resultaat is na een half jaartje.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goed resultaag

GittM 01-01-2018

Ideaal IPL apparaat voor thuisgebruik

Ik heb inmiddels al enkele weken de Braun IPL BD3003 gratis in huis om te testen. Mijn enige ervaring met IPL is via de professionele schoonheidssalon, dat meteen na de eerste behandeling resultaat liet zien. Mijn verwachting van de Braun was dus hooggespannen. Het resultaat was zeker niet na de eerste behandeling te zien, maar ik ben nu 6 weken verder en is duidelijk merkbaar. Haartjes blijven veel langer weg en zoals duidelijk beschreven is het beste resultaat ook te verwachten tussen 4 en 12 weken, dus Braun levert zeker wat ze beweert. Het apparaat komt zeer attent met een gratis scheermesje aangezien je in de periode van behandeling alleen mag scheren (niet harsen of epileren). Tevens is het apparaat zeer gemakkelijk in gebruik, geen moeilijke instellingen, de BD3003 "leest" zelf de intensiteit die nodig is voor de huid en ligt zeer goed in de hand. Het is letterlijk 1 druk op de knop en je bent van ongewenste beharing af. Zeer aan te raden!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goede prijs/kwaliteit
  • attente toevoeging van scheermesje

Summer 17-08-2017

Handig apparaat voor thuisgebruik

Ik heb het apparaat een paar weken in gebruik en zie de haren nu al een minder. Ik ben benieuwd na het resultaat als ik het apparaat al een paar maanden in gebruik heb. Je moet het boekje wel goed doorlezen voordat je het apparaat gebruikt. Na het gebruik mag je nog 24 uur niet zwemmen of in zon zitten. Als je toch in aanmerking komt met de zon dan moet je echt beschermingsfactor 15 of meer insmeren. Het doet geen pijn. Als je te lang op een plekje blijft gaat het wel branden. Dan kan je gevoelige stand kiezen als je niet tegen de pijn kunt. Ik vind echt jammer voor zo'n prijs dat er geen veiligheidsbril erbij zit. In boekje staat echt duidelijk in dat flitsen schadelijk is voor je ogen. Vooral als je in je gezicht gaat behandelen. Bij normale laserbehandeling krijgt je ook altijd zo'n bril op!

Pluspunten

• past zich aan aan de kleur van je huid
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• prijs

Backdoor1976 24-07-2017

Snel en makkelijk definitief ontharen

De Braun ipl D3003 heb ik inmiddels 4 weken in huis. Het apparaat werd geleverd in een doos met daarin het handige handapparaat en daaronder de adapter evenals een Venus scheermesje. In de gebruikers handleiding staat een duidelijk schema voor welk type huid en haarkleur het apparaat geschikt is erg handig. Ikzelf ben wel iets rossig van haarkleur en de sensor gaf op mijn huid toch de hoogste sensiteit aan van flitsen. Nu na 4x gebruiken (max 1x per week) gaat het nog steeds goed en heb nergens last van. Van het flitsen zelf voel ik niets, het wordt alleen een klein beetje warm. Ik merk wel al dat het haar minder snel terug groeid dan voor het gebruik van de Braun ipl! Het apparaat werkt erg makkelijk... op de huid plaatsen, wachten op indicator aan de zijkant tot die wit brand en dan op de activeer knop drukken. Dit is alles 😀 Voor grotere oppervlakken zoals mijn benen houdt ik de activeer knop continu ingedrukt en verplaats ik het apparaat over mijn been. Zeer tevreden tot nu dus ga hier zeker mee door!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Snel
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• mag maar 1x per week

dtccindy 16-07-2017

Als er iets is waar ik een hekel aan heb , dan is het wel lichaamsbeharing !
Maar iets waar ik een nog erger vind is het scheren ervan.
Voornamelijk mijn benen, aangezien ik dikke stugge donkere haren heb.
Toen ik de Silk-expert zag, dacht ik meteen ; dat moet ik proberen !
Op het moment dat ik mijn Silk-expert binnen kreeg, was ik meteen verkocht door het design.
Lekker licht in de hand, en een mooi elegant ontwerp.
Nadat ik de gebruiksaanwijzing door had gelezen ging ik meteen aan de slag,
eerst me benen ( hopelijk voor de laatste keer ) scheren, en laseren maar !
Ik had ergens verwacht dat het echt pijn zou doen, maar het enige wat je voelt is een beetje warmte, verder niks.
Het apparaat is echt makkelijk in gebruik, je hoeft alleen de stekker maar in het stopcontact te doen, eventueel de gevoelige stand aanzetten , en gaan !
Ik moet zeggen dat het me wel tegenviel hoe lang ik er mee bezig was, vooral met mijn benen.
Maar ach, als dat er voor nodig is om nooit meer te scheren :)
Ook heb ik mijn oksels, en gezichtshaar gedaan.
Daar is een speciale gevoelige stand voor.
Ik kan merken dat het haar onder mijn oksels en gezicht minder snel en hard terug groeit dan mijn benen.
Stiekem had ik gehoopt dat het maar even 1 keer nodig was, en dat dan de haren nooit meer terug zouden komen, maar zo werkt het helaas niet.
In de gebruiksaanwijzing staat ook duidelijk een plan wat wel tot 12 weken kan duren voor perfect resultaat.
Ik heb hem nu 3 weken in gebruik, en kan het verschil echt al goed merken.
Elke week ga ik er met mijn Silk-expert even overheen, en ik kan na elke keer gebruik merken dat de haren echt een stuk minder snel, of juist helemaal niet terug komen.
Je moet wel goed opletten dat je elk stuk wat je wilt doen goed mee pakt, want dat ga je wel zien !
Tot zover ben ik echt super enthousiast, en ik ben benieuwd of ik helemaal van mijn scheermesjes afkom na de volledige 12 weken behandeling,

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk in gebruik
  • pijnloos

Minpunten

• je bent er wat langer mee bezig

Anne 16-07-2017

Fijn apparaat, makkelijk in gebruik

In de zomer is het een dagelijks tafereel. Iedere dag mijn benen scheren om toch goed voor de dag te komen. In de ochtend extra vroeg opstaan om er nog snel een scheermesje langs te halen, maar in de avond alweer schuurpapier voelen. Om al die pijn en moeite te besparen heb ik de Braun Silk-expert IPL BD3003 in huis gehaald.
Mijn verwachtingen van het product zijn na twee weken in gebruik nog niet helemaal uitgekomen. Ik had verwacht (gehoopt) dat er redelijk snel resultaat zou zijn, maar dat kost natuurlijk gewoon meer tijd. Het product is wel erg makkelijk in gebruik, mede vanwege de vorm. Ook moeilijke plekjes, zoals je knieschijf of bikinilijn zijn makkelijk te behandelen. De intensiteit van de flits is heel goed! Ik vind niet dat het pijn doet en mijn huid gaat ook niet irriteren.
Nadeel van deze manier van ontharing is dat moeilijk te zien is waar je bent geweest.
Of ik het product aan zou raden bij vrienden, vind ik moeilijk te zeggen omdat ik het product daar nog niet lang genoeg voor gebruik. Als er over paar weken een duidelijk resultaat is, zal ik dat zeker doen!

Pluspunten

• Het design
  • Intensiteit van de flits
  • De bijgeleverde informatie

Minpunten

• Er is geen snel resultaat

Tineke 14-07-2017

Makkelijk te gebruiken!

Ik heb het apparaat nu een aantal weken in huis, eerst was het even zoeken naar hoe het te gebruiken. Er zit gelukkig een duidelijke beschrijving bij. Wat ik wel mis in de beschrijving is hoe vaak je het moet gebruiken, het is mij niet duidelijk of het 1x per week of vaker wenselijk is. Het apparaat ligt makkelijk in de hand. Het flitsen doet geen pijn, is wel even wennen aan het gevoel bij de gevoelige zones zoals bikinilijn. Wel heb ik het idee dat de haartjes al minder snel terug komen. Nog even door blijven doen dus om te zien of het echt helemaal haarloos kan worden.

Pluspunten

• Makkelijk in de hand
  • Maakt geen geluid
  • Krijgt er geen afval van

Minpunten

• niet duidelijk hoevaak te gebruiken per week

Enthousiast78 14-07-2017

Fantastisch! Echt een aanrader.

Sinds kort ben ik in het bezit van dit apparaat en ik ben echt verbaasd over de werking. In het begin was ik nogal sceptisch, maar ik moet mijn mening bijstellen.
In de eerste plaats is het echt makkelijk in gebruik. Ik was een beetje bang dat ik het teveel werk zou gaan vinden en dat het daarom zou versloffen. Niets is minder waar: in 15 minuten heb ik mijn benen, oksels en bikinilijn gedaan.
De reden dat ik het waarschijnlijk ook niet laat versloffen is omdat ik echt wel resultaat zie. Het haar komt nog wel terug (ben nu 4 weken bezig en Braun geeft aan dat het 12 weken kan duren voordat het weg blijft), maar echt veel minder snel. Ik heb afgelopen maandag bijvoorbeeld alles geschoren en voor de 4e keer geflitst en ik verwacht dat ik morgen (zaterdag) pas weer voor de eerste keer hoef te scheren. Ik merk ook dat het dunner wordt en dat er op minder plekken haar zit.
Qua pijn valt het ook reuze mee. Eerlijk gezegd doet het helemaal geen pijn. Soms voelt het wat warm en als je echt op de gevoelige zones zit, dan kun je soms een soort gevoel hebben dat er een elastiekje tegen je huid komt. Maar echt pijnlijk vind ik het niet.
Ik ben enthousiast!

Pluspunten

• Het gaat snel
  • Minder haar, minder vaak scheren

Minpunten

• Het is toch duurder dan een scheermes