BaByliss G935E

• Test panel 7,5 mei 2016

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss G935E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Eefje 05-05-2016

Pijnloos ontharen voor mensen met geduld

Geschreven voor: BaByliss G935E

Met dit apparaat kan je pijnloos en prettig ontharen, echter gaan er wel 9 behandelingen overheen voor er blijvend resultaat is. Voordelen: handzaam apparaat, pijnloos, blijvend effect en handige gebruikersapp. Nadelen: behandeling vraagt geduld, apparaat niet geschikt voor kleine oppervlaktes zoals bovenlip en tussen wenkbrauwen.

loes 29-04-2016

snel en makkelijk

Geschreven voor: BaByliss G935E

Twee grote pluspunten; Het apparaat is erg makkelijk in gebruik. Bovendien kost het weinig tijd. Daarnaast is de app ook erg simpel en goed te gebruiken, helpt je te herinneren wanneer je weer aan de slag moet en op welke sterkte je hem bij de volgende behandeling in moet stellen. De haargroei is wel, zij het niet egaal, verminderd. Een groot nadeel is dat de totale behandeling enkele maanden duurt. Verder nog wat praktisch; het snoer zou iets langer mogen zijn.

Bia 29-04-2016

Verwacht niet te snel resultaat

Geschreven voor: BaByliss G935E

Een aanrader voor mensen die niet te snel resultaat verwachten. Na 9 behandelingen zijn bij mij de haartjes lichter en dunner en ze groeien minder hard. Na deze 9 keer ben ik een half jaar verder. In de tussentijd blijft je oude manier van ontharen noodzakelijk.
Het gebruik van de bijbehorende app is wel makkelijk. Hierdoor heb je goed inzicht in het aantal uitgevoerde behandelingen en je kunt een seintje krijgen als het weer tijd is.
Het apparaat is niet lastig in het gebruik en pijnloos.