Silk'n Glide 50.000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Silk'n Glide 50.000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Arie 02-10-2017

Werkt niet goed

Geschreven voor: Silk'n Glide 50.000

Dit product is goedkoop maar haalt niet goed de haargroei weg ik ben licht getint met zwarte Haartjes gebruik het voor men rug en wangen maar 10 sessies verder blijft veel haar terug komen

Jeannette 16-07-2017

Nutteloos apparaat

Geschreven voor: Silk'n Glide 50.000

Apparaat geeft nauwelijks resultaat, zelfs niet voor een aantal weken. Flitsen zijn te zwak, deze niet kopen. Er zijn echter wel flitsapparaten die voor min. 3 maanden resultaat geven, prijsklasse E 250.
Ik zweer nog steeds bij electrische epileerapparaten, zowel wekenlang resultaat als prijstechnisch beste oplossing.

Minpunten

• haren vallen niet uit
  • irritante flits voor de ogen

Ronald 18-06-2016

slecht ding

Geschreven voor: Silk'n Glide 50.000

We hebben dit ding met 2 personen een half jaar gebruikt. Ook hebben we lichaamsdelen links wel en rechts niet geflitst, wij zien geen enkel verschil, Kortom volledig weggegooid geld !
Advies: Niet kopen.