Philips BRI956

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BRI956 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

anke.vanpol@icloud.com 02-10-2022

Hallo allemaal ,
Ik vond t na alles wat
Ik had geprobeerd een dure uitgave …
Toch heb ik het apparaat gekocht en ben zeer tevreden .
Ik heb zwarte haren op mijn lichaam en het groeit zeer snel terug , ik bedoel dus ; een dag na het scheren de stoppels Al voelen !
Ik heb meteen de app geïnstalleerd en het advies voor mijn lichaamshaar was nummer 4 of 5 met laseren maar dat doen pijn
Zodra het pijn doet moet je het terug zetten naar een lichter niveau dus ik doe heel mijn lichaam met nummer 3.
Sessie 4 erop zitten en de haren komen veel langzamer terug en ik heb al kale plekken !

Groetjes Anke

Jamerrr 18-05-2021
  • Product gekregen

Beloofde resultaat is niet te krijgen

Geschreven voor: Philips BRI956

Ik begin aan twijfelen over de eindresultaat , ik heb nog twee sessies te gaan volgens de applicatie maar het lijkt meer haar terug te groeien. Naar elke behandeling reageert mijn huid meer gevoelig voor elke flits , zelfs naar aanpassen van de juiste niveau met Lumea toestel , het voelt heet en prikt. Ik moet sterkte van flitsen veel lager zetten dat toestel zelf is aan te raden, misschien is dat ook de oorzaak van teruggooiende haar. Goed resultaat alleen op mijn benen, de rest helaas een grote teleurstelling voor dit prijs.

Pluspunten

• Werkt op mijn benen , minder haar

Minpunten

• Naar 12 sessies veel haar terug groeien
  • 12 sessie minder comfortabel tijdens gebruik
  • Prijs

Esther 16-01-2020

Geweldig, overtreft de verwachting!

Geschreven voor: Philips BRI956

In de eerste plaats wil ik zeggen dat ik niet zo ben van het schrijven van reviews, maar voor dit apparaat maak ik graag een uitzondering.
Ik weet niet hoe het kwam, maar mijn oog viel met de Kerst op dit apparaat. Alvorens ik overga tot kopen lees ik ik altijd reviews en kijk video’s op YouTube.
De meningen over de Philips Prestige Lumea waren over het algemeen heel goed, met hier en daar een wat slechtere ervaring. Philips gaf ten tijde van de koop “90 dagen op proef” bij het apparaat, wat voor mij de doorslag gaf om tot aankoop over te gaan. Let wel, de bri956/00 is nogal prijzig!
Dan nu mijn ervaring.
Ik startte een tweetal weken geleden met flitsen, wat erg makkelijk ging. Het apparaat ligt goed in de hand, flitst snel, is niet zwaar. Enige nadeel dat al eerder is gezegd, is dat je niet precies weet waar je al geweest bent. Maar ik verwacht dat je daar handigheid in krijgt, naarmate je het vaker gebruikt hebt.
Vandaag was de 2e keer aangebroken (volgens het behandelschema in de handige app) en Philips adviseert om eerst de gebieden die je gaat behandelen te scheren. Ik was zeer verbaasd toen ik mijn benen en oksels ging scheren, er viel namelijk bijna niks te scheren, nu al! Kortom, ik ben meer dan tevreden en vind het resultaat na slechts één behandeling al verbluffend!
Rest mij nog om erbij te zeggen dat ik denk dat resultaten er heel erg van afhankelijk zijn hoe trouw je bent aan het behandelschema (het vergt wat discipline) en of je de behandeling volgens aanwijzingen uitvoert. Doe je dat, dan kun je volgens mij niet meer dan tevreden zijn over dit apparaat!

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Veel hulpstukken
  • Is niet zwaar
  • Snel resultaat
  • Behandeling kost weinig tijd

Minpunten

• Opbergtasje (mocht groter zijn en wat luxer ogen)

Fiensmoeder 06-03-2019

Teleurstellend

Geschreven voor: Philips BRI956

Na enkele maanden dit apparaat volgens de aanwijzingen te hebben gebruikt moet ik zeggen dat het resultaat teleurstellend is. Ik gebruik het apparaat voor mijn gezicht en het enige resultaat wat ik ermee verkregen heb is dat ik nu 1x per 3 dagen hoef te scheren ipv iedere dag. Maar de haarvrije periode die Philips beloofde is niet gekomen.....

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik.

Minpunten

• Doet niet wat wordt beloofd
  • Duur apparaat

xlianex 28-06-2017

Flits flits

Geschreven voor: Philips BRI956

Best spannend zo een eerste flitsbeurt. Doet het pijn? Is het veilig? Houd ik er niets aan over? En zou het wel werken? Op 3 vragen kan ik met een gerust hart antwoord geven. Het doet geen pijn, mits je echt goed hebt geschoren. Anders voel je het best warm worden. Inmiddels 4 dagen verder en ik heb er niets geks aan over gehouden. Dan zal het dus wel veilig zijn. Het apparaat doet het in ieder geval niet als de hem niet goed vlak zet. Opzich positief!
Of het helpt? Dat gaan we nog zien!
Ik ben reuze benieuwd!!

Tjop tjop, twee weken later dus tijd voor een nieuwe scheer- en flitsbeurt. Jeetje mijn benen weten niet wat ze meemaken :). Gister tijdens het douchen goed scheren en vandaag geflitst. Vind ik een ideale volgorde. Kan de huid mooi een dagje rusten.
De tweede keer flitsen geeft al iets meer handigheid met de beauty van een Lumea prestige. Want dat is het! Echt een heel mooi exemplaar. Hij maakt weinig geluid en het flitslicht is goed scherp. Waar nodig kun je dus prima een zonnebril opzetten. Na een tijdje flitsen wordt het apparaat wel wat zwaarder. Je moet je soms even in een bocht wringen om hem goed te houden en dan kun je best een lamme arm krijgen...
Wat ik dan weer wel heb ondervonden is dat het flitsen veeel sneller gaat aan het stroom. De accu houdt het bij mij net geen 2 onderbenen lang vol. Nu heb ik nogal lange stelten dus op zich niet zo heel gek. En aan het stroom dus sneller, goede voor de volgende beurt.
Wat ik wel lastig vind is waar ik nu ben gebleven. Welk stukje heb ik nou wel/niet precies gehad? Omdat je benen al geschoren zijn voel je niet wat je hebt overgeslagen. Omdat dubbel flitsen ook niet heel goed schijnt te zijn durf ik dat ook niet zo goed...
Vraagstuk voor de volgende keer. Nu weer 2 weken flitsrust :).

Yes... de haartjes worden lichter en zachter. Voornamelijk op mijn benen. Of ze echt helemaal verdwijnen kan ik zelfs na 8 weken nog niet helemaal zeggen. Bij mijn oksels zie ik nog niet heel veel verschil helaas.
Het vergt ijzeren discipline. Iedere 2 weken de erste periode. Maar het is voor een goed toch?

Algemene indruk? Ja het doet zeker wel wat met je haartjes. Of ze helemaal 'verdwijnen'? Dat weet ik nog niet. Het apparaat zelf zou ik daarom wegens de prijs niet zo snel aanschaffen.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Handzaam

Minpunten

• Prijs

MissFennoman 26-06-2017

Voor de geduldige vrouw!

Geschreven voor: Philips BRI956

Wat was ik blij toen ik mijn Philips Lumea Prestige in ontvangst mocht nemen. Mijn wildste dromen over zijdezachte benen, oksels en bikinilijn zonder elke twee dagen te hoeven scheren zouden eindelijk in vervulling gaan!! De eerste keer proberen was ik wat huiverig, het is immers toch een flinke bundel licht, zal het zeer doen, kan mijn huid het wel aan, wordt het niet heet? Ik had meteen de App gedownload en ingesteld en hup, proberen. Ik dorste het niet om meteen op de sterkste stand te flitsen, dus ben gewoon op stand 1 begonnen. De flits van het apparaat is erg fel, je moet echt zorgen dat je in een goed verlichte omgeving zit of je ogen dichtdoen, of zoals ik anderen heb horen zeggen een zonnebril opzetten. Na de eerste flitssessie heb ik niet heel veel resultaat gezien. De tweede sessie toch maar de stoute schoenen aangedaan en op vol vermogen (want dat heeft het apparaat zelf beoordeeld aan de hand van de huidanalyse) geflitst. Op sommige plekken werd het wel een beetje warm, maar het heeft absoluut geen pijn gedaan. De app houdt handig bij wanneer de volgende flitssessie plaats moet vinden en geeft daar een seintje van. Als je het apparaat zonder stekker gebruikt is het wel trager dan wanneer je wel het netsnoer hebt ingeplugd. Als je niet veel geduld hebt zoals ik, zou ik zeker aanraden om altijd het netsnoer ingeplugd te hebben. Al met al een apparaat voor mensen met geduld (het resultaat laat even op zich wachten), maar het is fijn in gebruik en erg handig.
Na slechts twee sessies was het resultaat al duidelijk zichtbaar! Er waren beduidend minder haartjes dan ik gewend was na een week mijn benen niet scheren. Echt een wonder apparaat!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Werkt goed

Minpunten

• Felle lichtflitsen kunnen verblinden

Yolspi 25-06-2017

verrassend fijn product.

Geschreven voor: Philips BRI956

Het is een verrassend fijn product. Samen met de hulp-app op mijn telefoon doet het wat het beloofd. Het lang wegblijven van lichaamshaar. Vond het best eng om te starten maar dankzij de makkelijke gebruiksaanwijzing ging het me heel goed af. 1e keer spannend, 2e keer iets gevoeliger, 3e keer wat nauwkeuriger gedaan (meer overlapping), 4e keer al verbaasd over dat er al zoveel plekken haarloos waren/zijn.

Pluspunten

• draadloos in gebruik
  • duidelijke gebruiksaanwijzing
  • ontharen lukt echt!

Minpunten

• prijs
  • soms wat pijnlijk

famvandijk 23-06-2017

fraai design apparaat met resultaat

Geschreven voor: Philips BRI956

Ik was skeptisch over het apparaat maar voor dit bedrag moest het toch wel werken.
Ik heb netjes elke twee weken geflitst.

Handig dat je de huidskleur eerst kunt laten scannen, en daarna verder kunt op basis van je huidskleur op dat moment.

Het was wel even wennen, je schrikt toch een beetje van de flits, maar het is een klein warm gevoel wat heel snel went en niet zeer doet.

Ik heb het eerst veilig onder de oksel en in de bikini lijn getest en dat was na drie keer flitsen duidelijk veel minder en gladder.

Daarna mijn benen en ook deze zijn langer glad en haren groeien veel minder snel terug.

Alleen jammer dat als je onderaan je benen donkere haren hebt en naar boven toe wat lichtere haren je duidelijk kunt zien dat de blonde haartjes wel blijven groeien.

Pluspunten

• huidskleur scan

Minpunten

• de aanschafprijs

Elufje 17-06-2017

ontharen nu super makkelijk!

Geschreven voor: Philips BRI956

Mn eerste gedachte was wow! Wat een groot apparaat!!
Gebruiksaanwijzing is zeer duidelijk dus je kunt -na opladen- direct starten.
Ik heb vervolgens de huidtest gedaan waarin je op elke stand een keer op (in dit geval been) flitst.
De volgende dag geen enkele reactie dus heb ik de Lumea zelf een stand laten selecteren die bij mijn huid past (stand 5) en ben gaan flitsen.
Het doet -op een beetje prikken na- absoluut geen pijn.
Wel was helaas heel snel de batterij alweer leeg maar heb toen de stekker erin gedaan en ben zo verder gaan flitsen.
Wel is het soms even zoeken hoe je hem het beste kunt vasthouden.
Een paar dagen later kon ik al zeggen dat de haargroei op mn benen flink verminderd is!
Op sommige plekken zat geen enkele haar en op andere maar hele korte.
En nu na meerdere flitsbeurten kan ik zelf al langer zonder te flitsen!
Kortom : zeer tevreden! Ben benieuwd hoe t verder gaat na meerdere behandelingen.

Pluspunten

• werkt goed
  • pijnloos

Minpunten

• snel weer opladen
  • soms onhandig vast te houden

peetvandam 14-06-2017

Positief verrast door gebruiksgemak en resultaten

Geschreven voor: Philips BRI956

-Flitsbeurt 1:Na het ontvangen van de Philips Lumea Prestige kon ik niet wachten met het starten van de behandeling. Het uitpakken van het product uit de doos begon al positief. Alles zit goed en overzichtelijk verpakt in een mooie doos.
De handleiding is duidelijk dus ik kon al gauw met het flitsen beginnen. De Lumea Prestige ligt goed in de hand en je kunt het apparaat ook snoerloos gebruiken. Super handig dus.
Het bepalen van de sterkte voor je huid is snel gedaan en met een klein half uurtje zat mijn eerste flitsbeurt erop.
In dit halve uur heb ik oksels, bikinilijn, gezichtshaar en mijn volledige benen geflitst.
De batterij heeft het bijna de hele flitsduur snoerloos volgehouden. Daarna overgestapt op gebruik met snoer.
-Flitsbeurt 2: Omdat ik tijdens de eerste flitsbeurt meteen de handige app van Philips Lumea IPL heb gedownload, kreeg ik heel fijn na 2 weken de melding dat mijn volgende flitsbeurt gestart kon worden. In de app werd ook duidelijk vermeld welke sterkte ik voor welk lichaamsdeel had gebruikt; ideaal! Waar ik de eerste beurt nog wat voorzichtig was en het af en toe iets pijnlijk vond, was deze behandeling erg prettig en snel. Het apparaat is echt prettig in gebruik. Benieuwd naar de eerste resultaten!
-Flitsbeurt 3: Ook de 3e behandeling ging super makkelijk en snel. De eerste resultaten zijn vooral op mijn benen al te zien! Hier en daar al wat kale plekjes en de haren voelen een stuk zachter aan. Het groeit echt minder snel terug. In mijn oksels de grootste resultaten, deze zijn al bijna volledig haarvrij! Wauw, positief verrast.
Ik had niet zo'n snel resultaat verwacht. In de bikinilijn merk ik nog weinig verschil. Hier gebruik ik wel een mindere sterkte want ik vind het zelf iets gevoeliger hier. Op naar behandeling nummer 4.
-Flitsbeurt 4: De laatste keer om de 2 weken flitsen is aangebroken. En de resultaten zijn steeds zichtbaarder. Het flitsen wordt met elk gebruik weer gemakkelijker en het is super fijn om te zien dat er steeds minder haren terug groeien. Waar ik voorheen zeker om de 2 dagen mijn benen scheerde, is 2 keer per week nu echt genoeg en de stoppels zijn nauwelijks zichtbaar en merkbaar zachter. De oksels zijn bijna haarvrij. In de bikinilijn zijn ook al de eerste resultaten zichtbaar.
Kortom; erg blij en super positief verrast met deze mooie resultaten. De tijd die het flitsen kost vind ik absoluut de investering waard. Mijn benen en oksels zijn gladder dan ooit te voren. Ik raad de Philips Lumea Prestige zeker aan.

Pluspunten

• Snel resultaat
  • Makkelijk te gebruiken
  • Pijnloos